Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koska me ei olla vihamielisiä asioista kuten te. Siinä ero. Jannella ei ole mitään syytä estää meitä. Te ette edes uskalla kirjoittaa mitään hänen sivulleen kun kuitenkin haluatte stalkata vihanne kohdetta. Sairasta puuhaa muutekseen. Jos tosta puhuisi ammattilaiselle, ne sanoisi että ongelmallista käytöstä teiltä.
Mitäköhän se ammattilainen sanoisi Jannen käytöksestä? 🤔 "Ei saa kiusata, mutta minä Janne Antin kyllä saan kiusata..." Sanoisikohan että tekopyhää, kaksinaamaista touhua Jannelta...? 🤔
 
vierailija
Näettekö mitään ristiriitaa tässä....

Janne on useasti tuonut ilmi, että Onnenarvassa oli myrkyllinen työilmapiiri, siellä oli huono olla, työnantaja ei arvostanut häntä, Janne oli vain halpatyövoimaa, Jasek kiusasi häntä vuosia... "Minun ei olisi koskaan pitänyt edes mennä moiseen mukaan.."

Silti hän viihtyi peräti 10 vuotta(!) Onnenarvassa! 10 vuotta on todella, todella pitkä aika kituutella huonossa työpaikassa. Ja nyt Janne vielä yritti ei kerran, vaan peräti kaksi kertaa päästä takaisin Onnenarpaan faniensa avustuksella.... Minun mielestä tuossa on aika iso ristiriita..... 🤔
 
vierailija
Mitäköhän se ammattilainen sanoisi Jannen käytöksestä? "Ei saa kiusata, mutta minä Janne Antin kyllä saan kiusata..." Sanoisikohan että tekopyhää, kaksinaamaista touhua Jannelta...?
Susta saa kommenttiesi perusteella kuvan, ettet ole kovin hyvä keksimään mitään uutta puheenaihetta. Toivottavasti en ikinä törmää suhun missään juhlissa, koska en halua nukahtaa kesken lauseesi.
 
vierailija
Näettekö mitään ristiriitaa tässä....

Janne on useasti tuonut ilmi, että Onnenarvassa oli myrkyllinen työilmapiiri, siellä oli huono olla, työnantaja ei arvostanut häntä, Janne oli vain halpatyövoimaa, Jasek kiusasi häntä vuosia... "Minun ei olisi koskaan pitänyt edes mennä moiseen mukaan.."

Silti hän viihtyi peräti 10 vuotta(!) Onnenarvassa! 10 vuotta on todella, todella pitkä aika kituutella huonossa työpaikassa. Ja nyt Janne vielä yritti ei kerran, vaan peräti kaksi kertaa päästä takaisin Onnenarpaan faniensa avustuksella.... Minun mielestä tuossa on aika iso ristiriita.....
On. Siinä on ristiriita. Fanina en ymmärrä miksi halusi takas mukaan.
 
vierailija
Jep. Varsin erikoista yrittää kiemurrella takaisin Onnenarpaan, jos se kerta oli niin p*ska työpaikka mitä Janne väittää...

"Kokeilin kepillä jäätä vielä kerran jos olisivat tulleet järkiinsä, mutta eivät..."
Jannella kun on temperamentti, niin ehkä se otti vallan vähän liikaa ja sitten antoi sen lisää palkkaa pyynnön (ja mitä muuta siinä tapahtuikaan), muttei ajatellut sitä hetkeä pidemmälle, ja tässä sitä nyt ollaan. Minulla on myös temperamentti ja olen sen pauloissa tehnyt elämäni aikana parit asiat, että jos en olisi mennyt tunteella, olisin ehtinyt miettimään ja en ehkä olisi sitten toiminut niin. Miehen fanina sanon, että ei toiminut kaikkein fiksummalla tavalla jos sitten halusi kuitenkin takas ohjelmaan. Ja olen senkin kanssa samaa mieltä ettei välttis ollut hyvä idea pyytää faneja yrittämään saada hänen työpaikkaansa takaisin. Se harvoin onnistuu. Ehkä jossain Hollywoodissa joku näyttelijä saa takas paikkansa leffassa mutta se on ihan eri elämää ja maailmaa.
 
vierailija
On kylläerikoista toimintaa :
Ensin lähtee pois Onnenarvasta , ruinaa faneilta apua että saisi työpaikkansa takaisin
Mutta kun ei saa apua / töitä niin haukkuu työn ,ohjelman ja työntekijät ja pyytää viel kerran apua faneilta että pääsisi takaisin juontamaan.
Oli 10vuotta huonossa työpaikassa ja tahtoo takas siihen huonoon työpaikkaan ja luulen että syynä : julkisuus, huomio kun huomiota ja julkisuutta ei ilmeisesti facebookissa saa riittävästi ja tietty raha kuka nyt töitä tekisi ilman palkkaa??.
 
vierailija
Janne on nyt sanonut että haluaisi edelleen juontaa tv:ssä tai tehdä radiota. Mutta työtarjouksia ei ole tullut... Miettiiköhän Janne ollenkaan sitä, että Suomessa on kuitenkin pienet piirit. Kun louskuttaa julkisesti somessa entisestä työpaikastaan ja haukkuu kollegansa, niin onko ihmekään ettei työtarjouksia ole tullut... Mielestäni tuo Anne-Marin ja Jasekin julkinen mollaaminen oli täysin tarpeetonta Jannelta. Mitä hän luuli saavuttavansa moisella avautumisella?
 
vierailija
Janne on nyt sanonut että haluaisi edelleen juontaa tv:ssä tai tehdä radiota. Mutta työtarjouksia ei ole tullut... Miettiiköhän Janne ollenkaan sitä, että Suomessa on kuitenkin pienet piirit. Kun louskuttaa julkisesti somessa entisestä työpaikastaan ja haukkuu kollegansa, niin onko ihmekään ettei työtarjouksia ole tullut... Mielestäni tuo Anne-Marin ja Jasekin julkinen mollaaminen oli täysin tarpeetonta Jannelta. Mitä hän luuli saavuttavansa moisella avautumisella?
Mikä on mollaamista ja mikä on sananvapaus mielipidettä? Sitä sietää miettiä. Täälläkin on haukuttu ihmiset pystyyn mutta toiset sanoo saa sanoa mielipiteensä.
 
vierailija
Janne on nyt sanonut että haluaisi edelleen juontaa tv:ssä tai tehdä radiota. Mutta työtarjouksia ei ole tullut... Miettiiköhän Janne ollenkaan sitä, että Suomessa on kuitenkin pienet piirit. Kun louskuttaa julkisesti somessa entisestä työpaikastaan ja haukkuu kollegansa, niin onko ihmekään ettei työtarjouksia ole tullut... Mielestäni tuo Anne-Marin ja Jasekin julkinen mollaaminen oli täysin tarpeetonta Jannelta. Mitä hän luuli saavuttavansa moisella avautumisella?
Kun ihmiset täällä kirjoittaa esim Jannesta että hän on läski. Mihin laitat sen: mollaamiseen ja haukkumiseen vai onko se mielipide? Niinpä.
 
vierailija
Mä luulen että raha motivoi Jannea takaisin Onnenarpaan, mutta ennen kaikkea julkisuus. Janne on koukussa julkisuuteen, hän ei kestä jollei pysty enää nostamaan itseään esille julkkiksena.....

"Minulla on tuttuja homoystäviä, jotka elävät HIV-positiivisina suhteessa, mutta he eivät ole julkisuudessa. Onko minun siis astuttava pois julkisuudesta, jotta saisin jonkinlaisen kumppanin elämääni. Yhdistelmä on pahin mahdollinen!

Antin kertoo, ettei pakoa julkisuudesta ole tapahtumassa lähiaikoina. Käynnissä ovat paraikaa Lemmikkihotelli-työnimellä kulkevan tv-sarjan kuvaukset. Antinin voi nähdä myös edelleen Onnenarpa-ohjelmassa televisiossa."
 
vierailija
Kun ihmiset täällä kirjoittaa esim Jannesta että hän on läski. Mihin laitat sen: mollaamiseen ja haukkumiseen vai onko se mielipide? Niinpä.
Janne on läski. Se on fakta. Ei mielipide, ei mollaus. Janne on läski. No asian voisi tietenkin ilmaista nätimminkin, vaikka että Janne on lihava tai Janne on ylipainoinen. Mutta asia ei siitä silti muutu. Jannella ON liikaa painoa. Asian toteaminen ei ole haukkumista eikä mielipide vaan ikävä tosiasia.

"Mä en tykkää Anne-Marista enkä liioin Kanastakaan, ihme keikistelijöitä. 😡"
Tämäkin on toki mielipide, mutta tämä menee jo haukkumisen puolelle. Oliko pakko sanoa "Ihme keikistelijöitä", olisi riittänyt vain että "En pidä Anne-Marista enkä liioin Kanastakaan."
 
vierailija
aika hurjaa että täällä on nyt aloitettu puolustamaan jotain Jasek miestä jota te ette ihan varmasti tunne tai tiedä millainen hän on! Aina vaan menee hullummaksi kommentit täällä.
 
vierailija
Janne on läski. Se on fakta. Ei mielipide, ei mollaus. Janne on läski. No asian voisi tietenkin ilmaista nätimminkin, vaikka että Janne on lihava tai Janne on ylipainoinen. Mutta asia ei siitä silti muutu. Jannella ON liikaa painoa. Asian toteaminen ei ole haukkumista eikä mielipide vaan ikävä tosiasia.

"Mä en tykkää Anne-Marista enkä liioin Kanastakaan, ihme keikistelijöitä. "
Tämäkin on toki mielipide, mutta tämä menee jo haukkumisen puolelle. Oliko pakko sanoa "Ihme keikistelijöitä", olisi riittänyt vain että "En pidä Anne-Marista enkä liioin Kanastakaan."
En väitäkään etteikö mies itse käytä surkeaa kieltä joskus. On nykyaikana täysin unohtunut se, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin suu supulle. Tai turpa tukkoon jos sanotaan rumemmin. Kuten tuo läskikin. Ylipainoinen ois se parempi sana.
 
vierailija
Fani: "Kuka tuo Jacek oikein on? Onko sinulla nimi tiedossa tuo on varmaan lempinimi? Ota yhteyttä poliisiin henkistä väkivaltaa ."

Joku vielä kehtaa väittää että rikosilmoituksesta jankkaaminen on "vanha" juttu 😂 Tuo kommentti kirjoitettu YKSI PÄIVÄ sitten.. Ei toki ole nyt Jannen kirjoittama vaan fanin. Mutta tässä se taas nähdään. Aivopestyt fanit kehottaa Jannea tekemään rikosilmoituksen "henkisestä väkivallasta." 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Koska me ei olla vihamielisiä asioista kuten te. Siinä ero. Jannella ei ole mitään syytä estää meitä. Te ette edes uskalla kirjoittaa mitään hänen sivulleen kun kuitenkin haluatte stalkata vihanne kohdetta. Sairasta puuhaa muutekseen. Jos tosta puhuisi ammattilaiselle, ne sanoisi että ongelmallista käytöstä teiltä.
En ole Janne fani, enkä vihaaja enkä hänen facebookissa, katson joskus onnenarpaa, hänen äkkinäiset käänteensä ihmetyttää, hetken oli mökki, muuttaa vuoden välein, nyt 2 taloa vuokraa ja yksi myynnissä.
 
vierailija
Fani: "Kuka tuo Jacek oikein on? Onko sinulla nimi tiedossa tuo on varmaan lempinimi? Ota yhteyttä poliisiin henkistä väkivaltaa ."

Joku vielä kehtaa väittää että rikosilmoituksesta jankkaaminen on "vanha" juttu Tuo kommentti kirjoitettu YKSI PÄIVÄ sitten.. Ei toki ole nyt Jannen kirjoittama vaan fanin. Mutta tässä se taas nähdään. Aivopestyt fanit kehottaa Jannea tekemään rikosilmoituksen "henkisestä väkivallasta."
Just! Ei ole Jannen kirjoittama! Se on se pointti!
 
vierailija
Janne: Haluan tehdä rikosilmoituksen puolalaisesta 60-vuotiaasta Jacekista!

Poliisi: Ja mistäköhän syystä?

Janne: Hän jankutti päivittäin korvanappiini "At least say something about the show!"

Poliisi: Siis.......??????

Janne: Niin! Jacek oli sitä mieltä että kukaan ei soita Onnenarpaan kun olin liian viihteellinen!

Poliisi: Tota noin..... Joo.....

Janne: En olisi saanut mitään muuta puhua kuin vain säännöt ja soita soita soita ja pelistä pelistä pelistä.. Tämä oli henkistä väkivaltaa!!! Minä haluan tehdä tästä Jacekista rikosilmoituksen!!!!!!! Henkistä väkivaltaa!!!!

Poliisi: 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
 
vierailija
Fani: "Kuka tuo Jacek oikein on? Onko sinulla nimi tiedossa tuo on varmaan lempinimi? Ota yhteyttä poliisiin henkistä väkivaltaa ."

Joku vielä kehtaa väittää että rikosilmoituksesta jankkaaminen on "vanha" juttu Tuo kommentti kirjoitettu YKSI PÄIVÄ sitten.. Ei toki ole nyt Jannen kirjoittama vaan fanin. Mutta tässä se taas nähdään. Aivopestyt fanit kehottaa Jannea tekemään rikosilmoituksen "henkisestä väkivallasta."
Lopeta jo tuo aivopestyt jankkaus. Koko ajan sössötät siitä ja rikosilmoituksista. Niin tylsää. Keksi jotain uutta.
 
vierailija
Janne: Haluan tehdä rikosilmoituksen puolalaisesta 60-vuotiaasta Jacekista!

Poliisi: Ja mistäköhän syystä?

Janne: Hän jankutti päivittäin korvanappiini "At least say something about the show!"

Poliisi: Siis.......??????

Janne: Niin! Jacek oli sitä mieltä että kukaan ei soita Onnenarpaan kun olin liian viihteellinen!

Poliisi: Tota noin..... Joo.....

Janne: En olisi saanut mitään muuta puhua kuin vain säännöt ja soita soita soita ja pelistä pelistä pelistä.. Tämä oli henkistä väkivaltaa!!! Minä haluan tehdä tästä Jacekista rikosilmoituksen!!!!!!! Henkistä väkivaltaa!!!!

Poliisi:
Noh jollain on tylsää tänään. Ei vittuh 😂.
 

Yhteistyössä