Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi Janne reppanaa. Hän kun luuli olevansa supersuosittu juontaja. Ammattitaitoinen moniosaaja, ja vieläpä nosti Onnenarvan katsojalukuja omilla somepäivityksillään.. Siksi hän kuvitteli voivansa vaatia roimaa palkankorotusta jo valmiiksi hyvään palkkaan. Kun sitten tulikin Onnenarvasta potkut, Janne kuvitteli että puhelin alkaa välittömästi laulaa työtarjouksia, onhan hän Suomen suosituin tv-esiintyjä. Ja koko Suomen entuudestaan tuntema juontaja. Noh, hiljaista on ollut kuin huopatossutehtaalla. Ensin piti vedota faneihinsa, peräti kaksi kertaa, että pliis hommatkaa mun työ mulle takaisin! No eipä onnistunut. Sitten esitettiin taas reteänä että v*tut minä mistään Onnenarvasta, minulla on tämä lemmikkihotelli ja kädet täynnä töitä! Ja kohta vielä laajennetaan Keravallekin! Noh, nyt sitten ollaan TAAS siinä tilanteessa, että TAAS vongutaan faneilta apua. Jos jollain olisi tarjota Jannelle työtä. Tai ideoita mitä Janne voisi alkaa tehdä.... Ehdot on kyllä aikamoiset. Työn pitäisi olla etätyö, max. 2h päivässä, jäätävän hyvä palkka, liukuva työaika jotta voi hoitaa myös lemmikkihotellia ja loikoilla sängyssä.........
 
vierailija
Nyt taas keksit omat juttusi. Välillä voisit jopa pysyä ihan asiassa. Mitä minä sanon? Ethän sinä osaa sitä taitoa.

”Työn pitäisi olla etätyö, max. 2h päivässä, jäätävän hyvä palkka, liukuva työaika jotta voi hoitaa myös lemmikkihotellia ja loikoilla sängyssä.........”
 
vierailija
Eilen illalla oli niin mukavaa vaihtaa mielipiteitä järkevän ihmisen kanssa ja huutelijat ja sonnan puhujat pysyivät pois siitä keskustelusta. Melkein jo luulin olivat häipyneet lauta sivulle, mutta ei kuitenkaan. Täällähän ne taas on, typerien kommenttiensa kanssa koska taas on heillä tylsää ja jossain pitää purkaa tylsyys ja paha olonsa pois. No niin. Seurataan nyt taasen törkykommentteja seuraavat pari tuntia. And go!
 
vierailija
Eilen illalla oli niin mukavaa vaihtaa mielipiteitä järkevän ihmisen kanssa ja huutelijat ja sonnan puhujat pysyivät pois siitä keskustelusta. Melkein jo luulin olivat häipyneet lauta sivulle, mutta ei kuitenkaan. Täällähän ne taas on, typerien kommenttiensa kanssa koska taas on heillä tylsää ja jossain pitää purkaa tylsyys ja paha olonsa pois. No niin. Seurataan nyt taasen törkykommentteja seuraavat pari tuntia. And go!
Kyllä. On kuin aikataulu Japanissa 😂👍.
 
vierailija
Ei se sanonut mitään makaronilaatikosta.
No eihän Janne syö mitään muuta kuin makaronilaatikkoa! No okei, välillä grillimakkaraa, kaalisoppaa tai pitsaa. Tai käy Jaskan grillillä vetämässä rasvamättöä. Mutta älä kuvittelekaan että jos ostaisit Jannelta illallisen, että tarjolla olisi vaikka perunoita, pihvi ja salaattia! Ei ole, kun Janne ei syö perunaa vaan pastaa. Janne ei syö lainkaan salaattia. Pihviäkään ei syö vaan jauhelihaa.
 
vierailija
Eilen illalla oli niin mukavaa vaihtaa mielipiteitä järkevän ihmisen kanssa ja huutelijat ja sonnan puhujat pysyivät pois siitä keskustelusta. Melkein jo luulin olivat häipyneet lauta sivulle, mutta ei kuitenkaan. Täällähän ne taas on, typerien kommenttiensa kanssa koska taas on heillä tylsää ja jossain pitää purkaa tylsyys ja paha olonsa pois. No niin. Seurataan nyt taasen törkykommentteja seuraavat pari tuntia. And go!
Puhut ilmeisesti nk. jannefaneista?
 
vierailija
Eilen illalla oli niin mukavaa vaihtaa mielipiteitä järkevän ihmisen kanssa ja huutelijat ja sonnan puhujat pysyivät pois siitä keskustelusta. Melkein jo luulin olivat häipyneet lauta sivulle, mutta ei kuitenkaan. Täällähän ne taas on, typerien kommenttiensa kanssa koska taas on heillä tylsää ja jossain pitää purkaa tylsyys ja paha olonsa pois. No niin. Seurataan nyt taasen törkykommentteja seuraavat pari tuntia. And go!
Ole varovainen. Klo 05:30 tulee aamulla samaan aikaan kirjoittamaan, että Janne fanit kirjoittaa törkyä 😏. Se näyttää olevan hänen kultainen aikansa.
 
vierailija
Miten on "törkyä", jos vastaa samalla mitalla takaisin jannefanille? Kyllä te jannefanitkin voisitte lopettaa haukkumisen ja riidanhaastamisen. Eri
Mene TAAS JÄLLEEN takas kommenteissa niin näet klo 05:30 aloitti riidan haaston TAAS. Kuten myös aloitti sitä ed päivänä. Lopeta se lukeminen sillain että pompit kommenttien yli. Lue kaikki. Joo joo olet nähtävästi siinä vihaaja ryhmässä, mutta vähän nyt jotain perspektiiviä sullekkin.
 
vierailija
Miten se voi olla Janne-faneille noin iso asia, jos joku tulee kirjoittelemaan AINA 5.30 aikaan??! Ettekö te ymmärrä, että ihmisillä on erilaiset vuorokausirytmit? Tuo kirjoittaja käy täällä 5.30 aikaan, koska se on hänelle sopiva aika. Joku taas käy aamuyöllä, joku iltasella.... Todella typerää Janne-faneilta irvailla viestien lähetysajankohdasta! 🤦 Kun tämän ketjun aihe kuitenkin on Janne Antin eikä "Irvaillaan kommentoijien samoille viestienlähetysajoille"!

PS. Kyllä täytyy olla mitäänsanomaton elämä, jollei oikeasti parempaa tekemistä ole kuin kytätä mihin aikaan viestejä on lähetetty 😂 Olen minäkin saanut vittuilua osakseni kun joskus olen keskellä yötä laittanut viestin. Arvon Janne-fanit, mikäköhän sitten olisi sellainen "sallittu" kellonaika näpytellä viestejä?? Jotta ei saisi vittuilua siitä kellonajasta!!!!!
 
vierailija
Miten on "törkyä", jos vastaa samalla mitalla takaisin jannefanille? Kyllä te jannefanitkin voisitte lopettaa haukkumisen ja riidanhaastamisen. Eri
Anteeksi kuinka? Eilen ei ollut mitään riitelyä monien kommenttien verran, vaan keskustelu oli ihan positiivista fanin ja toisen ihmisen välillä. Mutta kun joku tulee varta vasten huutamaan perään jotain tajutonta, siinä ihmisessä on se vika. Ei siinä joka sitten vastaa takas. Tai siis vois olla vastaamatta tietysti ja sitten huutelija huutais yksin. Sekin ois ihan fiksu suunnitelma, ei sillä.
 
vierailija
Miten se voi olla Janne-faneille noin iso asia, jos joku tulee kirjoittelemaan AINA 5.30 aikaan??! Ettekö te ymmärrä, että ihmisillä on erilaiset vuorokausirytmit? Tuo kirjoittaja käy täällä 5.30 aikaan, koska se on hänelle sopiva aika. Joku taas käy aamuyöllä, joku iltasella.... Todella typerää Janne-faneilta irvailla viestien lähetysajankohdasta! Kun tämän ketjun aihe kuitenkin on Janne Antin eikä "Irvaillaan kommentoijien samoille viestienlähetysajoille"!

PS. Kyllä täytyy olla mitäänsanomaton elämä, jollei oikeasti parempaa tekemistä ole kuin kytätä mihin aikaan viestejä on lähetetty Olen minäkin saanut vittuilua osakseni kun joskus olen keskellä yötä laittanut viestin. Arvon Janne-fanit, mikäköhän sitten olisi sellainen "sallittu" kellonaika näpytellä viestejä?? Jotta ei saisi vittuilua siitä kellonajasta!!!!!
Pitkä sepustus sinulta muttet tajunnut pointtia. Ei se mitään. Ei ollut yllätys.
 
vierailija
Miten se voi olla Janne-faneille noin iso asia, jos joku tulee kirjoittelemaan AINA 5.30 aikaan??! Ettekö te ymmärrä, että ihmisillä on erilaiset vuorokausirytmit? Tuo kirjoittaja käy täällä 5.30 aikaan, koska se on hänelle sopiva aika. Joku taas käy aamuyöllä, joku iltasella.... Todella typerää Janne-faneilta irvailla viestien lähetysajankohdasta! Kun tämän ketjun aihe kuitenkin on Janne Antin eikä "Irvaillaan kommentoijien samoille viestienlähetysajoille"!

PS. Kyllä täytyy olla mitäänsanomaton elämä, jollei oikeasti parempaa tekemistä ole kuin kytätä mihin aikaan viestejä on lähetetty Olen minäkin saanut vittuilua osakseni kun joskus olen keskellä yötä laittanut viestin. Arvon Janne-fanit, mikäköhän sitten olisi sellainen "sallittu" kellonaika näpytellä viestejä?? Jotta ei saisi vittuilua siitä kellonajasta!!!!!
No nyt sulta meni ihan täysin ohi, mitä tuo henkilö tarkoitti.
 
vierailija
Mitenhän fanit voisivat häntä työllistää ? Yleensä itse haetaan työtä. Jannella on joissain asioissa erikoinen tyyli hoitaa asioitaan, rahastaa mielellään.
Jep! 😂 Janne-fanit kun on suurimmaksi osaksi jotain +60v eläkeläismummoja. Niin nehän ne onkin kovia työllistäjiä 😂 Tai sitten tyypillinen Janne-fani on joku 50v lähihoitaja. Taitaa olla aika turhaa Jannelta pyytää faneiltaan töitä. Varsinkaan niitä tv-töitä 😂 Kyllä joku eläkeläismummo varmaan voisi Jannen palkata ajamaan nurmikkoa tai haravoimaan lehtiä. Tai vaikka siivoamaan sen mummon rintamamiestalon. Mutta se on liian fyysistä työtä Jannelle. Eikä Jannen ego taivu tuollaisiin töihin, hän on sentään megajulkkis.
 
vierailija
Miten se voi olla Janne-faneille noin iso asia, jos joku tulee kirjoittelemaan AINA 5.30 aikaan??! Ettekö te ymmärrä, että ihmisillä on erilaiset vuorokausirytmit? Tuo kirjoittaja käy täällä 5.30 aikaan, koska se on hänelle sopiva aika. Joku taas käy aamuyöllä, joku iltasella.... Todella typerää Janne-faneilta irvailla viestien lähetysajankohdasta! Kun tämän ketjun aihe kuitenkin on Janne Antin eikä "Irvaillaan kommentoijien samoille viestienlähetysajoille"!

PS. Kyllä täytyy olla mitäänsanomaton elämä, jollei oikeasti parempaa tekemistä ole kuin kytätä mihin aikaan viestejä on lähetetty Olen minäkin saanut vittuilua osakseni kun joskus olen keskellä yötä laittanut viestin. Arvon Janne-fanit, mikäköhän sitten olisi sellainen "sallittu" kellonaika näpytellä viestejä?? Jotta ei saisi vittuilua siitä kellonajasta!!!!!
Kyttäämistä? Kyllä sitä ihan vaan silmillä näkee kun lukee viestejä, että mihin aikaan ne on tullu.
 
vierailija
Jep! Janne-fanit kun on suurimmaksi osaksi jotain +60v eläkeläismummoja. Niin nehän ne onkin kovia työllistäjiä Tai sitten tyypillinen Janne-fani on joku 50v lähihoitaja. Taitaa olla aika turhaa Jannelta pyytää faneiltaan töitä. Varsinkaan niitä tv-töitä Kyllä joku eläkeläismummo varmaan voisi Jannen palkata ajamaan nurmikkoa tai haravoimaan lehtiä. Tai vaikka siivoamaan sen mummon rintamamiestalon. Mutta se on liian fyysistä työtä Jannelle. Eikä Jannen ego taivu tuollaisiin töihin, hän on sentään megajulkkis.
Tästä oli hyvä keskustelu eilen ilman mitään vittuilua tai irvailua. Kuten tuossa kommentissa. Ja miten se lähihoitaja on joutunut tuleen myös? Eikö mitään voi sanoa ilman alentamista ja haukkumista?
 
vierailija
Tästä oli hyvä keskustelu eilen ilman mitään vittuilua tai irvailua. Kuten tuossa kommentissa. Ja miten se lähihoitaja on joutunut tuleen myös? Eikö mitään voi sanoa ilman alentamista ja haukkumista?
Miten minä muka VITTUILIN lähihoitajasta kommentissani hä???!!!!! Ei hyvää päivää!!! Se nyt vaan on FAKTA että aika moni Jannen faneista ON lähihoitajia!!! Ja koska Jannen fanikunta on hieman iäkkäämpää, niin yleisemmin se Jannen lähihoitajafani on joku 50v kuin 20v!!!! Minä vain totesin että miten joku lähihoitaja voisi työllistää JUONTAJAN????? No joo, jos Jannelle kelpaa mummojen p*rseiden peseminen niin sitten....
 

Yhteistyössä