K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis kyllähän täällä oli tosi kiihkeä hupparivänkäys joskus loppukeväästä (?). Mun mielestä se kyllä lopuksi päätyi siihen, että joku bongasi toisesta hupparissa jonkun lapun mitä toisessa ei ollut, ja siis ei olis ollut sama. Mutta pointti, kyllä, täällä nimenomaan siitä hupparista väännettiin.
Mielenkiintoista tosiaan, että miten toi tili siitä hupparista tietää...
Se hullu on täältä? Suomalainen B fani?
 
vierailija
Huomaan juuri, että K ei ole minulle tippaakaan kuuma, kiihottava eikä ihana erillään Bojanista. En tajua miten joku jaksaa häntä hänenä itsenään kuolata tai näkee mitenkään kiinnostavana tai edes ihanana. Minusta aika pieni artisti, joka on varmaan siviilissä joo sympaattinen ja herttaine, mutta koska ei ole sitä juurikaan artistina, niin yöh. Lisäksi on ihailemiseen miehenä vähän pullea ja lyhyt.
 
vierailija
Huomaan juuri, että K ei ole minulle tippaakaan kuuma, kiihottava eikä ihana erillään Bojanista. En tajua miten joku jaksaa häntä hänenä itsenään kuolata tai näkee mitenkään kiinnostavana tai edes ihanana. Minusta aika pieni artisti, joka on varmaan siviilissä joo sympaattinen ja herttaine, mutta koska ei ole sitä juurikaan artistina, niin yöh. Lisäksi on ihailemiseen miehenä vähän pullea ja lyhyt.
Ottaako koville, kun Klla vaan kuuntelijat ja suosio nousee kun Bojanilla taas... no jätetään sanomatta.
 
vierailija
Oliko toi B:n heitto vitsi että suunnittelee suomalaista musiikkia? Voin kertoa että kuolleena syntynyt ajatus. Toivottavasti ei siihen ryhdy. Eikö ne mistään saa revittyä sitä manageria, joka torppaisi kaikkein typerimmät ideat.
 
vierailija
Oliko toi B:n heitto vitsi että suunnittelee suomalaista musiikkia? Voin kertoa että kuolleena syntynyt ajatus. Toivottavasti ei siihen ryhdy. Eikö ne mistään saa revittyä sitä manageria, joka torppaisi kaikkein typerimmät ideat.
Finnish voi sanana tarkoittaa sekä suomenkielistä että suomalaista, siis noin niin kuin muuten. Ei välttämättä siis suomenkielistä, enkä siihen todellakaan usko
 
vierailija
Oliko toi B:n heitto vitsi että suunnittelee suomalaista musiikkia? Voin kertoa että kuolleena syntynyt ajatus. Toivottavasti ei siihen ryhdy. Eikö ne mistään saa revittyä sitä manageria, joka torppaisi kaikkein typerimmät ideat.
Minua ei Joksujen musiikki kiinnosta yhtään, mutta kannattaisi pysyä siinä jonka osaa. Toisaalta B vaikuttaa sillä tavalla itseriittoiselta että kuvittelee pystyvänsä laulamaan suomenkielellä vaikka taidot ei riitä.
 
vierailija
Huomaan juuri, että K ei ole minulle tippaakaan kuuma, kiihottava eikä ihana erillään Bojanista. En tajua miten joku jaksaa häntä hänenä itsenään kuolata tai näkee mitenkään kiinnostavana tai edes ihanana. Minusta aika pieni artisti, joka on varmaan siviilissä joo sympaattinen ja herttaine, mutta koska ei ole sitä juurikaan artistina, niin yöh. Lisäksi on ihailemiseen miehenä vähän pullea ja lyhyt.
Ah, piti oikein tarkistaa asia ja muutamien videoiden perusteella on yhä kuuma, kiihottava, ihana. Toki makuja on monia. Rakastan myös sitä miten K liikkuu.
 
vierailija
Kyllä mä uskon että on. Miten se tietäisi muuten noin paljon ja miksi huijari kirjoittaisi noin jos haluaisi saada Bn näyttämään pahalta? Kyllähän tuo ahdistaa kun tägännyt tuo hullu taas stooreihinsa Kärtsästä lähtien ja puhuu ihan sontaa, B halunnut sanoa takaisin.. Käykää instassa katsomassa.
Mitään, mitä ei kaikki tietäis, ei tuossa ollut.
 
vierailija
Minua ei Joksujen musiikki kiinnosta yhtään, mutta kannattaisi pysyä siinä jonka osaa. Toisaalta B vaikuttaa sillä tavalla itseriittoiselta että kuvittelee pystyvänsä laulamaan suomenkielellä vaikka taidot ei riitä.
haloo nyt. En todellakaan usko että B kuvittelee tekevänsä jotain suomenkielistä biisiä. Ei ja ei. Joku yhteisprojekti jonkun kanssa varmaan mahdollinen. Mutta eilen täällä vai vauvalla oli puhetta siitä, että JOker outin instatili alkoi seuraamaan ruissin aikaan Radio suomipopia ja se on oikeestaan tosi kummallista, koska eivät seuraa esim Ruisrokinkaan tiliä, eivätkä siellä olleet ainakaan tiettävästi missään suomipopin haastiksissa tms. Ja muutenkin säästeliäästi ketään seuraavat. Joten siihen voi liittyä jotain, en vaan ymmärrä mitä koska kanava on suomalaiselle musalle🤔
 
vierailija
Miksi luulet, että noi on Bojanin vastauksia? Eikö toi oikeanpuoleinen nyt ainakin ole täysin selkeää tuubaa. "while I am tanning in France".
Yeah, sure.
Näin minäkin ensin tulkitsin kun katsoin pelkästään tuon stoorin. Mutta kun katsoi ne kaikki niin se vaikuttaakin olevan kettuilua siihen ensimmäiseen stooriin missä tili väittää B lomailevan Ranskassa kun muut ovat studiolla.
 
vierailija
Ei kai kukaan oikeasti luule noita vastauksia Bojanin kirjoittamiksi? Yllättäen olisi kielitaitokin romahtanut monta pykälää alaspäin, ja muutenkin ihan sekopäistä tekstiä.

Tuossa aiemmassa stoorissaanhan tämä sekopää suoltaa melkoista soopaa B:n käytöksestä muka Sadien vanhemmille, mm. He loves to sleep and hook up with fans/women while your daughter is filming.

Toivottavasti tuo roskatili poistuu mahdollisimman pian.
Onko tästä kuvakaappausta twitterissä tumpussa tms? Ig-tili on jo poistettu.
 
vierailija
haloo nyt. En todellakaan usko että B kuvittelee tekevänsä jotain suomenkielistä biisiä. Ei ja ei. Joku yhteisprojekti jonkun kanssa varmaan mahdollinen. Mutta eilen täällä vai vauvalla oli puhetta siitä, että JOker outin instatili alkoi seuraamaan ruissin aikaan Radio suomipopia ja se on oikeestaan tosi kummallista, koska eivät seuraa esim Ruisrokinkaan tiliä, eivätkä siellä olleet ainakaan tiettävästi missään suomipopin haastiksissa tms. Ja muutenkin säästeliäästi ketään seuraavat. Joten siihen voi liittyä jotain, en vaan ymmärrä mitä koska kanava on suomalaiselle musalle

Minä ajattelin, että ryhtyi seuraamaan Suomi Popin tiliä sen takia, että K:lla oli seuraavana viikonloppuna tulossa niiden festarikeikat. Oli tullut puheeksi ja Bojan otti seurantaan.
 

Yhteistyössä