K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua ärsyttää ns. pakottaminen. Se että väännetään väkisin jostain yhdestä kuvasta tai jostain tykkäyksestä suhde ja sitä sitten hehkutetaan ilman minkäänlaista totuuspohjaa. Hehkutellaan, miten B on nyt lentänyt yhdessä S:n kanssa ilman mitään todisteita. Ei kuvaa, ei kertomusta. Vain yhden ihmisen kommentti siitä, että Sadie on samalla lennolla poikaystävänsä kanssa ja tämän poikaystävänkin vetäisi hatusta, kun voi tarkoittaa yhtä Sadien veljistä (lähes aina matkustaa veljen kanssa) tai Damonia tai sitä kollegaa, jota amerikkalaiset juorupalstat edelleen väittävät innolla Sadien poikaystäväksi vuodesta 2021 lähtien. Tai sitten lennolla ei edes ollut Sadie. Sitäkään ei tiedetä. B:tä ei sinne lennolle olla saatu millään todistettua mutta silti asiaa pitää vääntää ja kääntää niin päin, että ei voida todistaa, etteikö olisi ollut lennolla. Jep. Niinhän se menee tietysti, että kaikki on mahdollista, jos toisin ei todista.

Ei mua haittaa, jos aletaan spekuloida B:n instakuvien naisista, että tuo, joka näkyy siellä usein ja jolle on laittanut sydämiä ja jonka kanssa vietti edellisen lomamatkansa, on varmaan tyttöystävä. Se on ns. järkevä spekulaatio. Ei välttämättä totta mutta väitteen tueksi on jotain ihan konkreettista eikä vain "todista ettei ole tapahtunut"-väitettä. Tai jos löytyisi kuvia naisesta, jonka kanssa B liikkuu, niin sekin on ihan normaali spekulaatio.

Tällainen on kuitenkin ihan harhaisten ihmisten aivopieruja. Ei mitään todellisuuspohjaa vaan kuvitelmia, joista yritetään vääntää totuutta. Se on pahempaa kuin mielikuvitusleikit, koska mitä tahansa voi keksiä, jos riittää, että jonkun pitää todistaa, ettei se ole totta.

Aikanaan ajattelin, että täällä voitaisiin keskustella tiedetyistä faktoista, mutta väärinpä luulin. Suuremmat harhat täällä on tulilla kuin millään shippipalstalla ikinä!
Mun mielestä on aikamoinen sattuma, että S bongataan lennolta juuri päivää ennen Joksujen keikkaa määränpäänä kaupunki Joksujen keikkapaikan läheltä. Ja vielä bändin boardingtiedot täsmää twiittaajan aikaleimoihin. Toi bongaaja ei edes näytä olevan S tai JO-fani. S voisi olla missä tahansa maailmankolkassa mutta hän on just matkalla Hampuriin silloin kuin Joksutkin on.

Ja en mä heitä mitenkään erityisesti toivo yhteen, mua vaan kiinnostaa analysoida näitä meidän tähän asti selville saamia asioita ja pohtia voivatko ne tarkoittaa sitä että B ja S on yhdessä. Jos eivät ole niin ei se mua haittaa yhtään.
 

Yhteistyössä