V
vierailija
Vieras
Lukijan mielipide | Nykymenolla voimme sanoa hyvästit hyvinvointivaltiolle
Panostus tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoimintaan on aivan liian vähäistä.
Näinhän se on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Friikki Tavio mokasi Suomen maineen Pariisin kisoissa. Siitä ei hyvää seuraa.Sanna pelastaa meidät. Uskon niin.
Aivan kamalaa. Mitä meistä nyt ajatellaan ja kehtaako sitä enää matkustaa ulkomaille?Friikki Tavio mokasi Suomen maineen Pariisin kisoissa. Siitä ei hyvää seuraa.
No ei ainakaan kannata vetää konservatiivi lookia a la Ville Tavio.Aivan kamalaa. Mitä meistä nyt ajatellaan ja kehtaako sitä enää matkustaa ulkomaille?
Sanna perusti veronkierto-osakeyhtiön...Tuloveropohjan rapauttaminen eliitin veroeduilla syynä hyvinvoinnin rapautumiseen. Joillekin kun mikään ei riitä, aina vain lisää ja lisää.
Sepä se.On opeteltava uuteen ajankauteen.
Arvasin, että Sanna-jankkaaja on linjoilla.Sanna perusti veronkierto-osakeyhtiön...
Sinun olisi kannattanut jättää lisääntyminen fiksummille kasvattajille.Unohditte tehdä töitä ja lapsia. Sitä saa mitä tilaa.
Olet hyvä arvaamaan. Pistä lotto vetämään.Arvasin, että Sanna-jankkaaja on linjoilla.
Odotan shampanjapullosadetta.
Kai muistit tilata lisää parasta vuosikertaa.
Jep!Minun olisi kannattanut jättää lisääntyminen fiksummille kasvattajille.
TämäTuloveropohjan rapauttaminen eliitin veroeduilla syynä hyvinvoinnin rapautumiseen. Joillekin kun mikään ei riitä, aina vain lisää ja lisää.
Minä itse olen Lotto-voitto Suomen katajaiselle kansalle!Olet hyvä arvaamaan. Pistä lotto vetämään.