Nuorempana oli likainen mielikuvitus. mietin usein, että millaistahan täällä olisi na.iskennella, käydessäni mm. kirjaston vessassa, koulun vessassa, leirintäalueilla, koulun käytävällä kun muut tunnilla...
:ashamed: mutta eihän minulla kiltillä tytöllä ollut edes poikaystävää silloin vielä.
ensimmäiset pari kymmentä kertaani olivat autossa metsätiellä tai hiihtokeskuksen parkkipaikalla yöllä. kaikista hurjin oli se että kerran pakkasilla oltiin sen miehen ja sen kaverin ja minun kaverin kans ajelemasa kun sitten piti lähteä sinne hiihtokeskukselle hässimään, mutta eihän ne kaverit jasanu oottaa siellä ulkona niin lähettiin sit ajeleen ja me yritettiin siellä takapenkillä sylikkäin samalla ku ajeltiin kylän läpi ja jotkut nuoret vielä väläytti valojaan niin että varmasti näkivät meidät siellä takapenkillä.. :snotty:
ne ekat kerrat kun oli siellä autossa niin sen ekan poikaystävän kanssa ei sitte muualla osannukaan olla. yritettiin kyllä pari kertaa sen kaverin kämpillä po.rnoa katellessa, mutten mie osannu sängyssä olla sen kans.
sen jälkeen oonki ollu kiltti tyttö. enimmäkseen sängyssä tai oman kämpän sohvalla. pari kertaa saunassa koitettu muttei siitä tuu ku hikistä ja epämukavaa ähellystä. autoa haluattais tämän minun avokkini kanssa kokeilla, muttei oo tilaisuutta tullu. auto se.ksipaikkana oksetti kauan aikaa tuon oksen exän takia, mutta nyksä on niin ihana. ja nyt kolmen lapsen jälkeen meillä alkanu himottaan uudet jutut...