K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko siellä Suvi ja Volde Miken stoorissa? Koko perheellä ollaan Lahdessa.
Ja Boitsu niin saaneen näköisenä. Vieläkö siltä puuttuu se kaulakoru? Saa nähdä milloin ilmestyy Sn kaulaan.
 
vierailija
Eikös Aito ollu täällä jankkaamassa? Se jankkaus tais loppua ja samantien alkoi vauvalla spämmi.
Ei se jankkari Aito ollut (ainakaan kokonaan, en tiedä kuka kaikki viestit kirjoitti). Mä vähän hämmensin pakkaa aiemmin, anteeksi. Mut reaktiosta päätellen se oli joku, jolla meni tunteisiin se, että kehotettiin taas painumaan kompostin puolelle.
 
vierailija
Mä en ole shippari ja toivon et punapää lentää hevon vttuun ja B alkaa kunnolla irstailemaan ympäri maailmaa. Tympeää tuo rakastunut nyhjäys jossain piilossa
Mä en oikein tiedä mitä toivois. S vaikuttaa tosi tylsältä ja tympeeltä, mutta täytyy hänessä olla sitä jotain, koska B rakastui. Mä en vaan näe heitä esim. hauskuuttelevana parina kuten Ryan Reynolds ja Blake Lively.
 
vierailija
B haluaa ihan selvästi, että ihmiset näkee missä on lomaa viettänyt. On varmasti ylpeä tydestään ja tietäähän se että esim. Twitter on ollut Sadiestä tietoinen. Muut Joksuthan seuraa twitteriä.
 
vierailija
Mä en oikein tiedä mitä toivois. S vaikuttaa tosi tylsältä ja tympeeltä, mutta täytyy hänessä olla sitä jotain, koska B rakastui. Mä en vaan näe heitä esim. hauskuuttelevana parina kuten Ryan Reynolds ja Blake Lively.
Samaa mieltä. S vaikuttaa todella tylsältä enkä ymmärrä, mitä B hänessä mahtaa nähdä. Rakkaudesta lienee vähän liian aikaista puhua kun eivät edes julkisesti seurustele, katsotaan miltä kesän jälkeen näyttää. Oikeastaan toivoisin että Sadie häipyisi vähin äänin takavasemmalle ja tulisi jotain ihan muuta kuvioihin.
 

Yhteistyössä