K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksihän K ei mee jo heti ens kuussa sinne Sloveniaan kun on melkeen koko kuukausi vapaata, luulis että ois jo kova kiire rakkaansa luokse
Öhh, joksuilla varmaan pahin levykiire just ens kuussa, kun julkaisu lähestyy ja kaikki promot pitää saada kuntoon? Varmaan K:lla ois tosi kiva olla siellä stressin keskellä jossain nurkassa toimettomana.
 
vierailija
Eiköhän siellä taas syytetä jompaa kumpaa, jos tuo Slovenian reissu ei jostain syystä toteudukaan. Hyvähän se olisi, jos toteutuu, mutta molemmat ovat kiireisiä, vaikka olisi nyt jotain suunniteltu niin voikin yhtäkkiä tullakin joku este ja sit ei esim tänä vuonna ehdikään tai jotain. Toivotaan kuitenkin, että reissu toteutuisi tällä kertaa
Mä en enää intoile yhtään K:n ja Joksujen mahdollisesta tapaamisesta. Hienoa jos kaverit pääsevät viettämään aikaa keskenään, mutta en mä näe tässä mahdollisessa tapaamisessa mitään ihmeellistä. Musta olisi mielenkiintoisempaa, jos K tekisi välillä taas yhteistyötä jonkun toisen viisu artistin kanssa kuten esim. Bambien tai Luke Blackin kanssa.
 
vierailija
Välillä tuntuu että K ja tiimillä on tosi hyvät suunnitelmat ja strategiat, ja käsi pulssilla mitä kannatta tehdä, ja sit toisina aikoina tuntuu että realiteetit haparoi sielläkin. Esimerkiksi toi eilisen keikka kun K varta vasten julisti että on tulossa jotain "legendaarista", ja kyseessä oli vain jotain vanhoja biisejä, jotka on ihan syystä siellä tomukopassa kun ne ei ole mitenkään erikoisia objektiivisesti katsottuna. Silloin tulee tunne että tiimillä on noussut jonkinlainen vääristynyt käsitys omasta erinomaisuudestaan päähän, kun jo CCC-reggae mix ym on legendaarisia.
Silloin nousee huoli tulevan levyn laadusta, että onko siitä oikeasti saatu tehtyä jotain erinomaista, vai onko kokonaisuus tuolla "legendaarisella" tasolla. Ja sitten huhupuheita jostain areenakeikkasuunnitelmista ens vuodelle... onko ne suunnitelmat rakennettu sille pohjalle että ihmiset vaan tulee massoina paikalle joka tapauksessa, vai perustuuko se siihen että levyn on oikeasti hyvä ja sen uskotaan saavan tarpeeksi ihmisiä paikalle?
Mitä ihmettä nyt. Se legendaarinen tarkoittaa Kärpyn puheissa just jotain sellaista, että tehdään mitä ei ole tehty ennen tai pitkään aikaan. Toihan oli myös sallittu keikka niin ei pystynyt revittelemään ihan täysillä, mutta todella monet paikalla olleet sanoi, että paras keikka tai yksi parhaista missä ovat olleet. Tällaisia kommentteja näin myös ei ydinfandomiin kuuluvilta.
Ydinfaneille nuo vanhat striimipalveluista poistetut biisit ovat vähän kuin Pokemon-harrastajien keräilyharvinaisuudet. K meni myös yleisön joukkoon ja nimenomaan moikkailemaan lapsifaneja. Tätä ei tapahdu keikoilla usein ja tää varmasti oli monelle hieno juttu. Sitä paitsi tää Turun keikan settilista oli pidempi kuin on ollut kesän muilla keikoilla eli 19 biisiä. Siinä on legendaarista mun mielestä ihan riittävästi.
Enkä nyt yhtään ymmärrä tämän keikkajutun yhdistämistä levynteon prosessiin . Siis oikeasti häh. Tähän asti ei ole tullut yhtään hutia Kärtsältä. Kaikkia uusia biisejä on striimattu vähintään yli 2 miljoonaa kertaa tai jopa yli 6-10 miljoonaa striimiä. Kärtsän musiikki ei edelleenkään ole mainstreamia eivätkä radiopoppia, joten nämä luvut ovat kyllä todella hyviä. Sitä paitsi, kyllä ne keikatkin edelleen kerää väkeä. Kärtsä itse tuntuu olevan aikamoinen mastermind, mutta varmasti koko hänen tiiminsä muutenkin on ihan ajan tasalla, missä mennään.
 
vierailija
Miksihän K ei mee jo heti ens kuussa sinne Sloveniaan kun on melkeen koko kuukausi vapaata, luulis että ois jo kova kiire rakkaansa luokse 😭
Minusta on tosi hienoa, että Bojan ja Kärtsä ovat noin hyviä ystäviä. Ystävyys on ihana asia ja heistä kyllä näkee sen, että he ovat toisilleen tärkeitä. Heidän ystävyys tuntuu olevan oikein hyvällä mallilla ja aivan varmasti pitävät yhteyttä ja tapaavat, silloin kun heillä on siihen tilaisuus.
 
vierailija
Milloins on Bojan hymyillyt yhtä mairean, herkän ja ihanan rakastuneesti Sadielle tai Damonille, kuin ajatuksille Kärtsästä Petran Tiktokissa tänään? Taitaa tulla S-pakottajille haastava syksy!
Äh, mua ei kiinnosta S tippaakaan, eikä toi sun trollaus. Jos matka toteutuu, niin taustalla vilahtaa tyttöystävien laukkuja, kynsiä ja kuuluu kikatusta. Mä en usko S juttuun, mut B:llä on taatusti joku nainen.
 
vierailija
Suomalaisten keskuudessa ehkä, mutta B&K shippaajia on todella pieni määrä. Balkanilla taitaa BoKris suositumpi. Onkohan Bojan ja Sadie sitten oikeasti yhdessä, jos Bojan kerta näyttää rakastuneelta.
Ao3 B ja K ficcien kirjoittajista enemmistö on ulkomaalaisia, että ei tosiaan pelkästään Suomessa ja Bojan näyttää rakastuneelta Jeren kanssa ollessaan tai hänestä puhuessaan, ja ei toi BoKris ainakaan ficcien määrässä näy.
 
vierailija
Mä mietin kans jo, että miksi tuosta Tinakenkätytöstä puhutaan missään? En muista koskaan kuulleeni (oon siis tsekannut sen biisin joskus). Kuka keksi rakkauden taas soi jatkuvasti aikoinaan.
Nää on varmaan aika henkilökohtaisia milloin itsellään on ollut millaiset elämän vaiheet ja pyörinyt missäkin kuuntelemassa radiota. Mun nuoruudessa Tinakenkätyttö oli se jota soitettiin kaikkialla. Ja näköjään se on jäänyt mieleen monella muullakin, just katoin Spottarin niin siellä on Kaijan ykkösenä Tinakenkätyttö 18 miljoonalla kuuntelulla. Kuka keksi rakkauden on vasta neljäntenä 8 miljoonalla.
 
vierailija
Ao3 B ja K ficcien kirjoittajista enemmistö on ulkomaalaisia, että ei tosiaan pelkästään Suomessa ja Bojan näyttää rakastuneelta Jeren kanssa ollessaan tai hänestä puhuessaan, ja ei toi BoKris ainakaan ficcien määrässä näy.
Kaikki eivät edelleenkään kirjoita ficcejä. Mene tumppuun Joksujen kanavalle siellä on BoKris shippaajia paljon
 

Yhteistyössä