Pojan runkkailut

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua on alkanut ihmetyttää poikani 16v touhut. Muutamia kertoja on nyt jäänyt minulle tahallaan kiinni runkkailustaan. Ei sitä peittele, vaan avoimesti vemputtaa minun nähteni. Onko muilla äideillä samanlaisia kokemuksia ja miten olette saaneet sen loppumaan.

vierailija
Pojat on kyl just tollasia. Meidän poitsu runkkaili niin paljon ettemme voineet välttyä näkemiseltä. Nyt jatkuu sama meno jatkuu tyttökaverin kanssa. Käytetyt kortsut jätetään tosi huolimattomasti eikä huomioida muita perheenjäseniä ollenkaan.

• Tykkää
Reactions: Msrko31
vierailija
Niin tuo käytös on tosi rasittavaa. Asutaan kaksistaan pojan kanssa pienessä kaksiossa, eikä omaa rauhaa oikein tahdo olla. Sitten vielä runkkaileen vähän missä ja milloin sattuu. Ei voi olla näkemättä.

vierailija
Aikoinaan, kun olin 17v ja asuin äidin kanssa kahden, niin runkkailin myös aika paljon. Äiti sitä myös näki, kun avoimesti runkkailin. Äiti jäi yleensä sitä aina joksikin aikaa katselemaan. Luulen, että hän kiihottui näkemästään.

• Tykkää
vierailija
Meillä myös poikani 16v runkkailee missä sattuu. Asun myös poikani kanssa kahdestaan. Olen sitä vemputusta joutunut näkemään monta kertaa eikä poika sitä yhtään peittele, päin vastoin. Poika taitaa saada lisä kiksejä, kun näyttää runkkailuaan minulle. Niin ainakin olen asian ymmärtänyt.

• Tykkää
Meillä myös poikani 16v runkkailee missä sattuu. Asun myös poikani kanssa kahdestaan. Olen sitä vemputusta joutunut näkemään monta kertaa eikä poika sitä yhtään peittele, päin vastoin. Poika taitaa saada lisä kiksejä, kun näyttää runkkailuaan minulle. Niin ainakin olen asian ymmärtänyt näetkö kun saa orgasmin äitini näki kun 15v runkkasin en peitellyt sitä

vierailija
Noin kolmetoista vuotiaana pojat saa ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen, näin minullekin tapahtui tästä aloitin masturpoinnin, mutta en sitä koskaan tehnyt muiden aikana enkä kertonut kenellekkään vaan nautein siitä omana, sen voin kertoa jäin siihen kerrasta koukkuun, keran viikossa saunassa sain oikein ajan kanssa nauttia tästä. Tuntuu kyllä oudolta jos äidin aikana ja nähden tämä tapahtuu, silloin kannattais pitää palaveri ja pyytä tai järjestää pojalle oma aika jolloin toteuttaa itseään.

vierailija
Minua on alkanut ihmetyttää poikani 16v touhut. Muutamia kertoja on nyt jäänyt minulle tahallaan kiinni runkkailustaan. Ei sitä peittele, vaan avoimesti vemputtaa minun nähteni. Onko muilla äideillä samanlaisia kokemuksia ja miten olette saaneet sen loppumaan.
Isänä en ymmärrä tällaista toiminta mallia on aivan säädytöntä että 16v äidin aikana ja nähden harrastaa runkkausta ei kuulu hyviin tapoihin.

vierailija
Aikoinaan, kun olin 17v ja asuin äidin kanssa kahden, niin runkkailin myös aika paljon. Äiti sitä myös näki, kun avoimesti runkkailin. Äiti jäi yleensä sitä aina joksikin aikaa katselemaan. Luulen, että hän kiihottui näkemästään.
Tuntuu aika oudolta jos äiti kiihottuu 17v pojan runkkausta katsellessa, jokin on pielessä äiti poika suhteessa.

vierailija
Kyllä runkkaaminen tuntuu hyvältä, kun laukee, mutta miksi toteuttaa sitä äidin nähden, tietysti siinä vaiheessa, kun ei ole mahdollista panna pimppiä rukkaaminen antaa seksuaalista nautintoa ja hyvän olon tunnetta.

• Tykkää
vierailija
Meillä aikoinaan myös poika jäi minulle muutaman kerran kiinni runkkailistaan. Ei siitä puhuttu eikä tapahtunut kovin usein. Vahinkoja olivat näkemiset. Se on aivan luonnollista, että nuori miehen alku runkkaa.

• Tykkää
Meillä aikoinaan myös poika jäi minulle muutaman kerran kiinni runkkailistaan. Ei siitä puhuttu eikä tapahtunut kovin usein. Vahinkoja olivat näkemiset. Se on aivan luonnollista, että nuori miehen alku runkkaa.
Minulla kävi sillä tavalla että mieheni pikkuveli runkkasi nähteni.
Hän oli 15v ja minä olin 23v.
Kerroin miehelleni hänen pikkuveljen runkkaavan nähteni.
Mieheni sanoi ehkä olevansa syyllinen tähän.
Mieheni oli vähän kuin luvannut hänelle että saa naida minua kun täyttää 16v.
Tämä poika yritti tehdä minuun vaikutuksen.

• Tykkää
vierailija
Minulla kävi sillä tavalla että mieheni pikkuveli runkkasi nähteni.
Hän oli 15v ja minä olin 23v.
Kerroin miehelleni hänen pikkuveljen runkkaavan nähteni.
Mieheni sanoi ehkä olevansa syyllinen tähän.
Mieheni oli vähän kuin luvannut hänelle että saa naida minua kun täyttää 16v.
Tämä poika yritti tehdä minuun vaikutuksen.
Miten miehesi lupaa sinua panna?
Joko nuorukainen on päässyt panemaan sinua?
Jos olette panneet niin miltä tuntui?

Yhteistyössä