K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en usko että B ja S on kovin kauaa yhdessä. S:ssä ei ole julkisuudessa hänen persoonastaan tullut esille mitään sellaista spesiaalia, josta B jaksaisi kauaa viehättyä. B:llä on voimakas tutkailun kausi meneillään ja nuorihan hän onkin vielä. Hän haluaa tutustua moniin ihmisiin ja viehättyä heistä, mutta ei hän vielä aloilleen asetu parisuhdemielessä. Ehkä sitten joskus päälle kolmikymppisenä, kun on koluttu tarpeeksi maita ja mantuja.
 
vierailija
Onneksi mua ei kiinnosta B enää yhtään, niin ei tarvi seurata. Oli kiinnostava Kn kanssa yhteis kontsassa, mutta yksistään se ei vaan nappaa. Mä haluisin vaan leipoa Kärden tissejä ja nipistellä Tommyn nännejä.
 
vierailija
Joo katotaan vaan niin Bstä ei taas kuulu tän illan jälkeen mitään kahteen viikkoon Toki Joksut nyt varmaan SBJ:tä jossain välissä mainostaa jos se tulee sillon parin viikon päästä, mutta muuten ei varmasti kuulu mitään... Kyllähän tää oikeesti tylsää on, jos tähän nyt pitää tottua
On tylsää, jos heistä ei kuulu mitään. Ihastuin Joksuissa juuri heidän ihaniin persooniin, ja kun he jakoivat yhteismatskua. Olen kai sitten AASI.
 
vierailija
Onneksi mua ei kiinnosta B enää yhtään, niin ei tarvi seurata. Oli kiinnostava Kn kanssa yhteis kontsassa, mutta yksistään se ei vaan nappaa. Mä haluisin vaan leipoa Kärden tissejä ja nipistellä Tommyn nännejä.
Miten sä osasit kuvailla asian näin hyvin? Kärtsyn tissit on tosiaan leivottavat ja Tommyn taas sellaiset, että niitä olisi kiva nipistellä. Molempia voisi hampailla näykätä.
 
vierailija
On tylsää, jos heistä ei kuulu mitään. Ihastuin Joksuissa juuri heidän ihaniin persooniin, ja kun he jakoivat yhteismatskua. Olen kai sitten AASI.
Sama. Viisujen jälkeen tuli tietysti ekstrapaljon materiaalia, mutta kyllä sitä tuli hyvin koko vuoden ajan. Vielä tammikuussa oli kivaa, kun Lontoosta tuli niin paljon livejä ja päivityksiä. Nyt ei ole tullut yhtään mitään. Kiertueen jälkeen ihan tyhjää, tylsää, pari päivitystä vain studiolta. Kaipaan hitosti viime vuoden huumaa.
 
vierailija
Joo katotaan vaan niin Bstä ei taas kuulu tän illan jälkeen mitään kahteen viikkoon Toki Joksut nyt varmaan SBJ:tä jossain välissä mainostaa jos se tulee sillon parin viikon päästä, mutta muuten ei varmasti kuulu mitään... Kyllähän tää oikeesti tylsää on, jos tähän nyt pitää tottua
Siis just tämä. Voihan se Sadie olla vaikka kuinka hyvä tyyppi, mutta ei siitä ulospäin mitään näy. Ikinä ei tulla näkemaän näiden kahden keskinäistä hassuttelua eikä nää viihdytä faneja millään somekontsalla. Juu, ei tarvi, saavat toki elää niin yksityisesti kun haluavat, mutta tylsää meille. Erityisesti kun ne Bojanin omatkin jutut jää pois, se on keikkojen välit ihan piilossa. Osa Bojanin viehätystä on ollut just se, mitä me on saatu lavan ulkopuolelta, pilkahduksia luonteesta ja oikeasta elämästä. Jos sitä ei enää tule, niin tylsäksi käy.
Kyllä mä varmaan edelleen niiden musiikkia kuuntelen, tai jossain vaiheessa varmaan kyllästyn, who knows, mutta muuten en kyllä viitsi enää seurata. Kun ei siis mitään seurattavaa enää ole.
 
vierailija
Onneksi mua ei kiinnosta B enää yhtään, niin ei tarvi seurata. Oli kiinnostava Kn kanssa yhteis kontsassa, mutta yksistään se ei vaan nappaa. Mä haluisin vaan leipoa Kärden tissejä ja nipistellä Tommyn nännejä.
Tässä kuivuudessa olisin kiitollinen niistä yhteiskontsan rippeistä Kärdenkin kanssa. Ehkä Ruissista tulee yksi kusinen päivitys, jos B ei muuten innostu someen päivittelemään.
 
vierailija
Juuri näin. Sama täällä. Siksi en pidä itseäni shipparina, koska ei voisi vähempää kiinnostaa k&s vihjeet, jos selviäisi jotain muuta kuviota.
Mä ihmettelen että täällä usein moni sivuuttaa kokonaan sen, että shippauksessa nimenomaan toivotaan joitakin yhteen. Täällä on paljon porukkaa, jotka eivät halua bojania esim sadien tai damonin kanssa suhteeseen, mutta seuraavat silti hupparin nyörejä tms. Ajankulua, juoruilua, mitä tahansa, mutta ei siis shippausta.
 
vierailija
Siis just tämä. Voihan se Sadie olla vaikka kuinka hyvä tyyppi, mutta ei siitä ulospäin mitään näy. Ikinä ei tulla näkemaän näiden kahden keskinäistä hassuttelua eikä nää viihdytä faneja millään somekontsalla. Juu, ei tarvi, saavat toki elää niin yksityisesti kun haluavat, mutta tylsää meille. Erityisesti kun ne Bojanin omatkin jutut jää pois, se on keikkojen välit ihan piilossa. Osa Bojanin viehätystä on ollut just se, mitä me on saatu lavan ulkopuolelta, pilkahduksia luonteesta ja oikeasta elämästä. Jos sitä ei enää tule, niin tylsäksi käy.
Kyllä mä varmaan edelleen niiden musiikkia kuuntelen, tai jossain vaiheessa varmaan kyllästyn, who knows, mutta muuten en kyllä viitsi enää seurata. Kun ei siis mitään seurattavaa enää ole.
Ei se seurattava sisältö nyt varmaan parin viikon lomaan ole loppunut. Viime vuonna bojan oli pari kuukautta somesta poissa, eikä edes luvannut tulla takaisin vaan pohti suorastaan lopullista lähtöä, ja silti sinäkin taisit pysyä mukana.
 
vierailija
Mä ihmettelen että täällä usein moni sivuuttaa kokonaan sen, että shippauksessa nimenomaan toivotaan joitakin yhteen. Täällä on paljon porukkaa, jotka eivät halua bojania esim sadien tai damonin kanssa suhteeseen, mutta seuraavat silti hupparin nyörejä tms. Ajankulua, juoruilua, mitä tahansa, mutta ei siis shippausta.
Ei se yks tyyppi vaan ymmärtänyt vaikka juurta jaksain perusteltiin asia hänelle.😂
 

Yhteistyössä