Ylen juontaja DEI-koulutuksista: "Minun on pakko kertoa totuus" | Lloyd Libiso ja Sanna Ukkola

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija
Nyt kannattaa kyllä kuunnella. Ylex juontaja Lloyd kertoo mm. Aleksi Valavuori ja muutamat muusikot joita ei saa YLEn ohjelmissa haastatella. Dei koulutuksiin on ollut pakko ossllistua, vaikka se on Lloydin mielestä ollut erittäin epämukavaa.

 
vierailija
Miksi tällaista haitallista roskamediataloa pitää rahoittaa pakolla? Lloyd kertoo myös videolla että YLE rajoittaa toiminnallaan myös toimuttajiensa sanan ja mielipiteen vapautta
 
vierailija
Kauankohan Lloyd saa enää olla töissä Ylellä

On se kyllä vastenmielinen kommaritalo
Toivon ettei tämä vaikuta mitenkään kaverin töihin YLE:ssä, vaikka toisaalta olisi kiva nähdä mikä on isossakuvassa yhteiskuntamme reaktio, jos Lloyd saa monoa YLE:ltä tai alennetaan hanttihommiin. Eli olisiko tämä se, joka viimein ottaisi sokan irti kranaatista, kun se vielä tuntuu olevan paikoillaan.

Ylen johhto huojuu jo pahasti, muttaa kaatuukose.
 
vierailija
vierailija
Lloyd Libiso sanoo itse olevansa mustaihoinen, mutta YLE:llä töissä ollessaan moisen termin käyttö on kielletty. 🦧

ORPON hallituksen tehtävä olisi puuttua tähän YLEn perseilyyn. Ri vain leikata vaan esittää omalta osaltaan tai edes hallintoneuvosto esittäisi uuden TJ:n ja uutisten päällikön valintaa YLE:lle ja myös Apunen joutaisi vaihtoon.
 
vierailija
Miksi tällaista haitallista roskamediataloa pitää rahoittaa pakolla? Lloyd kertoo myös videolla että YLE rajoittaa toiminnallaan myös toimuttajiensa sanan ja mielipiteen vapautta
Suomi. Sananvapauden mallimaa. Syksyllä se nähdään kuinka paljon sananvapauden puolustajia eduskunnasta löytyy. Toimittaja / journalisti kentältä toistaiseksi kovin vähän.
 
Kiva uusi termi: DEI-rekrytointi.

Tietää, että tyyppi on rekrytty ihonvärin, painon tai jonkin muun yhdentekevän seikan vuoksi ja pätevämpi jäi rekryämättä.
 
vierailija
Hienoa kun Tavio sanoo asiat suoran suomalaistyylisesti, eli ihan niinkuin ne on!
Valitettavaa ettei Tavio ymmärrä kirjoittaneensa potaskaa. Minulla meni luotto hänen kykyihinsä hoitaa Suomen asioita. En tosin ole ennenkään yllättynyt persujen ulostuloista kuten en myöskään kirjoituksistasi. Tasaista laatua, joka saa aina oksennuksen nousemaan kurkustani.
 

Yhteistyössä