Olet oikeassa. Jopa tulevan aviomieheni äiti ja hänen poikansa vaimo varoittivat minua. Viestintuoja ammutaan on yleinen nettikeskusteluviisaus. Olen vain kiitollinen tiedoista. Äitini aina puhui ristinsä kantamisesta. Körttinä ihailin Vaasan herättäjäjuhlien valkoista ristiä. Pohdin onko risti sama, jota katselin vuoden 2010 juhlissa. Sen tilaisuuden risti oli, silloin vielä hengissä olleen veljeni kertoman mukaan, serkkuni sahaama. On minua myös varoitettu avioeromme jälkeen yhdestä ihailijastani. Olen asiasta viestin tuojalle erittäin kiitollinen. Kun kerran erehdyin, kai minä jotain elämässäni opin. Tosin koulukaverini pilkallisesti kirjoittivat kasvojeni sivuprofiilin viereen penkkariajelulle latinalaisen lauseen ”kertaaminen on opintojen äiti.” Lause risoi minua niin paljon etten lähtenut mukaan ajelulle. Suljettuani netin alan pestä lasitetun psrvekkeeni laseja sisäpuolelta. Sää on sopivan harmaa puuhaan. Lokin kakka huuhtoutui aiemmin hyvin pois sivulasin ulkopuolelta. Kattoni lokkiemolla on vaativa työ lastensa kasvatuksessa. On kuin katsoisin non-stop Avara luonto-ohjelmaa salaisesta piilopaikastani. Jatkakaa kirjoittamista, joka pitää ajan tasalla ja selventää aivoja
Kymppitonni Riitta Väisästä lainaten. Hänestä tulee vanhin sisareni mieleen.
Hän kertoi usein saaneensa kuulla, että on Riitan näköinen. Minua vastaavasti on usein sanottu jo poisnukkuneen sisareni näköiseksi. Lähes päivittäin mietin mitä mieltä hän olisi mistäkin asiasta ja vaatteistani erittäin taitavana ammattiompelijana.