Selitähän Lispetti

Jäitä hattuun - odotellaan ihan rauhassa - aivan kuten NS-putkenkin kanssa.
Ja, Puolaan ammuttujen ohjusten kanssa, joissa kuoli ihmisiä - jne…🤷‍♀️

Sotapropaganda uppoaa nyt vähän liian helposti taas.🙄

Jotkut (Jonne Omenansiemen muun muassa) tuntuvat olevan jo ihan fanaattisia!

Oma järki käyttöön nyt, por favor.🙄👍

Muistakaa ihmiset se iso kuva!
Jos se ei vielä ole selvillä niin eikö kannattaisi käyttää aikaa mielummin selvittää sitä, eikä trollaamalla täällä jostain nippeliasioista sotapropagandan kiimassa?🙄
 
vierailija
Jäitä hattuun - odotellaan ihan rauhassa - aivan kuten NS-putkenkin kanssa.
Ja, Puolaan ammuttujen ohjusten kanssa, joissa kuoli ihmisiä - jne…🤷‍♀️

Sotapropaganda uppoaa nyt vähän liian helposti taas.🙄

Jotkut (Jonne Omenansiemen muun muassa) tuntuvat olevan jo ihan fanaattisia!

Oma järki käyttöön nyt, por favor.🙄👍
Missä olet ollut? Ehdin jo huolestua. Onko kikkeli muuten maistunut viimeaikoina?
 
vierailija
Haluatko kertoa jos olet päässyt taas kikkelin makuun?
Ei ole pakko kertoa jos et halua. En minä ole painostanut sinua tähänkään asti.
Itsellä oli pientä säätöä juhannuksen jälkeen. Eräs pyöräilevä nainen oli saanut rengasrikon ja pysähdyin auttamaan häntä. Päästiin käyttämään muitakin kumeja yhdessä mutta homma kuihtui kasaan kun nainen sai tietää etten tule koskaan olemaan töissä ja elän tukirahoilla.
 
vierailija
Ei ole pakko kertoa jos et halua. En minä ole painostanut sinua tähänkään asti.
Itsellä oli pientä säätöä juhannuksen jälkeen. Eräs pyöräilevä nainen oli saanut rengasrikon ja pysähdyin auttamaan häntä. Päästiin käyttämään muitakin kumeja yhdessä mutta homma kuihtui kasaan kun nainen sai tietää etten tule koskaan olemaan töissä ja elän tukirahoilla.
@Lispetti
 
vierailija
Tuossa Ompulle ja Lissulle tietopaketti perussuomalaisuudesta.

Nyt on halpaa! Melkein yhtä halpaa kuin perussuomalainen politiikka. Tässä edullisessa kirjakoosteessa on Marinoitu kaikki se, mitä perussuomalaiset ikinä trollailee millä tahansa forumilla.

Jos haluat tietää mikä on perussuomalaisen politiikan tausta, niin tässä on sinulle ohittamaton tarjous. Pistä tilaukseen perussuomalaisuuden vankkumaton tietopaketti. Tämän luettuasi tiedät mitä kannatat ja miksi kannatat. Ei jää epäselväksi, että Persut on aina Putinin puolella. Silloinkin, kun perussuomalainen väittää, että ei kannata Venäjää, niin hänen mielipiteensä löytyy tästä tietopaketista.

Tilaustiedot:
https://www.youtube.com/live/uLKg74_zftQ?feature=shared&t=3032

Hyvät myyntipuheet mukana!
 
@Lispetti , ootko vielä vapaa?

Kunhan kysyn. Jotain teki mieli kysyä. :D
Heiiiiiii sinä!!!!❤
Toivottavasti kesä on hellinyt teidän torpan asukkaita mukavasti.🍓🫛
Eipä oo ainakaan ollut Suomessa liian kuumaa tänä kesänä!
Ootteko uineet paljon, saunoneet kera huumaavan tuoksuisine vastoineen?

Niin, mies olis ehkä loogisin syy sille että mua ei ole näkynyt. Mutta mutta, mulla on vain ollut projekteja, ja reissun päällä ollaan viihdytty koko perheen voimin oikein hyvin - siksi ruutuaika somen osalta on jäänyt todella vähiin.

Vapaana olen edelleen, vaikka kyllä noita miehiä tuossa on yrittämässä. Päästin jopa yöksi (katsomaan VAIN Stanley cuppia!😁)

Joko olen edelleen jumissa Karvikseen, tai sitten pidän liikaa itsenäisyydestä (tai itsekkäänä elosta). Ehkä vielä koen joskus, että vastaan tulee minun ihminen ja harkitsen jälleen parisuhde-elämää, mutta nyt mennään näillä. Nautin kun saan antaa kaiken huomion rakkaille palleroilleni. Kohtahan nuo jo lentävät pesästä.
Miten aika voi kiriä näin, #2 täyttää kohta 18v!!!!😱 ).

Kesäkesäkesä: nyt osaavat maman pikku pallerot ajella taitavasti veneellä, autolla ja mopolla - mukavaa yhdessä tekemistä!❤

Stadi cupin jlk lähdetään taas reissuun, ehkä syssymmällä kerkiin taas enempi ruudun ääreen, ja tännekin!💪
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Koska laitos sijaitsee noin 2 kilometrin päässä lastensairaalasta, on täysi syy uskoa, että siihen osunut ukrainalainen ilmapuolustusohjus oli suunnattu laitokseen osuneeseen venäläiseen ohjukseen. Tämä tragedia olisi voinut välttää, jos Ukrainan asevoimat eivät olisi sijoittaneet ilmapuolustusta asuinalueille.

Lastensairaalan alueen sirpalevaikutusta, ei risteilyohjuksen raunioittavaa vaikutusta. Länsi ja Ukraina ovat väittäneet, että sairaalaan osunut ohjus olisi ollut venäläinen ilmasta laukaistava Kh-101-risteilyohjus.
 
vierailija
Naton huippukokouksen alla Ukrainan ilmatorjunnan maanantaina laukaiseman länsimaisen NASAM-ohjuksen osumaa lastensairaalaan Kiovassa. Tavoitteena on eskaloida sotaa Venäjää syyttäen ja oikeuttaa aseiden lisätoimitukset Ukrainaan.
 
vierailija
Ohjus, joka voidaan nähdä todistajan kuvaamalla videolla, oli analyytikkojen mukaan länsimaisen NASAM-ohjusjärjestelmän laukaisema AIM120. On myös esitetty mahdollisuus MIM-104 amerikkalaisesta Patriot-ohjusjärjestelmän laukaisema torjuntaohjuksesta. Lastensairaalaan osuneen ohjuksen videolla nähtävä malli ja sen tuhovaikutus eroaa oleellisesti Venäjän käyttämistä raskaiden taistelukärkien ohjuksista.
Ukrainan viranomaisten mukaan Okhmatdetissa kuoli kaksi aikuista, mukaan lukien lääkäri ja kymmenen muuta loukkaantui. Laitoksen päärakennuksen kahden kerroksen kerrottiin tuhoutuneen ja kuvista nähdään, että tuhot ovat syntyneet ilmatorjuntaohjuksille ominaisista sirpalevaikutuksista.
 
vierailija
Todennäköisesti amerikkalainen ilmatorjuntaohjus.


Samaan aikaan muualla. Israel bombed homes. Israel bombed schools. Israel bombed hospitals. Israel bombed churches. Israel bombed evacuees. Israel bombed journalists. Israel bombed UN workers.
Ketään ei kiinnosta?
 
vierailija
Todennäköisesti amerikkalainen ilmatorjuntaohjus.


Samaan aikaan muualla. Israel bombed homes. Israel bombed schools. Israel bombed hospitals. Israel bombed churches. Israel bombed evacuees. Israel bombed journalists. Israel bombed UN workers.
Ketään ei kiinnosta?
No ei yhtä oaljon kuin se, et naapuri venäjä ampuu lastensairaaloita nurkan takana.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Heiiiiiii sinä!!!!
Toivottavasti kesä on hellinyt teidän torpan asukkaita mukavasti.🫛
Eipä oo ainakaan ollut Suomessa liian kuumaa tänä kesänä!
Ootteko uineet paljon, saunoneet kera huumaavan tuoksuisine vastoineen?

Niin, mies olis ehkä loogisin syy sille että mua ei ole näkynyt. Mutta mutta, mulla on vain ollut projekteja, ja reissun päällä ollaan viihdytty koko perheen voimin oikein hyvin - siksi ruutuaika somen osalta on jäänyt todella vähiin.

Vapaana olen edelleen, vaikka kyllä noita miehiä tuossa on yrittämässä. Päästin jopa yöksi (katsomaan VAIN Stanley cuppia!)

Joko olen edelleen jumissa Karvikseen, tai sitten pidän liikaa itsenäisyydestä (tai itsekkäänä elosta). Ehkä vielä koen joskus, että vastaan tulee minun ihminen ja harkitsen jälleen parisuhde-elämää, mutta nyt mennään näillä. Nautin kun saan antaa kaiken huomion rakkaille palleroilleni. Kohtahan nuo jo lentävät pesästä.
Miten aika voi kiriä näin, #2 täyttää kohta 18v!!!! ).

Kesäkesäkesä: nyt osaavat maman pikku pallerot ajella taitavasti veneellä, autolla ja mopolla - mukavaa yhdessä tekemistä!

Stadi cupin jlk lähdetään taas reissuun, ehkä syssymmällä kerkiin taas enempi ruudun ääreen, ja tännekin!
Mutta sähän rakastit hirmuisesti seksiä ennen. Mummotautiko jo kolkuttaa?
 
vierailija
No ei yhtä oaljon kuin se, et naapuri venäjä ampuu lastensairaaloita nurkan takana.
Hartaita olemme uskossamme kaikki. Ja kaikki, mikä uhkaa uskoamme on mielestämme kiusallista ja jopa vaarallista.


"Epämiellyttävä tunne syntyy, kun aiemmat uskomukset ja olettamat ovat ristiriidassa uuden tiedon kanssa. Syntynyttä epämukavuutta voi lievittää monin tavoin. Henkilö voi vältellä uutta tietoa, kieltäytyä uskomasta siihen tai selittää sen pois."

Vakavimmillaan kognitiivinen dissonanssi aiheuttaa sen, että kokonaan pyrkii eristäytymään itselleen epämieluisasta informaatiosta. Tällaista tämä pikku nettiyhtisö on tulvillaan:

"Poistakaa tämä!"
"Ampukaa viestintuoja (tai pistäkää edes vankilaan)!"
"Trolli/disinformaatikko/persu/isänmaanpetturi/whatever!"
"En edes lukenut/katsonut!"
Jne. jne. Tiedätte kuvion.
 

Yhteistyössä