Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on haukuttu sitä, joka mainitsi, että hänellä on työ ja perhe, että niin on muillakin? Miksi ette hauku sitä, jolla on kuulemma niin paljon rahaa ettei tarvitse käydä töissä? Muillakin voi ihan hyvin olla sama tilanne, miksi sitä pitää mainostaa? Mutta kun hän on jannefani, niin siksi ette hauku häntä.
Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta. Nukutteko vieläkin, vetelehtijät? Koska kukaan ei usko että teillä on niin paljon rahaa ettei tarvitse käydä töissä.
 
vierailija
Kylläpä täällä on taas luuserriden viestikarnevaalit ts. jannefanien viestit. Miten oikeasti jaksatte päivystää täällä? Paitsi aamusta ja aamupäivästä kun nukutte krapulaanne. Menkää töihin! Ja selityksesi ei kelpaa että olette rikkaita T. Vapaalla
”Vapaalla.” Mitähän varten tuo piti kirjoittaa? Aikamoinen pätemisen tarve, ettei häntä vaan sanota työttömäksi ja käsketä mennä ettimään työpaikka.
 
vierailija
melkosia 45' luiskaotsaporukkaa täällä kinaamassa jostain tautisesta kalpeasta punkerosta, jota eivät ole muualla nähneet paitsi täyteohjelmissa jotka kuvattu Bulgariassa :Ddd

kiipulassa kesälomat yhä?
 
vierailija
Mä olen huomannut sellaisen asian, että Janne-fanit eivät ole tällä palstalla niinkään puolustaakseen maksaläiskäistä lihapalleroaan, vaan haukkuakseen Janne-vihaajat. Janne-vihaajat taas harvemmin haukkuu Janne-faneja, vaan sitä vihamme/inhomme kohdetta eli tekopyhää Tapanilan pikkujulkkista.... Että vaikka nämä Janne-fanit luulevat olevansa fiksumpia, filmaattisempia, hyväkäytöksisiä, sivistyneitä ja herttaisen ihania ihmisiä, niin eivät kyllä ole. Te haukutte todella rumasti Janne-haterit, vaikka me vain kerromme omat mielipiteet/näkemykset Jannesta ja hänen touhuistaan. Sitten kun se mielipide ei miellytäkään teitä, hyökkäätte kuin susilauma haukkumaan ja raatelemaan tuon Janne-vihaajan, sen sijaan että koittaisitte puolustella ylensyönyttä, turvonnutta taikinapalloanne....
Juu, olen myös huomannut etteivät fanit varsinaisesti kehu Jannea hänen touhuistaan.
 

Yhteistyössä