K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen varmaan pirun tylsä ihminen, mutta mun on vaikea kuvitella, että miksi Joksut olisivat tulleet tänään altaalle. Loogisesti ajateltuna siinä ei ole mitään järkeä. Enkä tarkoita tällä sitä, etteivätkö he voisi vaikka lomailla täällä päivän pari ruissin yhteydessä.
Samaa mieltä. Ja jos haluavat K keikan nähdä niin Ruississahan sen luulisi onnistuvan eikä sitä varten tarvitse tulla yhtään aikaisemmin.
 
vierailija
Viettivät aikaa K:n kanssa kun se kerrankin oli mahdollista. Saattoi myös liittyä siihen, että olivat vuokralla Lontoossa kuun loppuun. Tulivat tosin 28.2. vaikka tänä vuonna oli karkausvuosi.
Nykyään tosin kun esim. Airbnbn kautta vuokraa niin ei tarvi vuokrata mitään kokonaisia kuukausia vaan just ne itselle sopivat päivät. Mut joo, selkeästi haluavat viettää Kn kanssa aikaa kun ovat kaikki ystävystyneet keskenään. Biisejä voi treenata Lontoossakin kun niillä oli treenikämppä. Tietysti vetävät yhden läpimenon päivää ennen keikkaa keikkapaikalla niin kuin sanoivat tehneensä pe. Nacekin oli aloittanut säädöt sen uuden ohjelman kanssa jo pari viikkoa ennen.
 
vierailija
Tämä on myös se paikka mistä asiasta voi raportoida joten raportointi jatkukoon.
Mua ei K:n gf kiinnosta tippaakaan. En ole muutenkaan niitä ihmisiä, jotka lukevat Me naiset lehdestä julkkisten parisuhde avautumisia. Mua kiinnostaa enemmän se, että miltä K näyttää ja kuulostaa lavalla, mitä musiikkia häneltä on tulossa sekä ehkä vähän sekin, että kenen kanssa kiehnää lavalla.😉 Mielenkiinnosta kysyn heiltä, joita K:n parisuhde kiinnostaa, että mikä siinä kiehtoo?
 
vierailija
Samaa pohdin, että ehkä tulevat vasta huomenna ja lähtevät jo maanantaina. Albumin viimeistely taitaa olla ykkösprioriteetti ja eivät varmaan ole K:n kanssa enää yhtä läheisiä kuin viime vuonna.
Soundcheckit pitää halutessaan hoitaa huomenna aamulla ennen porttien avautumista joten aika tiukoille menis jos huomenna tulisivat. Senkin takia uskon että tulevat jo tänään kun ottaa huomioon heidän huonot tuurit lentokoneiden kanssa niin tuskin ihan noin tiukille saapumistaan laittaisi. Turkuun pitää vielä ajaakin se pari tuntia
 
vierailija
Mä uskon myös että kyllä he tänään tulevat. Lentoja peruutetaan joskus tosi äkistikin eikä korvaavasta lennosta nopealla aikataululla ole mitään takeita joten jos jättäisivät huomiseen ja jotain tulisikin niin menisi tosi tiukoille.
Ja uskon ihan vilpittömästi että haluavat huomenna varata aikaa myös Kärtsän kanssa hengaamiseen.
Maanantaina aikaisin sitten lähtevät.
 

Yhteistyössä