vierailija
Aina ei löydä sanoja eikä emojia.En keksi minkä emojin laittaisin
Aina ei löydä sanoja eikä emojia.En keksi minkä emojin laittaisin
Miten voi haluta näin paljon...Sama.
Katsoin sen. Vuosi minua vanhempi tuo miesTiedäthän sinä mistä syntymävuosi on löydettävissä
Tahdon rakastella/rakastaa sinua.
Pimeyden keskeltä...
Samoin, mutta kuvitelmissa voi olla missä vain. Vaikka autiolla rannalla tai eteisessä, jos kiire tulee.Vai heikkoina hetkinä, mulla käy joka päivä mielessä miltä tuntuisi olla iho vasten ihoa
Somaa. Onnellisia he.Tänään kuulin pariskunnasta jotka nukkuvat lusikassa vielä yli 70 vuotiaina. Siinäpä tavoitetta myös itselle.
Entä jos muutenkin usein, kun kaivattua ajattelee?Lopettakaa🫣 Alkaa muuten panettaa.
Huh. Joudut vielä sanoista tekoihin. Hyvää yötä.Mirrille suukko ja hyvää yötä.
Tänään kuulin pariskunnasta jotka nukkuvat lusikassa vielä yli 70 vuotiaina. Siinäpä tavoitetta myös itselle.
Too lateLopettakaa🫣 Alkaa muuten panettaa.
Tämä on trollimiehen näppiksiltä saleen ei naisen.Joskus mietin, millaista se olisi, jos meillä olisi hotellihuone käytössä joku yö. Tulisimme ravintolaillalliselta huoneeseen parin drinkin päätteeksi. Suutelisimme toisiamme eteisessä heti oven sulkeuduttua, painautuisit mua vasten, kietoisit käsivartesi ympärilleni, alkaisimme riisua toisiamme, ehkä kellistäisit minut sänkyyn, pientä dippailua, edgettelyä, sitten suihkuun, panisit mua 1:een ja vauvaöljyllä 2:een, voihkisin suihkun virratessa selkääni pitkin, nauttisimme joka hetkestä. Sellainen kiimainen yö. Aamusta sitten ehkä hellempää vaniljaa rauhalliseen tahtiin ja suihkun kautta aamupalalle,ehkä?
-n.
On ja sama tyyppi tuottaa näitä ympäri nettiä. Sen minkä kerkiää sitten muilta älynväläyksiltä.Tämä on trollimiehen näppiksiltä saleen ei naisen.
Siitä en tiiä missä kirjoittaa, ite en missään ylilaudoilla tai s24lla oo pyöriny mutta mies tuo on pomminvarmasti. Mie keitän nyt aamusumpit eli heippa.On ja sama tyyppi tuottaa näitä ympäri nettiä. Sen minkä kerkiää sitten muilta älynväläyksiltä.
Mulla on ollut kaivatusta johtuva käytännössä päivittäin iskevä panetus jo 9 vuotta ja risatEntä jos muutenkin usein, kun kaivattua ajattelee?