Relaatio 1020

Tosi kiva rellu ollut tämä, kulkee kuin juna! =)

Viisi sanaa uupuu, ja loppuratkaisu(vihjeistä puuttuu tietysti yksi).

1.1 keskellä vasemmalla puolella fos 6 (tästä voisi päästä etenemään)

1.2 pääsanan yläpuolelta muu 12 (kaikki vastasanat on, mutta ei, ei löydy ei mitenkään!)

1.3 oikealla keskellä hau 8 (josta kuvittelen yhdistyvän tuohon mun ekaan ongelmasanaan)
1.3. vihjesana 6,5 (tässäkin siis vastasanat on, mutta en tajua mitä etsitään eikä kahlaaminen ole tuottanut tulosta)
 
vierailija
Tosi kiva rellu ollut tämä, kulkee kuin juna! =)

Viisi sanaa uupuu, ja loppuratkaisu(vihjeistä puuttuu tietysti yksi).

1.1 keskellä vasemmalla puolella fos 6 (tästä voisi päästä etenemään) - latinaksi

1.2 pääsanan yläpuolelta muu 12 (kaikki vastasanat on, mutta ei, ei löydy ei mitenkään!) - helsingin kansanteatterin näytelmä (löytyy wikin tekstistä)

1.3 oikealla keskellä hau 8 (josta kuvittelen yhdistyvän tuohon mun ekaan ongelmasanaan) - miten se on tehty
1.3. vihjesana 6,5 (tässäkin siis vastasanat on, mutta en tajua mitä etsitään eikä kahlaaminen ole tuottanut tulosta) - tämä puuttuu minultakin
Lisäksi minulta puuttuisi 1.3 ala kuo ja kuo 13
 
Lisäksi minulta puuttuisi 1.3 ala kuo ja kuo 13
Kiitos, näillä ratkesi nuo, nyt puuttuu enää molemmilta se sama sana sitten =)

En ole varma mitkä sulta puuttuu, kolme sanaa alkaa samalla kuo- sanalla. Päätteet on sitten erit. Mikä niistä sulla on? Edit: ilmeisesti siis se vihjesana puuttuu jos laskin kirjaimet oikein? Sen loppu kertoo siitä, että vastaanottajalle tämä ei ollut vanhaa tietoa.
 
vierailija
Kiitos, näillä ratkesi nuo, nyt puuttuu enää molemmilta se sama sana sitten =)

En ole varma mitkä sulta puuttuu, kolme sanaa alkaa samalla kuo- sanalla. Päätteet on sitten erit. Mikä niistä sulla on? Edit: ilmeisesti siis se vihjesana puuttuu jos laskin kirjaimet oikein? Sen loppu kertoo siitä, että vastaanottajalle tämä ei ollut vanhaa tietoa.
Kiitos just se puuttui, nyt tosiaan puuttuu enää se 6+5 . ei vaan tajua
 
vierailija
1.3
oik alakulma KuoSa ylös 11 (sama alku, loppu kertoo että tämä ei ollut vanhaa tietoa sen vastaanottajalle)
- tuo uu-alkuinen (luoteseen 13) minulla on, mutta 11 suoraan ylös puuttuu.

kiitos muista, enää tämä yksi puuttuu
 

Yhteistyössä