K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No onhan tää nyt selvä ja nyt leviää koko ajan enemmän ja enemmän fanitileillä. Ei ne sitä mitenkään halua salata, itse vaan eivät postaa mitään.
Jep. Tässä tämä nyt sitten taisi olla. Toivottavasti Bojan tietää mitä tekee ja tässä olisi pitkäaikainen onni hänelle. Ehkä kaukosuhde sopiikin just hyvin kun Bojaninkin työ vie usein eri maihin ja rikas tyttö voi helposti matkustaa mihin vain aina kun ehtii.
 
vierailija
No onhan tämä ollut selvää pässinlihaa viimeistään siitä saakka, kun kuultiin B:n sanoneen olevansa menossa tyttöystävänsä luo ja sitten bongataan New Yorkista S:n seurasta.
Ja erittäin hyvä näin! Nyt toivotaan että juttu kestää ja saavat olla haluamassaan määrin rauhassa.
 
vierailija
No onhan tämä ollut selvää pässinlihaa viimeistään siitä saakka, kun kuultiin B:n sanoneen olevansa menossa tyttöystävänsä luo ja sitten bongataan New Yorkista S:n seurasta.
Ja erittäin hyvä näin! Nyt toivotaan että juttu kestää ja saavat olla haluamassaan määrin rauhassa.
No ei todellakaan ole ja satavarmasti B ei nyt missään Ranskassa tällä hetkellä ole
 
vierailija
vierailija
Jep. Tässä tämä nyt sitten taisi olla. Toivottavasti Bojan tietää mitä tekee ja tässä olisi pitkäaikainen onni hänelle. Ehkä kaukosuhde sopiikin just hyvin kun Bojaninkin työ vie usein eri maihin ja rikas tyttö voi helposti matkustaa mihin vain aina kun ehtii.
Voi hyvinkin kestää. Luulen että Sadiella ei paljon kokemusta ole, en ole kuullut hänen seurustelleen ja Bkään ei ole seurustellut paljon. Tainnut kolahtaa nyt ja kunnolla, koska matkustavat toistensa perässä. Nuorihan S on vielä, mutta voi se ensimmäinenkin kunnon rakastuminen olla se lopullinen.
 
vierailija
vierailija
Tää on itselleni hyvä käänne just tähän kohtaan. Olin kova K/B-shippari mutta se laantui joskus vuodenvaihteen jälkeen ja hyvä niin, koska vei oikeasti ihan liikaa aikaa kaikkien palstojen seuraaminen, ficcien lukeminen ym. Lisäksi alkoi ajatuksellisesti häiritä, että miksi mua kiinnostaa tää asia näin paljon ja näin pitkään.
Sitten Ruisrockista tulleet jotkut pätkät saivat taas vähän salakavalastikin miettimään, että olisipa sittenkin ihanaa jos K/B ja mitä jos jne jne jne. Mutta nyt ollaan tukevasti taas maan pinnalla.
 

Yhteistyössä