vierailija
Tuo B kuvahan on ruissista vai eikö ole?Eikös tuo ole vanha juttu?
Tuo B kuvahan on ruissista vai eikö ole?Eikös tuo ole vanha juttu?
Suomessa kaksi keikkaa, mutta Keski-Euroopassa toistakymmentä. Oman postauksensa mukaan kaikki myyty loppuun.Ihan vaan Samun nimissä löytyi muutama. Mutta ei se kyllä miltään varsinaiselta kiertueelta näyttänyt mitä keikkoja löytyi. Ja edelleen lippuja paitsi tavastialle. Ihan huijausta tuo aiempi vertailu.
Minä en edelleen tajua miten tää kuuluu tänne K&B shippausketjuun?Suomessa kaksi keikkaa, mutta Keski-Euroopassa toistakymmentä. Oman postauksensa mukaan kaikki myyty loppuun.
No ehkä ihan hyvä ettäMinä en edelleen tajua miten tää kuuluu tänne K&B shippausketjuun?
Älä jaksa. Jos et itse halua keskustella täällä Bojerestä niin ei täällä ole pakko roikkua.No ehkä ihan hyvä että
On edes jotain puheenaihetta, muuten kuolee koko ketju kun ei alkuperäisestä aiheesta enää juuri riitä keskusteltavaa
Olisi kyllä mielenkiintoista jos kokeilisivat vaatteidenvaihtoa Bojanhan on jo saanut Kärtsän vaatteita (Pasivision) mutta minkä Bojanin vaatteen mielellään näkisit K:n päällä?
Sen pinkin paidan Madridista. Itse asiassa koko vaatekerran.Olisi kyllä mielenkiintoista jos kokeilisivat vaatteidenvaihtoa Bojanhan on jo saanut Kärtsän vaatteita (Pasivision) mutta minkä Bojanin vaatteen mielellään näkisit K:n päällä?
Mustan kimallepaidan, NT:llä Olympiassa.Olisi kyllä mielenkiintoista jos kokeilisivat vaatteidenvaihtoa Bojanhan on jo saanut Kärtsän vaatteita (Pasivision) mutta minkä Bojanin vaatteen mielellään näkisit K:n päällä?
Kärtsälle ne Boitsun lyhyet shortsit.Olisi kyllä mielenkiintoista jos kokeilisivat vaatteidenvaihtoa Bojanhan on jo saanut Kärtsän vaatteita (Pasivision) mutta minkä Bojanin vaatteen mielellään näkisit K:n päällä?
Kullä.mutta minkä Bojanin mielellään näkisit K:n päällä?
Boitsulla on ollut myös se Kärtsän iso musta t-paitaOlisi kyllä mielenkiintoista jos kokeilisivat vaatteidenvaihtoa Bojanhan on jo saanut Kärtsän vaatteita (Pasivision) mutta minkä Bojanin vaatteen mielellään näkisit K:n päällä?
Joker Out Subsin YouTube-kanavalta.Missä näkisin Janin ja Nacen tänään julkaistun haastattelun subeilla?
TäältäMissä näkisin Janin ja Nacen tänään julkaistun haastattelun subeilla?
On kyllä tämäkin aivan ihana ficciMajakkaficiin tullut uusia osia <3
Aiemmat shipit eroaa siten että niissä ei oikeasti ollut sellaista ”aineistoa” mistä olisi tullut mieleen että onko tässä ihan oikeasti jotain something more (mitä se something more sitten onkaan ennen kuin jankkaajat tarttuu tähän). Tosin silloin ei ollut somea joten kyllähän sekin vaikuttaa materiaalin saamiseen.Mua kiinnostaisi tietää, jos täällä on heitä joille Bojere ei ole ensimmäinen shippi, millaisia aikaisemmat shippinne ovat olleet? Ei tarvitse kertoa sitä keitä olette shipanneet, jos ette halua, mutta että millainen dynamiikka on ollut, mistä olette heissä tykänneet? Miten aiemmat shippinne vertautuu Bojereen? Huomaatteko yhtäläisyyksiä/eroavaisuuksia?