Ai on vai, missä? Minulla ei ole tullut vastaan.Miten tuo kummilapsi asia on noin vieras kun some on ihan täynnä siitä taannoista kuvaa. Mukula on vielä.ihan selkeästi kastemekossa ja silti porukka huutaa miten on K lapsi. Ei kai sitä lasta tuolla tavalla esiin tuotaisi ja vielä ennen kumppania.
Tiktok ja insta. Tiktokissa pyörii tosi paljon edelleenAi on vai, missä? Minulla ei ole tullut vastaan.
Ok, itsellä on vain X ja Tumblr.Tiktok ja insta. Tiktokissa pyörii tosi paljon edelleen
Ei se kyllä ole paritusta, mutta ihan miten vaan…Kävin katsomassa. Ei kiinnosta Bojanin ja Janin paritus.
Minua kiinnostaa vain K/B-keskustelu, alkaa tuntua rasittavalta tuo jatkuva kompostityrkytys.Sori rikon nyt varmaan kaikkia sääntöjä vastaan kun vinkkaan että Kompostin puolella varsin mielenkiintoista m+m -keskustelua parhaillaan. Ehkä joku viimeiset 3 sivua, ihan vaan jos joku haluaa lukea ja osallistua.
Noin yleisesti ottaen en Kompostia suosi enkö suosittele, mutta on sielläkin hetkensä! Ja osa meistä toki seilaa miten sattuu kaikilla palstoilla, tunnustan itsekin tekeväni niin. Kompostilla kylläkin kaikkein harvimmin, muutama kerta viikossa riittää.
Pahoittelut vielä jos on asiaton viesti!
T. Luopio
Jatkuva? Itse en ainakaan ikinä ennen ole tyrkyttänyt, siksi niin kovasti anteeksi pyytelinkin.Minua kiinnostaa vain K/B-keskustelu, alkaa tuntua rasittavalta tuo jatkuva kompostityrkytys.
Varmaan ihan samalla tavalla kuin JO pääsi jollekin ihmeen Bulgarialaiselle metallifestarille. xD Jos on kiinnostava bändi eikä vaadi korkeaa keikkapalkkiota niin tommoset festarit ottaa mielellään sivulavoille, varsinkin kansainvälisiä esiintyjiä jotta ohjelmaan saadaan vaihtelua..Miten ihmeessä.Suistamon Sähkö on tuonne Latviaan päässyt. Tosin olen joo kuullut, että on kansainvälistä huomiota tullut yllätyin silti.
Ja etno-vaikutteiset bändit keikkailee usein kansainvälisesti vaikka olisivat pieniä, kuuluu vähän siihen genreen.Varmaan ihan samalla tavalla kuin JO pääsi jollekin ihmeen Bulgarialaiselle metallifestarille. xD Jos on kiinnostava bändi eikä vaadi korkeaa keikkapalkkiota niin tommoset festarit ottaa mielellään sivulavoille, varsinkin kansainvälisiä esiintyjiä jotta ohjelmaan saadaan vaihtelua..
Heippa! Kiitos paljon vinkkauksesta!!! En muuten lue kompostia, mutta tällaiset oman suhtautumisen pohdinta-aiheet kiinnostavat, erityisesti m/m! Kiitti vielä, toivottavasti tälle puolelle mainitaan lyhyesti jatkossakin, jos siellä keskustelua vastaavista aiheista! Myös shippaushistoria, ficit yms reflektointi aiheiden kautta kiinnostaa!Sori rikon nyt varmaan kaikkia sääntöjä vastaan kun vinkkaan että Kompostin puolella varsin mielenkiintoista m+m -keskustelua parhaillaan. Ehkä joku viimeiset 3 sivua, ihan vaan jos joku haluaa lukea ja osallistua.
Noin yleisesti ottaen en Kompostia suosi enkö suosittele, mutta on sielläkin hetkensä! Ja osa meistä toki seilaa miten sattuu kaikilla palstoilla, tunnustan itsekin tekeväni niin. Kompostilla kylläkin kaikkein harvimmin, muutama kerta viikossa riittää.
Pahoittelut vielä jos on asiaton viesti!
T. Luopio
Heippa! Kiitos paljon vinkkauksesta!!! En muuten lue kompostia, mutta tällaiset oman suhtautumisen pohdinta-aiheet kiinnostavat, erityisesti m/m! Kiitti vielä, toivottavasti tälle puolelle mainitaan lyhyesti jatkossakin, jos siellä keskustelua vastaavista aiheista! Myös shippaushistoria, ficit yms reflektointi aiheiden kautta kiinnostaa!
Jatkuvaa kompostityrkytystä en ole havainnut, ja tuossakin viestissä hyvin asiallisesti vinkattiin, minkälaista keskustelua siellä on meneillään, jos jotakin kiinnostaa. Sehän on vain hyvä, ettei kaikissa ketjuissa puhuta samasta aiheesta, vinkit ovat tervetulleita jatkossakin!Minua kiinnostaa vain K/B-keskustelu, alkaa tuntua rasittavalta tuo jatkuva kompostityrkytys.
Niin on! Jossain haastattelussa kertoi myös, että saa olla enemmän rauhassa blondina.Kiva, että K voi tehdä tuollaisia juttuja kun on niitä tainnut kaivata viime vuonna.