K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edelleen, mä olen ensimmäisen kerran viime vuoden kesäkuussa kirjoittanut pettyneen kommentin, joten mun käsityksellä hyväksikäytöstä ei ole mitään tekemistä Sadien kanssa. Paitsi se, että se vaan vahvistaa sitä entisestään.
Itse olen koko ajan ajatellut näin, mutta hukkuu shippihöttöön. Nyt oli vain niin räikeää että vaikea olla näkemättä.
 
vierailija
Tämä tulee räjähtämään käsiin. Katsotaan, kauanko menee paparazzit/muut tee-se-itsekuvaajat kiinnostuvat asiasta. Kyllä jostain suttuisesta yhteiskuvasta nyt varmaan ihan kivasti maksetaan. Ja toinen mielenkiintoinen seurattava on, milloin se tuodaan B:n tai S:n "naamalle" eli joksujen, B:n tai S:n insta alkaa olla täynnä kommentteja asiasta. Muistatte varmaan, kun B:n instan kommentit oli täynnä K ja B:ta viime kesänä.
Myös slovenian media voi olla kiinnostunut koska luulenpa että amerikkalainen näyttelijätär olisi mieleisempi heidän kultapoikansa kumppaniehdokkaaksi kuin suomalainen miespuolinen räppäri..
 
vierailija
Höpö höpö. Näin sen viestin aamulla ja jonkun kaverin veli on bojanin koulikavereita. Tämä veli oli mennyt JO keikan bäkkärille ja hänelle oli esitelty sadie bojanin tyrtöystävänä.
Siinä luki kylläkin, että se ystävä oli esitelty poikaystävänä. Virheilmaisu lauserakenteessa toki, mutta ei osannut edes oikein ilmaista tuotakaan asiaa ja tilannetta. No eipä tietenkään, kun keksi sen kiireesti hyväuskoisia viihdyttämään.
 
vierailija
Mistä tän nyt päättelet? ST on edelleen kesken, just ilmestyi yksi elokuva ja seuraava on tuloillaan. Taukoa toki voi pitää mutta en nyt sanoisi että intohimo on loppu.
Oon eri, mutta muistaakseni Sadie on puhunut että pitää kovasti näyttelemisestä kyllä mutta ei pidä julkisuudesta tai sen lieveilmiöistä. Ehkä hän siirtyy Lontooseen tekemään pikkuteatteria STn jälkeen.
 
vierailija
Minä taas seuraan mielenkiinnolla että nostaako B joskus vastapalveluksena K:ta sitten jos/kun suosio hänellä nousee. Onhan K:lla ollut B:lle Viisuissa huomattavasti vaikutus näkyvyyteen. Jos menee jatkossa myös toisinpäin niin sitten on tasapainossa. Jos ei niin menee hyötymisen puolelle.
No kohtahan se nähdään. Eiköhän S yhteys tuo uusia faneja ja seuraajia jo pelkästään S:n takia.
 
vierailija
Tämä tulee räjähtämään käsiin. Katsotaan, kauanko menee paparazzit/muut tee-se-itsekuvaajat kiinnostuvat asiasta. Kyllä jostain suttuisesta yhteiskuvasta nyt varmaan ihan kivasti maksetaan. Ja toinen mielenkiintoinen seurattava on, milloin se tuodaan B:n tai S:n "naamalle" eli joksujen, B:n tai S:n insta alkaa olla täynnä kommentteja asiasta. Muistatte varmaan, kun B:n instan kommentit oli täynnä K ja B:ta viime kesänä.
Ei tule tapahtumaan. Täysin eri asia 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
 
vierailija
Minä taas seuraan mielenkiinnolla että nostaako B joskus vastapalveluksena K:ta sitten jos/kun suosio hänellä nousee. Onhan K:lla ollut B:lle Viisuissa huomattavasti vaikutus näkyvyyteen. Jos menee jatkossa myös toisinpäin niin sitten on tasapainossa. Jos ei niin menee hyötymisen puolelle.
Tietenkin nostaa. Nostihan hän nytkin jo Ruississa.
 
vierailija
No kummasti tää nousee aina esiin vain silloin kun Bojan yhdistetään johonkin muuhun kuin Khon. Silloin kun B kaulailee Kta ruississa nää samat kirjoittaa heidän ihanasta suhteestaan ja kun tulee viittauksia muihin, kuten nyt Sadieen, alkaa tää hyväksikäyttöulina. Niin niin läpinäkyvää.
Älä viitsi, näitä hyväksikäyttöjuttuja on täällä kyllä ihan säännöllisesti muulloinkin. Olihan nytkin heti Ruissin jälkeen, kun ne tägäsi Joostin siihen sbj-tiktokiin, eikä siihen mennessä mitkään Sadie-sauhut olleet vielä nousseet uudestaan esiin.
 
vierailija
Joo ei tuu uusia faneja kummallekaan kun molempien fanit jo valmiiksi vihaa toista osapuolta
No jos nää fanit tappelee keskenään niin eivät kerkeä kiinnittää huomiota minne S lentelee :D No ei vaan, toivottavasti nuo juorut ei kantaudu niiden kaikkien kiihkeimpien S-fanien korviin mitä siellä instassa kirjoitteli, ne näyttää olevan sen verran sekopäistä sakkia
 

Yhteistyössä