vierailija
Ei ne illat vielä pimene. Juhannus on vasta edessä.Illat jo pimeitä. Mukava käveleskellä.
Ei ne illat vielä pimene. Juhannus on vasta edessä.Illat jo pimeitä. Mukava käveleskellä.
Keneltä pyydät?Laita joku kuva minulle
Voisin laittaakin, jos tietäisin sen olevan toivottavaa.Laita joku kuva minulle
En sillai ole määritellyt ja pitänyt kirjaa tästäSulla on selvästi aikoja, jolloin et haluaisi lainkaan kaivata etkä varsinkaan antaa minulle merkkejä sinusta. Osuuko?
Oi jospa voisin ja saisin lähettääLaita joku kuva minulle
Luulin, että pidät kaipauspäiväkirjaa.En sillai ole määritellyt ja pitänyt kirjaa tästä
Olisit voinut tallentaa sinne ne kaikki.Laitoin talteen pari viestiä sinulta salaiseen kätkööni. Voin heikkona hetkenä sitten palata niihin.
Ai vuosien varrelta? Harva viesti on sellainen, että tietäisin sen varmaksi olevan kaipaamaltani. Nuo pari oli allekirjoituksen kera.Olisit voinut tallentaa sinne ne kaikki.
Aamun torkkuna ja illan virkkuna kuuntelen radiota, ajattelen sinua nainen. Syön kohta iltapalaa, tarjoaisin sinullekin. Ja ilta-teen tai-kaakaon.Teetkö töitä näin myöhään vai muutenko vain kukut?
Voisinpa kaivattuni kanssa katsoa sitä yhdessäKirkas puolikuu tuolla, nätti
Näkyykö sulle ikkunaan?Voisinpa kaivattuni kanssa katsoa sitä yhdessä
Miksi itse ehdotat aikoja, jotka ei sitten kuitenkaan sulle sovi?Voi vitsi. Taas ymmärsin jotain väärin. Ei nää aikataulut kohtaa.
Ja nyt on mentävä nukku maan. Kivoja unia!
Kyllä Onneksi. Hyvää yötä 🥱Ei ne illat vielä pimene. Juhannus on vasta edessä.
Illat vielä pimeitä, etelässä banaanirannikolla.Illat jo pimeitä. Mukava käveleskellä.
Hyvä, mutta älä vielä käy unelle kuitenkaan.Torkahdan kohta hetkeksi
Ei vielä ainakaan, itäisellä suunnalla näkyy taivasta vähän koska vastapäätä on toinen kerrostalo, ja itse asun alimmassa asuinkerroksessa. Läntisellä taivaalla on vielä niin valoisaa jotta kuuta ei eroittaisi jos kuu olisi sillä suunnalla. Lisäksi sillä suunnalla on vastassa kolmen 6 kerroksisen kerrostalon rypäs, eli silläkin suunnalla taivasta näkyy vähän. Etelään ja pohjoiseen ei ole näkymiä. Jos olisit täällä niin voisimme lähteä kävelylle kuuta katsomaan.Näkyykö sulle ikkunaan?