K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mihin se liittyy, kun siinä puhutaan että those two, eikö tarkenna mitenkään ketä tarkoittaa? Mä en näe kuin tuon twiitin, kommentit ei näy.
Ei ole kommentteja. Tuo näyttää mun mielestä vaan perus twitteristin muka sisäpiiritiedolla leijumiselta mitä ei sitten koskaan avata muille ollenkaan. Eihän D ja Kris edes ole julkistaneet mitään suhdetta joten miksi tämä tyyppi tekisi paljastuksen juuri nyt.
 
vierailija
Ei ole kommentteja. Tuo näyttää mun mielestä vaan perus twitteristin muka sisäpiiritiedolla leijumiselta mitä ei sitten koskaan avata muille ollenkaan. Eihän D ja Kris edes ole julkistaneet mitään suhdetta joten miksi tämä tyyppi tekisi paljastuksen juuri nyt.
Onko tuo edes oikea tili eikä joku fanitili? Kuulostaa vitsiltä koko juttu.
 
vierailija
Sä et ihan ymmärtänyt pointtia. Vetoaahan MxM teema muhun itseenikin. Totuus on kuitenkin se, että suurimpaan osaan ihmisistä ei tuo teema vetoa. K:lla olisi helpompiakin keinoja saada yleisöä, mutta hän haluaa kannattaa vähemmistöjen oikeuksia.
Ja valinnut alternative-skenen, joka on sopivasti rajoja rikkova. Kuten esimerkiksi Tommy, mutta kiltimmässä muodossa.
 
vierailija
Voi olla vitsi mutta olisi saanut kirjoittaa enemmän vitsiksi niin että kaikki tajuaa. Varsinkin kun on ollut lämppärinä niin vähän niin ja näin tuommoinen.
Oli alun alkujaan hölmö idea ottaa faneja lämppäämään. Virossakin se fanilämppäri vuoti soundcheckistä Kn kanssa videota nettiin ja Liettuassa lämppärin ”manageri” valitti kun eivät saaneet hengailla bändin kanssa bäkkärillä ja olivat tainneet odottaa jotain fanitapaamista.
 
vierailija
Juurikin Sadie oli tapahtunut ja B halusi lopettaa heidän show'nsa. K varmaan olisi halunnut jatkaa B:n lääppimistä koska häntä gf ei ollut ennenkään haitannut mutta Bä ei ollutkaan enää kourittavissa.
Mitään ei tapahtunut. K ei halunnut tulla lavalle Suomessa edellisen ryöpytyksen jälkeen, siinä kaikki. En ymmärrä, miksi ihmiset jauhavat tästä.
 

Yhteistyössä