vierailija
Sinä se jaksat todistella asiaa itsellesiOllut bussissa Damonin ystävänä, itsekin S on kaikkien joksujen kaveri
Sinä se jaksat todistella asiaa itsellesiOllut bussissa Damonin ystävänä, itsekin S on kaikkien joksujen kaveri
Ei ollut ylex haastattelu mut se oli muistaakseni joku niistä viime viikon haastatteluista muistaakseni jossa myös kysyttiin tulisko BL:n kanssa yhteisbiisiä tai jotain. Jure taisi vastata että todennäköisemmin K:n kanssa tulisi jos muistan oikeenKysyttiinkö sitä nytkin? Oliko ylexin haastattelussa?
Mistähän monesta kerrasta puhut tourilla ilmeisesti Damonin kanssa tämäkin aikaepäselvä ja B käynyt kerran nykissä, jossa oli isompi porukka tod.näk. myös Damon, mistään muusta ei ole näyttöä alkuperäinen tweettaaja ei ole vahvistanut ja niin edelleen?Sadien poikkis voi olla kuka vaan mutta todennäköisempää on että se on sellainen tyyppi jonka seurassa S on bongattu monta kertaa kuin sellainen jonka seurassa S on bongattu kerran yli kaksi vuotta sitten.
Enkä minä! Musta se on ihan kammottava ajatuskin. Joku väkisin väännetty tuotos, ja onhan siitäkin nyt aika jo ajanut ohitse aika päiviä sitten. Ei sitä kukaan enää tarvitse.En edes ymmärrä miksi se yhteisbiisi halutaan. Shipin takia vai? Molemmilla on omat urat ja musiikkityylit ja hyvä niin.
Olisiko ollut peräti se missä Kris sanoi mieleenpainuvammaksi keikaksi ruisrockinEi ollut ylex haastattelu mut se oli muistaakseni joku niistä viime viikon haastatteluista muistaakseni jossa myös kysyttiin tulisko BL:n kanssa yhteisbiisiä tai jotain. Jure taisi vastata että todennäköisemmin K:n kanssa tulisi jos muistan oikeen
Jotenkin minulle tuli fiilis että K:lla ja Joostilla synkkaa ystävinä ihan eri tasolla ja B oli siinä vähän ulkopuolinen ja siksi haki huomiota. Siis frendinä. K ja Joost myös omien sanojensa mukaan tukevat toisiaan ja varmaan Joost osaa auttaa K:ta hyvin kun heillä on ollut samanlaisia kokemuksia julkisuuden suhteen. K&Joost ovat myös siinä mielessä samanlaisia että heitä ei kiinnosta muiden mielipiteet tai imago. Lisäksi ammatillisesti yhteistyö on helppoa. Ennustan heille pitkään ystävyyttä.K oli Ruississa täysin Joostin lumoissa, platonisessa mielessä siis. Ei postannut B:sä tai Joksuista yhtään mitään ensimmäisen illan denssijuttua lukuunottamatta.
Joo siltähän se vähän vaikutti, että Bojan ois ollut hieman mustasukkainen heidän ystävyydestään, ja siksi piti vähän muistutella omasta olemassaolostaan myös. Toisaalta ihan inhimillisiä tunteita kun muistelee kuinka Bojaniin keskittynyt Kärtsäkin on joskus ollut, siis ihan ilman mitään shippaamistakin.Jotenkin minulle tuli fiilis että K:lla ja Joostilla synkkaa ystävinä ihan eri tasolla ja B oli siinä vähän ulkopuolinen ja siksi haki huomiota. Siis frendinä. K ja Joost myös omien sanojensa mukaan tukevat toisiaan ja varmaan Joost osaa auttaa K:ta hyvin kun heillä on ollut samanlaisia kokemuksia julkisuuden suhteen. K&Joost ovat myös siinä mielessä samanlaisia että heitä ei kiinnosta muiden mielipiteet tai imago. Lisäksi ammatillisesti yhteistyö on helppoa. Ennustan heille pitkään ystävyyttä.
Saihan Joksut viime Viisujenkin aikaan Suomesta suurimman fanikunnan itselleen. Täysin K:n avulla..Mut ei ne varmaan ajattele saavansa faneja k:n musalla kun se ei ole heidän omaa tyyliään ollenkaan. Ei sellaiset fanit jää. Joost ja K on paljon lähempänä toistensa tyyliä.
Mutta tuskin suurin osa suomalaisista faneista enää shipin tai K:n takia heitä kuuntelee. K:n avulla sai kiinnostuksen tutustua Joksuihin.Saihan Joksut viime Viisujenkin aikaan Suomesta suurimman fanikunnan itselleen. Täysin K:n avulla..
Taidat nyt hieman tunnistella tässä ihmisiä väärin?Niin ssolin kuin sbjn julkaisun aikana JOlla oli keikat Suomessa. Olisihan sitä ihmetelty, jos mitään yhteiskontsaa ei olis tullut. Ja nyt kun tuli, sekin oli väärin. Ei oo julkkiksilla helppoa, kun teki mitä vaan, se on aina jonkun mielestä väärin.
Ja miten säkin nyt aloit Bojania haukkumaan? Etkö enää uskokaan heidän suhteeseensa?
Miksen jaksaisi? Näinhän se asia onSinä se jaksat todistella asiaa itsellesi
Samaa mieltä. Plus se, että Joost ei kadonnut silloinkaan kun Kta canceloitiin. Päinvastoin Joost haistattaa pitkät tollasille twitterin besserwissereille ja pisteet siitä.Jotenkin minulle tuli fiilis että K:lla ja Joostilla synkkaa ystävinä ihan eri tasolla ja B oli siinä vähän ulkopuolinen ja siksi haki huomiota. Siis frendinä. K ja Joost myös omien sanojensa mukaan tukevat toisiaan ja varmaan Joost osaa auttaa K:ta hyvin kun heillä on ollut samanlaisia kokemuksia julkisuuden suhteen. K&Joost ovat myös siinä mielessä samanlaisia että heitä ei kiinnosta muiden mielipiteet tai imago. Lisäksi ammatillisesti yhteistyö on helppoa. Ennustan heille pitkään ystävyyttä.
Tietenkin kuuntelee nykyään Joksuja heidän itsensä takia mutta ilman K:n B nostamista ei heillä olisi näitä faneja Suomessa. K:n Boitsun nostaminen ja se tapa millä toi hänet esiin sai suomalaiset ihastumaan B:hen ja kiinnostumaan hänestä. Sitten tuli muiden Joksujen ihastelu ja sitten musiikki. K olisi mielestäni taitava manageri. Saa ihmisistä jotenkin kiinnostavampia.Mutta tuskin suurin osa suomalaisista faneista enää shipin tai K:n takia heitä kuuntelee. K:n avulla sai kiinnostuksen tutustua Joksuihin.
Näin itsekin sen tulkitsin. Jotenkin myös minulle jäi kuva että B ja K eivät olisi enää niin paljon tekemisissä tai läheisiä. Joostin kanssa taas K tuntui hyvin läheiseltä. Näin siis vain omassa päässäni. Ja puhun nyt kavereina en shippaa.Joo siltähän se vähän vaikutti, että Bojan ois ollut hieman mustasukkainen heidän ystävyydestään, ja siksi piti vähän muistutella omasta olemassaolostaan myös. Toisaalta ihan inhimillisiä tunteita kun muistelee kuinka Bojaniin keskittynyt Kärtsäkin on joskus ollut, siis ihan ilman mitään shippaamistakin.
Joo, tämä oli tosi hieno ele Joostilta. Arvostan.Samaa mieltä. Plus se, että Joost ei kadonnut silloinkaan kun Kta canceloitiin. Päinvastoin Joost haistattaa pitkät tollasille twitterin besserwissereille ja pisteet siitä.
Siis tämä, Klla todellakin on kyky tuoda muita esiin ja markkinoida mitä vaan. Esim. Se NT aikainen sometus, paljon positiivista ja viihdyttävää sisältöä, siinä oli paljon positiivista mainosta Joksuille. Semmosen some managerin ne tarttis bändilleen.Tietenkin kuuntelee nykyään Joksuja heidän itsensä takia mutta ilman K:n B nostamista ei heillä olisi näitä faneja Suomessa. K:n Boitsun nostaminen ja se tapa millä toi hänet esiin sai suomalaiset ihastumaan B:hen ja kiinnostumaan hänestä. Sitten tuli muiden Joksujen ihastelu ja sitten musiikki. K olisi mielestäni taitava manageri. Saa ihmisistä jotenkin kiinnostavampia.
Kestävämpää varmaan siksikin, kun Joost ei missään vaiheessa ole ollut K n man crush. Tuo ihastumiseen perustuva yhteys ei taida olla yhtä vankalla pohjalla.Jotenkin minulle tuli fiilis että K:lla ja Joostilla synkkaa ystävinä ihan eri tasolla ja B oli siinä vähän ulkopuolinen ja siksi haki huomiota. Siis frendinä. K ja Joost myös omien sanojensa mukaan tukevat toisiaan ja varmaan Joost osaa auttaa K:ta hyvin kun heillä on ollut samanlaisia kokemuksia julkisuuden suhteen. K&Joost ovat myös siinä mielessä samanlaisia että heitä ei kiinnosta muiden mielipiteet tai imago. Lisäksi ammatillisesti yhteistyö on helppoa. Ennustan heille pitkään ystävyyttä.
Omituista, että siitä edes kysellään enää.Enkä minä! Musta se on ihan kammottava ajatuskin. Joku väkisin väännetty tuotos, ja onhan siitäkin nyt aika jo ajanut ohitse aika päiviä sitten. Ei sitä kukaan enää tarvitse.
Olihan niillä Reko joka oli oikeen pätevä mutta yhteistyö hänen kanssaan lopetettiin niitten twitter juttujen takia mikä on harmi koska Reko oli hyvä työssään.Siis tämä, Klla todellakin on kyky tuoda muita esiin ja markkinoida mitä vaan. Esim. Se NT aikainen sometus, paljon positiivista ja viihdyttävää sisältöä, siinä oli paljon positiivista mainosta Joksuille. Semmosen some managerin ne tarttis bändilleen.
Kuka se poikaystävä on? Missä näkynyt?No en usko tähän, shippaajat yleisesti eivät usko näiden juorujen paikkaansa pitävyyteen, koska S:llä on jo poikaystävä (ei B)
Vai mustasukkainen! Anna mun kaikki kestää!Joo siltähän se vähän vaikutti, että Bojan ois ollut hieman mustasukkainen heidän ystävyydestään, ja siksi piti vähän muistutella omasta olemassaolostaan myös. Toisaalta ihan inhimillisiä tunteita kun muistelee kuinka Bojaniin keskittynyt Kärtsäkin on joskus ollut, siis ihan ilman mitään shippaamistakin.
Ei S oo itse ainakaan mitään poikaystävää koskaan vahvistanut, on ollut huhuja joskus 2021 että deittailis Patrick Alwynia (ja ne bongattu kerran kadulla yhdessä sillon) ja siitä edelleen välillä kiertää joku sama juttuKuka se poikaystävä on? Missä näkynyt?
Mustasukkainen ystävyydestä, osaatko lukea?? Tiedätkös kun ystävästäkin voi olla mustasukkainen, jos esim huomaa että hänellä on uusi kaveri/ystävä, joka vie huomioita pois siitä omasta ystävyydestä ja yhdessä tehtävistä asioista. Itsekin joskus nuorempana muistan kun silloinen bestis löysi harrastuskuvioista uuden hyvän kaverin ja vietti paljon aikaa hänen kanssaan, niin voin kyllä tunnustaa olleeni mustasukkainen siitä ja ajasta jonka vietti uuden kaverin kanssa.Vai mustasukkainen! Anna mun kaikki kestää!
B oli varmaan mustasukkainen huomiosta. Vaikuttaa tyypiltä, joka haluaa aina olla huomion keskipisteenä. Ketutti varmaan kun joutui takariviin ja Joostin ja K:n jutut kiinnostikin enemmän.Vai mustasukkainen! Anna mun kaikki kestää!
ai hitto mä nauroin. Ja jokuhan tonkin ottaa tosissaan ja lähtee levittelemään totuutena.Apua S fanit kun etsii Btä twitteristä ja löytää tän.