vierailija
Miksi S-ryhmä tuhlaa huimia summia turhaan tv-mainontaan?
Ei mainosteta edes aletuotteita, vaan Taneli Mäkelän tyhjänpäiväistä jutustelua. Tähänkö meidän osuuskaupan omistajien rahat menevät ja hinnat vaan nousee. K-kauppa ja Lidl mainostavat sentään tarjoustuotteita, eli mainoksissa on lisäarvoa asiakkaille. Onkohan S-ryhmällä liikaa asiakkailta kupattua rahaa joiden käyttöön ei oikein keksitä keinoja. Ehdotus, laittakaa ne omistajille ja hintojen alennuksiin, erityisesti asiakasomistajien hintojen alennukseen.
Ei mainosteta edes aletuotteita, vaan Taneli Mäkelän tyhjänpäiväistä jutustelua. Tähänkö meidän osuuskaupan omistajien rahat menevät ja hinnat vaan nousee. K-kauppa ja Lidl mainostavat sentään tarjoustuotteita, eli mainoksissa on lisäarvoa asiakkaille. Onkohan S-ryhmällä liikaa asiakkailta kupattua rahaa joiden käyttöön ei oikein keksitä keinoja. Ehdotus, laittakaa ne omistajille ja hintojen alennuksiin, erityisesti asiakasomistajien hintojen alennukseen.