Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
I tested the roasting app on my Linkedin, it was pretty funny.

It can only "read" public accounts, btw.

I wouldn"t worry about B or the others being offended by his roast, Slovenian (and Balkan( humour isnt gentle, I'm sure they get roasting....
 
vierailija
Hei saanko sivuta vielä sitä taannoista tatskakeskustelua, vaikka meneekin hirveästi ohi aiheen?
Tämä tuli vastaan instaa selatessa:
 
vierailija
Hei saanko sivuta vielä sitä taannoista tatskakeskustelua, vaikka meneekin hirveästi ohi aiheen?
Tämä tuli vastaan instaa selatessa:
Olipa kauniit kukkatatuoinnit! 🌼
 
vierailija
Minusta bändin tägääminen randommeemeihin tai jollain filtterillä tai apilla generoituun sisältöön yms on vähän nihkeää, vaikka kyseessä ei olisikaan heitä loukkaava sisältö. No, tietysti lukuisat ihmiset tätä tekevät kysymättä minulta. :)
 
vierailija
Minusta bändin tägääminen randommeemeihin tai jollain filtterillä tai apilla generoituun sisältöön yms on vähän nihkeää, vaikka kyseessä ei olisikaan heitä loukkaava sisältö. No, tietysti lukuisat ihmiset tätä tekevät kysymättä minulta.
Bändi on kuitenkin itse jakanut eteenpäin joitain näitä meemejä stooreissaan ja alkanut seurata meemitilejä, joten tuskin heitä se häiritsee.
 
vierailija
Bändi on kuitenkin itse jakanut eteenpäin joitain näitä meemejä stooreissaan ja alkanut seurata meemitilejä, joten tuskin heitä se häiritsee.
Joo, mutta jos esim. sata ihmistä julkaisee saman AI-meemin tai hassulla filtterillä editoidun kuvan ja sen takia vaikkapa jonkun fanin kuukausia työstetty fanitaideprojekti jää niiden alle ja bändiltä näkemättä, niin onhan se mälsää, vaikkei isossa kuvassa nyt tietysti kauhea ongelma olekaan.
 
vierailija
Joo, mutta jos esim. sata ihmistä julkaisee saman AI-meemin tai hassulla filtterillä editoidun kuvan ja sen takia vaikkapa jonkun fanin kuukausia työstetty fanitaideprojekti jää niiden alle ja bändiltä näkemättä, niin onhan se mälsää, vaikkei isossa kuvassa nyt tietysti kauhea ongelma olekaan.
No joo, mutta julkkikset ja bändit aina saa paljon tägäyksiä ja Joksut tuntuvat tykkäävän niistä meemeistä myös. Ei mun mielestä tuolla tavoin voi ruveta määräilemään kuka saa tägätä mihinkin ja kuka ei. Mulla Joksut on aina tosi nopeasti nähneet kaikki stoorit jos olen heitä keikkavideoihin tai taidejuttuihin tägännyt, kyllä he yleensä käyvät kaikki stooritägäykset läpi.
 
vierailija
No joo, mutta julkkikset ja bändit aina saa paljon tägäyksiä ja Joksut tuntuvat tykkäävän niistä meemeistä myös. Ei mun mielestä tuolla tavoin voi ruveta määräilemään kuka saa tägätä mihinkin ja kuka ei. Mulla Joksut on aina tosi nopeasti nähneet kaikki stoorit jos olen heitä keikkavideoihin tai taidejuttuihin tägännyt, kyllä he yleensä käyvät kaikki stooritägäykset läpi.
Ja aika paljonhan he ovat fanartteja myös jakaneet. Nacekin juuri jakoi sen fanin tekemän kesäkiertueen muisteluteoksen. Aika hyvin mun mielestä ovat nuo fanartit huomioineet
 
It's Goran Dragič (basketball player) retirement basketball game, and JO is playing there. Probably just one song as there's a lot of other musicians that will play too. It's also a charity event, all ticket sales (sold out Stožice) will go for underprivileged children and youth playing sports.
 
vierailija
vierailija
Joo, näin aion kertoa lapsilleni Puhuttiin ystävän kanssa muuten taannoin poikabändeistä, siitä että ovatko ne tyystin kadonneet maailmasta? Onko Joker Out poikabändi? Miksi, miksi ei?
On, jos poikabändillä tarkoitetaan bändiä, joka koostuu pojista.
Ei, jos poikabändillä tarkoitetaan enemmänkin niitä tanssivia ja laulavia poikakokoonpanoja eikä soittavaa bändiä.
Itse en kutsuisi poikabändiksi.
 
vierailija
Joo, näin aion kertoa lapsilleni Puhuttiin ystävän kanssa muuten taannoin poikabändeistä, siitä että ovatko ne tyystin kadonneet maailmasta? Onko Joker Out poikabändi? Miksi, miksi ei?
Poikabändi ei tee tyypillisesti omaa musiikkiaan eikä soita instrumentteja. Sloveniassa näyttäisi olevan joitain perinteisiäkin poikabändejä, Spotifyssä olen törmännyt joihinkin promokuviin, jotka näyttävät joltain hirveältä ysärihenkiseltä "levy-yhtiö laittoi meidät yhteen koska olemme söpöjä ja osaamme tanssia" -bändiltä. (En muista nimeä ja biisitkin jääneet kuuntelematta.)
 
vierailija
Poikabändi ei tee tyypillisesti omaa musiikkiaan eikä soita instrumentteja. Sloveniassa näyttäisi olevan joitain perinteisiäkin poikabändejä, Spotifyssä olen törmännyt joihinkin promokuviin, jotka näyttävät joltain hirveältä ysärihenkiseltä "levy-yhtiö laittoi meidät yhteen koska olemme söpöjä ja osaamme tanssia" -bändiltä. (En muista nimeä ja biisitkin jääneet kuuntelematta.)
Rehellisyyden nimissä on jotkut aiemmat Joksujen kuvatkin aika poikabändimäisiä, kuten ne ennen Viisuja otetut. Olisikohan Reko halunnut viedä bändiä enemmän siihen suuntaan kun Rekon lähdön jälkeen sellainen on jäänyt.
 

Yhteistyössä