Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noi päällihousut putoo ihan just, voisi kyllä hankkia uusiakin.
Tässähän se just on se jännitysmomentti ja kovasti ainakin osassa fandomia odotetaan milloin se tapahtuu. Ehkäpä tää on kantautunut myös K:n korviin.

Veikkaan kyllä, että syksyllä saattaa outfit muuttua. Johan se esiintymisasu jo Böleen muuttui, mutta jäi sitten pois.Ehkä ei sopinut uuden tukkatyylin kanssa ja vanha asu oli nopein ratkaisu. Ja hyvä sellainen onkin.
 
vierailija
Itse tulkitsen noista mukatukas stooreista Kärtsän useamman kerran kohauttavan hartioitaan ja heilauttavan päätään tyyliin "ei ole todellista".

K jossain haastattelussa sanoi, että hän jäisi ikuisesti miettimään jos ei nyt katsoisi sitä eurooppaakin läpi. Mutta sitten pohti nöyrästi, että jos ei kanna niin katsoo muuta sitten.

Uskoisi nyt itseensä. Ihmiset tykkää.hänestä kovin muuallakin. Voisi hyvin nyt hiukan vähentää Suomessa keikkailua niin täälläkin vaan into kasvaisi.
 
vierailija
Itse tulkitsen noista mukatukas stooreista Kärtsän useamman kerran kohauttavan hartioitaan ja heilauttavan päätään tyyliin "ei ole todellista".

K jossain haastattelussa sanoi, että hän jäisi ikuisesti miettimään jos ei nyt katsoisi sitä eurooppaakin läpi. Mutta sitten pohti nöyrästi, että jos ei kanna niin katsoo muuta sitten.

Uskoisi nyt itseensä. Ihmiset tykkää.hänestä kovin muuallakin. Voisi hyvin nyt hiukan vähentää Suomessa keikkailua niin täälläkin vaan into kasvaisi.
Mä olen se, joka kirjoitti Kärpyn vaikuttaneen onnelliselta ja hämmentyneeltä. Ja silti toivon et tekee vaan mikä hyvältä tuntuu, eikä lähde maailman valloitukseen vain siksi, että se ois mahdollista. Sekin on ihan okei, jos haluaa tehdä enimmäkseen suomiyleisölle keikkoja, vaikka menestystä olisi pitkin poikin.
 
vierailija
Itse en saanut kuvaa ettei haluaisi. Se vaan lienee asia joka ei ole kuulostanut mahdolliselta kun pohtii järjellä asioita. Ei hän noissa ulkomaan keikoilla ole vaikuttanut järin pakotetulta. Päinvastoin iloisen hämmentyneen otetulta ja jopa riehakkaan onnelliselta mitä nyt vieras ihminen katsoa osaa. Näetkö Itse niissä jotain pakotettua ja epämieluista paikallaoloa?
 
vierailija
Matkailu avartaa, kiva saada uutta yleisöä, sponsoreitakin varmaan löytyisi, jne jne jne. Luuletko, että Kärpän uraa on tähän asti rakennettu pelkän järkevän ajattelun varaan? Eiköhän se olisi jäänyt Giganttiin myymään jääkaappeja jos näin olisi.

Showmies on showmies, ja K on kyllä yksi parhaimmista. Mielellään jakaisin tätä ilosanomaa Suomen rajojen ulkopuolelle.

(En jää inttämään koska hirveän vahva tunne että vastapuoli ei vaan tykkää Kärpyn menestyksestä....)
Tykkäänpäs.
 
vierailija
Itse en saanut kuvaa ettei haluaisi. Se vaan lienee asia joka ei ole kuulostanut mahdolliselta kun pohtii järjellä asioita. Ei hän noissa ulkomaan keikoilla ole vaikuttanut järin pakotetulta. Päinvastoin iloisen hämmentyneen otetulta ja jopa riehakkaan onnelliselta mitä nyt vieras ihminen katsoa osaa. Näetkö Itse niissä jotain pakotettua ja epämieluista paikallaoloa?
En tiedä nyt kenelle vastaat, mutta toivottavasti et mulle joka ylempänä kirjoitin. Ikävää, jos viestit tulkitaan niin väärin. 💚
 
vierailija
Itse tulkitsen noista mukatukas stooreista Kärtsän useamman kerran kohauttavan hartioitaan ja heilauttavan päätään tyyliin "ei ole todellista".

K jossain haastattelussa sanoi, että hän jäisi ikuisesti miettimään jos ei nyt katsoisi sitä eurooppaakin läpi. Mutta sitten pohti nöyrästi, että jos ei kanna niin katsoo muuta sitten.

Uskoisi nyt itseensä. Ihmiset tykkää.hänestä kovin muuallakin. Voisi hyvin nyt hiukan vähentää Suomessa keikkailua niin täälläkin vaan into kasvaisi.
Tätä minäkin ajoin takaa noilla aiemmilla kommenteilla, jossa toivoin että joku ulkomaiden suosioon vakaasti uskova hullu löytyisi yllyttämään ja maailmanvalloitusta fiksusti suunnittelemaan Kärpän ja luottocrew'n kanssa. Juuri niin, että ei tulisi ikäviä yllätyksiä ja lisäkuluja, kuten ilmeisesti ekalla euro tourilla. Koska mun mielestä rahkeita on vaikka mihin.

Enkä tietenkään tarkoita sitä, että vastentahtoisesti pitäisi maailmalle lähteä, vaan nimenomaan olen klipeistä näkevinäni noita lieviä epäuskovia vivahteita, joiden perusteella uskaltaisin väittää että puheista huolimatta K ei ehkä ihan itsekään usko, että suomenkielisellä musiikilla saattaisi päätyä maailmantähdeksi. Kyllähän sillä yhdet viisut (melkein) voitettiin, mutta itse tosiaan olen vakaasti sitä mieltä, että vaan taivas on rajana K:n kohdalla.
 
vierailija
Tietysti, mutta mun mielestä Kärppy vaikuttaa edelleen niin yllättyneeltä ja otetulta siitä, miten hänet otetaan ulkomailla vastaan, että en ole ihan varma että osaako K tai crew oikeasti sisäistää sitä miten yleisö rakastaa Kärppä showta, vaikka heillä ei olisi yhteistä kieltä. Eli tarvittaisiin joku hullu yllyttämään .
Oon samaa mieltä, että K ei vieläkään kenties usko itseensä, että ulkomailla tykätään ja siksi edelleen vaikuttaa yllättyneeltä. Viime vuoden Eurotourilla oli ihan sama juttu.
Toki voi kiertää pelkästään Suomen lavoja ja kuppiloita, onhan se tuttua ja turvallista, mutta jos rahkeita riittää muuhunkin, niin miksi ei sitä tekisi. Kyllä siinä ehkä jonkun ulkopuolisen vakuuttelua tarvittaisiin, että tää on totta ja sä voit ihan oikeasti toteuttaa nää haaveet.
 
vierailija
Eiköhän Kärtsä kierrä Suomessa noita pienempiä paikkoja ihan vaan fiiliksen takia, eikä siksi, että se on tuttua ja turvallista. Nehän on maininnut lempikeikoikseen.
Ja ennen kuin joku tulkitsee mut jälleen väärin, niin todellakin toivon että Kärtsä toteuttaa aivan kaiken mitä haluaa, ja rahkeita siihen todellakin on. Samaa mieltä olen myös siitä, että K on vaikuttanut aidosti olevan hämmentynyt saamastaan huomiosta ulkomailla. Pointti lähinnä se, ettei se välttämättä ole pelkkää tyytymistä, että tekee noita pienempiä keikkoja Suomessa, vaan rakastaa tehdä niitä.
 
vierailija
Happy family
 

Yhteistyössä