laivalla vierasta

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
DLX
Huh huh. Nyt tuli ihan lämmin olo. :)Laivareissu lähestyy ja ois kiva ottaa laiva-poikuus jonkun hehkuvan mimmin kanssa. Alkaa panot kotipuolella tympäisee.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Olimme vaimoni kanssa käymässä Ruotsin risteilyllä 2 vrk . Hytissä sanoin vaimolleni ( 54 v, hoikka ja hyvännäköinen , isot tissit ) että , pistä jotain seksikästä ja ollaanko niin että , olemme ravintolassa lapsuudentstäviä niin , saattaa vieraatkin miehet kiinnostua kun olet puhunut niistä ja pillunantamisesta . Vaimoni siihen ok ja laittoi lyhyen minihameen ilman pöksyjä ja rintaliivejä , pelkän paidan . Menimme ravintolaan ja se alkoi pikkuhiljaa täyttyä ja 3 nuortamiestä tuli meidän kanssa istumaan , joimme olutta ja paukkuja . Jossain välissä tuli puheeksi se mistä vaimonkanssa puhuimme , yhdellä pojista oli tyttöystävä , mutta kotona . Kun oli paljastunut että , vaimoni oli ilman miestä niin kohta oli käsi reidellä , vaimoni levitti jalkoja niin että , käsi pääsi posillini pillulle , yksi pojista huomasi ettei ole läksyjä ,hän sormetti pillua ja vaimoni huokaili ,hän ehdotti pojille meidän hyttiin lähdöstä , no pojat lähti ja minä myös . Kun saavuimme hyttiin niin katselin kaikille paukut , mutta pojilla ei ollut mielessä paukku vaan vaimoni pillu , olivat heti riisumassa ja kohta oli paita ja hame pois ja vaimoni meni sängylle , pojat perässä jotka riisuivat äkkiä vaatteensa ja kyrvän olivat jo tanassa , yksi meni nuolemaan pillua , muut tissien kimppuun . Se joka nuoli meni jalkojen väliin ja surmaisi kullinsa kokonaan pilluun ja aloitti kovan nainnin ( paljaalla ) , vein vaimoni käteen paperia että , saa spermat pyyhittyä . Kun poika laukaisi lastin pilluun vaimo pyyhkäisi pilluaan ja samantien oli toinen naimassa . Kun kaikki olivat saaneet , vaimo myös , pojat poistuivat ja kysyivät , otettaisiin huomenna uusinta , vaimoni , ok sama aika niin odotan teitä valmiina . Pojat kysyivät että , he olivat lähteneet viidestäännliikkeele ja saisko hekin tulla , vaimoni sanoi että , kyllähän se käy . Pojat lähtivät ,niin otin itseltäni vaatteet pois ja kulli jäykkänä , menin liukkaille ja liukasta oli , nussi jonkin aikaa kun spermat lähti jo liikkeelle , oli sen verran kiintoisaa nähtävää . Sanoin vaimolleni no huomenna saat 5 kullia pilluusi ja ainakin sitten olet saanut tällä reissulla varmaankin tarpeeksi vierasta kullia , vaimoni siihen , oli kyllä kiihottavaa kun nuoret miehet halusivat panna minua . Seuraavasta päivästä kerron toisella kertaa .

vierailija
Olen 52 v 163/56 nainen , olimme viime viikon perjantaina yö laivalla mieheni kanssa . Söimme ja otimme paukkuja , kun menimme käymään hytissä mieheni otti oikein kunnolla , yritin kieltää mutta ei mennyt kaua kun hän jo nukahti ( eli sammui ) . Ajattelin siinä että , mitä tekis kun kello ei ollut kun puoli kakstoista illalla , niin päätin lähteä ravintolaan , puin päälleni ohuen paidan ilman rintsikoita ja minihameen ja jätin pikkuhousut pois , no humalatial ja päähänpisto , laitoin kumminkin sukat ja sukkanauhaliivit . Kun saavuin ravintolaan oli aika täyttä , huomasin yhden pöydän jossa ei istunut kun kaksi nuortamiestä ja hain paukun ja menin heidän kanssa istumaan , esittelimme he olivat jostain eteläsuomesta kun itse olen pohjoisempaa . Yksi miehistä haki minua tanssiin ja kun hän tanssitti minua niin hän pisti käden hameen alle ja varmasti huomasi ettei minulla ole pöksyjä . kun olimme tanssineet niin sillä aikaa oli pöytään ilmestynyt kaksi muutakin nuortamiestä , no istuimme ja joimme / humalluin . Pojat kysyivät lähtisinkö paukuille hyttiin , arvasin takaajatuksen mutta , sanoin että , mennään . Miehillä oli iso hytti j joku kaatoi meille paukut ja sitten alkoi lähentely , miehet ( arviolta 25 - 30 v ) suutelivat minua ja puristelivat rintojani paidan päältä ja alta ja kohta oli käsi jalkojen välissä , sitten lähti paita ja minihame , miehet riisuivat itsensä ja veivät minut parivuoteelle , he nulivat rintojani ja pilluani ja kohta oli ensimmäinen panemassa , miehet olivat kyllä kestäviä he nussivat minua kauan , ainako yksi tuli niin vuoro vaihtui . Oli kyllä niin ihanaa että , sain useamman orgasmin sinä aikana kun he naivat minua kun kaikki olivat naineet ja jotku kaksikin kertaa niin aloimme nukkua . Heräsin ja katsoin kelloa se oli seitsemän aamulla , säikähdin että , onkohan mieheni herännyt puin äkkiä ja lähdin hyttiimme , no onneksi mieheni nukkui täyttä päätä , riisuin vaatteeni ja kävin alapesulle ( miehet olivat panneet paljaalla ) laitoin pääleni puhtaat vaatteet ja menin nukkumaan . Kun heräsin niin mieheni oli jo herännyt ja otti paukkua . Sanoin huomenet ja kysyin heräskö äsken , hän sanoi joo ja nukuin näköjään koko yön , tuumasin että , mikä helpotus . Sanoi vielä , meidän pitää pikkuhiljaa lähteä hotellille kun laiva lähtee takaisin . Edellisen illan aikana oli selvinnyt että , nämä samat miehet ovat samassa hotellissa kuin me , no katsotaan mitä ilta tuo tullessaan .

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Laivalla ja maissa ei mulla ole oikeestaan ikinä hormonaalista ehkäisyä. Kumeja on käsilaukussa aina mukana, mutta monesti ne on unohtuneet tai mies on halunnut paljaalla, josta itsekkin enemmän nautin.
Olen antanut paljaalla usein.
Usein käyn myös testeissä kun miehelläni on himo panettaa omaa vaimoaan vierailla miehillä.
olen mennyt mukaan leikkiin.

Yhteistyössä