Oletko antelias pimpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Enpä osaa sanoa kuin omastani, että viime vuodet ollut jo aika pihi, eikä ole muidenkaan vaimot omaansa antamaan 🥴
Mulla on kaksi vaihtoehtoa kun olen ollut tyttöjen kanssa ulkona.
Joko puhun totta ja mieheni pettyy tai valehtelen ja pääsen helpommalla.
Mieheni haluaisi minun panevan toisen miehen kanssa kun kerran olen liikenteessä. Jos sanon etten ole pannut kenenkään kanssa niin mieheni pettyy.
Jos taas kerron kahden miehen panneen hänen vaimoansa niin on tyytyväinen.
Fritsut rinnoissa ja varsinkin häpykummulla on odotettu näky minun miehelle.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Onko sun miehesi paljon sua vanhempi vai onko sillä ongelmia erektion suhteen? Oma mieheni ei ikipäivänä suostuisi siihen että vaimo jakaa tavaraa. Rakastan miestäni niin paljon että muut miehet eivät kiinnosta tippaakaan.
 
Onko sun miehesi paljon sua vanhempi vai onko sillä ongelmia erektion suhteen? Oma mieheni ei ikipäivänä suostuisi siihen että vaimo jakaa tavaraa. Rakastan miestäni niin paljon että muut miehet eivät kiinnosta tippaakaan.
Koko homma meillä on alkanut mun oman miehen toiveesta.
Alussa riitti kun olin miesten kanssa saunassa ja näytin välillä rinnat.
Nyt pitäisi panna jatkuvasti.
Toiveet suhteeni lisääntyy koko ajan.
 
Onko sun miehesi paljon sua vanhempi vai onko sillä ongelmia erektion suhteen? Oma mieheni ei ikipäivänä suostuisi siihen että vaimo jakaa tavaraa. Rakastan miestäni niin paljon että muut miehet eivät kiinnosta tippaakaan.
Olen juuri 27v täyttänyt jq mies täyttää kohta 29v.
Seksiä meillä on kiitettävästi keskenämme.
Mieheni vain kiihoittuu kun minua panee toinen mies.
On siinä yksi hyvä puoli oma mies rakastelee kanssani ja vieraat miehet ottaa eikä meinaa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Haluatko sinä itse elää tuollaista elämää jolla tyydytät miehesi toiveita? Mitä sinä itse haluaisit? Miksi et pyydä miestäsi harrastamaan seksiä muiden naisten kanssa?
 
Haluatko sinä itse elää tuollaista elämää jolla tyydytät miehesi toiveita? Mitä sinä itse haluaisit? Miksi et pyydä miestäsi harrastamaan seksiä muiden naisten kanssa?
Miehelleni. On tärkeää että minä olen vieraan kanssa ja välillä olen kimppanainen.
Mieheni tykkää panna minua omien kavereiden kanssa ja välillä haluaa minun iskevän täysin vieraan miehen.
Olen alkanut nauttimaan itse myös vieraan kanssa panemisesta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Miehelleni. On tärkeää että minä olen vieraan kanssa ja välillä olen kimppanainen.
Mieheni tykkää panna minua omien kavereiden kanssa ja välillä haluaa minun iskevän täysin vieraan miehen.
Olen alkanut nauttimaan itse myös vieraan kanssa panemisesta.
Mutta mikä olisi tärkeää sinulle itsellesi? Et ilmeisesti aluksi nauttinut että muut kävivät painamassa sinua kun miehesi. Oletko miettinyt haluatko aidosti tehdä kuten miehesi sanoo vai teetkö sen vain saadaksesi siten rakkautta häneltä? Suhteenne ei vaikuta tasa-arvoiselta.
 
Mutta mikä olisi tärkeää sinulle itsellesi? Et ilmeisesti aluksi nauttinut että muut kävivät painamassa sinua kun miehesi. Oletko miettinyt haluatko aidosti tehdä kuten miehesi sanoo vai teetkö sen vain saadaksesi siten rakkautta häneltä? Suhteenne ei vaikuta tasa-arvoiselta.
On ihan mielekästä tehdä kaksi miestä ja itseni tyytyväiseksi panemalla vierasta miestä ja luvan kanssa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kiitos paljon viestistäsi! Kyllä, vaimoni kävi gynekologilla, jossa esitettiin korjausoperaation ja kivullisen seksin välistä vaihtoehtoa. Hän ei halunnut leikkausta (eikä näemmä myöskään sitten kivuliasta seksiäkään). Jotenkin, onhan hänellä kuitenkin autonomia ruumiiseensa.... Siksi ehkä iloitsen, haikeana tosin, tällä palstalla niiden puolesta, jotka antavat saada ja saavat antaa pimppiä ja pimppiin
En tiedä miksi seksi on vaimolleni vastenmielistä. Kaikki mikä tapahtuu voidaan, jos voidaan tehdä hänen ehdoillaan ja ohjaamanaan. Pahimpana pidän pimpin kosketuskieltoa. Siihen saa koskea vain hänen ohjaamallaan kullin kärjellä jos oikein hyvin käy.
itselleni esileikin ja hyväilyj ja pimpin koskettelu on halujeni heräämisen kannalta tärkeimpiä juttuja. Näin ollen kovin kuiva kausi on jo kestänyt vuosia. Nyt juuri on keksittynä vatsan toiminnan ongelmat syyksi.
Hänellä on myös alapään herpes. Se ei kuulemma ole tullut yhdynnästä. En tiedä, enkä enää välitä. Ei ainakaan ole tullut minulta
En tiedä mitä tekisin.
 
  • Surullinen
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kyllä voin sanoa olevani antelias. Sinkku olen, niin tuntuu ettei panioita riitä niin paljon kuin haluaisin. Vaikka saankin miestä monta kertaa viikossa ja toisinaan useasti päivässä, niin tuntuu että pillu haluaisi enemmän.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä