K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jälkeenpäin jotenkin vasta tajuaa miten isot moi Joksujen Puolan keikat oikeasti olivat. Eli vain tuo Progresja x2 oli siis 4000 ihmistä, ja sit oli pari muuta Puolan keikkaa lisäksi. Eikä niitä kuuntelijoita niin hirveästi ollut tuolloinkaan, oliko edes niin paljon kuin mitä K:lla on nyt? Ja silti K ei saa edes puolia tuota määrää lippuja myytyä. Mitenköhän tämän saa menemään yhteen.
CCC:n soittolistojen kuuntelut suurentaa K:n kuuntelijalukuja ja väärentää kuvaa fanien määrästä paljon enemmän kuin CD:n kuuntelijaluvut vääristää Joksujen lukuja.

Hyvä että eivät ottaneet mitään ton suurempia keikkapaikkoja, joku niistä voi mahdollisesti myydä loppuun. Kai niillä on joku artistinäkymä spotifyssa mistä näkee miten monet ihmiset kuntelee pelkkää CCC:tä kerran kuussa, ja tajuavat laskee ne pois kun arvioidaan mahdollisten fanien määrää.
 
vierailija
Jälkeenpäin jotenkin vasta tajuaa miten isot moi Joksujen Puolan keikat oikeasti olivat. Eli vain tuo Progresja x2 oli siis 4000 ihmistä, ja sit oli pari muuta Puolan keikkaa lisäksi. Eikä niitä kuuntelijoita niin hirveästi ollut tuolloinkaan, oliko edes niin paljon kuin mitä K:lla on nyt? Ja silti K ei saa edes puolia tuota määrää lippuja myytyä. Mitenköhän tämän saa menemään yhteen.
Hyvä Joksut! <3 (Mutta tästä myös tajuaa miksi ehkä vähän laskelmoitiin väärin ja buukattiin se 10000 ulkokeikkapaikka tänä kesänä, myös Proresjan omistuksesta, kun edellisenä vuotena oli 4000 lippua. Silloin oli ihan loogista ajatella että OtP:n kanssa yhteiskeikalla tarvitaan vähintään 5000 keikkapaikka, mikä oli vähän pielessä.)
 
vierailija
Mä olin oikeasti luullut että edes toi 900 kokoinen pikkukeikka möis K:lla loppuun tänään. Kai mulla sit vaan on ollut väärä mielikuva siitä minkä kokoinen K:n ulkkarifanikunta oikeasti on.
 
vierailija
CCC:n soittolistojen kuuntelut suurentaa K:n kuuntelijalukuja ja väärentää kuvaa fanien määrästä paljon enemmän kuin CD:n kuuntelijaluvut vääristää Joksujen lukuja.

Hyvä että eivät ottaneet mitään ton suurempia keikkapaikkoja, joku niistä voi mahdollisesti myydä loppuun. Kai niillä on joku artistinäkymä spotifyssa mistä näkee miten monet ihmiset kuntelee pelkkää CCC:tä kerran kuussa, ja tajuavat laskee ne pois kun arvioidaan mahdollisten fanien määrää.
Keikat on joulukuussa, ei kai täydy saada muutamassa tunnissa loppuun?!
 
vierailija
En kieltänytkään, ettei olisi ollut uhka myös siinä vaiheessa shippausta.
Miten lapsuudeystävä voi olla uhka? Siis miksi siitä tarvitsee välittää, jos joku tahallaan kirjoittaa väliin heistä shippikommmenttia, jos ei kukaan oikeasti usko että siinä voisi olla jotain muuta? Lähinnä siksi ihmettelen, kun vähän harmitti Martin-paran puolesta, kun häntä ei välillä saanut edes normaalisti mainita, vaikka vaikuttaa tosi symppikseltä ihmisenä.
 
vierailija
Mä olin oikeasti luullut että edes toi 900 kokoinen pikkukeikka möis K:lla loppuun tänään. Kai mulla sit vaan on ollut väärä mielikuva siitä minkä kokoinen K:n ulkkarifanikunta oikeasti on.
Olisi kyllä hyvin kiinnostavaa saada tietää onko sinne myyty tyyliin 700 lippua vai joku 300. Eli onko se lipunmyyti ollut ihan OK, vai olikohan Puolassa vaan erityisen sinnikkäät keikkojen pyytäjät? Olen tietty iloinen heidän puolestaan etta saavat nähdä K:n, mutta olisi samalla ikävää jos pyyntöjen perusteella on tettu liian isot keikkapaikat ja kaiken tämän jälkeen noi keikat jää tappiolle.
 
vierailija
Olisi kyllä hyvin kiinnostavaa saada tietää onko sinne myyty tyyliin 700 lippua vai joku 300. Eli onko se lipunmyyti ollut ihan OK, vai olikohan Puolassa vaan erityisen sinnikkäät keikkojen pyytäjät? Olen tietty iloinen heidän puolestaan etta saavat nähdä K:n, mutta olisi samalla ikävää jos pyyntöjen perusteella on tettu liian isot keikkapaikat ja kaiken tämän jälkeen noi keikat jää tappiolle.
Siis ne keikat on tulleet vasta tänään myyntiin eikä kaikki välttämättä pysty heti samana päivänä ostamaan lippuja vaikka haluisivatkin.
 
vierailija
Mä olin oikeasti luullut että edes toi 900 kokoinen pikkukeikka möis K:lla loppuun tänään. Kai mulla sit vaan on ollut väärä mielikuva siitä minkä kokoinen K:n ulkkarifanikunta oikeasti on.
Pitäisikö seuraavaksi ideoida keinoja millä K saisi muutettua kuuntelijajukujaan keikkakävijöiksi Suomen (ja Viron) ulkopuolella? Kun viime viikon ollaan tuskailtu JO:n spotifylukuja ja miten niitä saisi nostettua... mutta ainakin voi todeta että JO:n pienenevä kuuntelijakunta on todella aktiivisia keikoille tulijoita joka maassa.
 

Yhteistyössä