vierailija
Tai tapahtuu mitä? Kaivat voodoo nuken esille vai.Sulle taas parempi olisi, ettet vastailisi enää.
Tai tapahtuu mitä? Kaivat voodoo nuken esille vai.Sulle taas parempi olisi, ettet vastailisi enää.
Varmaan kristallipallosta yrittää selvittää kaikki tämän ketjun kirjoittajat.Tai tapahtuu mitä? Kaivat voodoo nuken esille vai.
Damon ei ole kiinnostava. Ihmisiä ei testata.Taitaa Boitsulle maistua kunnon makkara. Sitä mitkään naiset kiinnosta. Damonia se haluais päästä testaamaan. Vai testasiko jo?
Joo on ollut kyllä, en tosin muista että viime kesänä olisi tällä tavalla jatkuvasti ollut lippis kuten nyt. LA Dodgersin lippis on ollut aiemmin, NY Giantsin lippistä en muista nähneeni.On se lippiksiä ennenkin pitänyt. Ja yleisestikin hattuja.
Tai sitten ne on molemmat ollut sillä ripulipaskalla koko loman.Bojan laihtunut ja kalpea, lomalla nussittu niin ettei edes ulkona oo ehtinyt käydä ja tokko muistanut syödäkään.
Eihän se sen kalpeampi ole kuin noi fanikuvien vieressä olevat fanit. Se ei vaan kärtsää ihoaan kuin Kärtsä.Bojan laihtunut ja kalpea, lomalla nussittu niin ettei edes ulkona oo ehtinyt käydä ja tokko muistanut syödäkään.
Mä ostan tän teorian.Bojan laihtunut ja kalpea, lomalla nussittu niin ettei edes ulkona oo ehtinyt käydä ja tokko muistanut syödäkään.
Juuri näin. Sama täällä. Siksi en pidä itseäni shipparina, koska ei voisi vähempää kiinnostaa k&s vihjeet, jos selviäisi jotain muuta kuviota.Kävin lukemassa shippauksen määritelmät ja samaan lopputulokseen tulin sun kanssa. Jos jostain selviäisi, että B:tä odottaa se kuuma liikemies Nykissä, niin Sadie unohtuisi multa täysin.
Saattais olla platsku, hiukset vaan kasvanut.Onko siellä Suvi ja Volde Miken stoorissa? Koko perheellä ollaan Lahdessa.
Ja Boitsu niin saaneen näköisenä. Vieläkö siltä puuttuu se kaulakoru? Saa nähdä milloin ilmestyy Sn kaulaan.
Eikös Aito ollu täällä jankkaamassa? Se jankkaus tais loppua ja samantien alkoi vauvalla spämmi.No niin. Kuka täältä sitten tuli vauvalle spämmäämään Toni Halmetta taas?
No täytyyhän se auto aina koeajaa ennenkuin ostaa omaksi ja silti voi löytyä vikoja. Sama ihmisten suhteen. Olikohan D:llä ja B:llä hyvät ajot?Damon ei ole kiinnostava. Ihmisiä ei testata.
Ei se jankkari Aito ollut (ainakaan kokonaan, en tiedä kuka kaikki viestit kirjoitti). Mä vähän hämmensin pakkaa aiemmin, anteeksi. Mut reaktiosta päätellen se oli joku, jolla meni tunteisiin se, että kehotettiin taas painumaan kompostin puolelle.Eikös Aito ollu täällä jankkaamassa? Se jankkaus tais loppua ja samantien alkoi vauvalla spämmi.
Mä en kyl yhtään ihmettelisi vaikka A ois persu. Hyvä huomio sulta. Eikö hän ollut kesällä niiden Lortsu videoiden takana?Eikös Aito ollu täällä jankkaamassa? Se jankkaus tais loppua ja samantien alkoi vauvalla spämmi.
Minusta ekalla reissulla oli kalalippis.Eikö sillä ollut se kalalippis eka Nykin reissulla? Vai oliko sillä jo silloin Giantsin lippis?
Kalalippis oli vielä Madridin prepartyilla, sitten Nykissä ilmestyi se Giantsin lippis ja se tais olla erivärinen kuin tuo mikä tänään onEikö sillä ollut se kalalippis eka Nykin reissulla? Vai oliko sillä jo silloin Giantsin lippis?
Mä en oikein tiedä mitä toivois. S vaikuttaa tosi tylsältä ja tympeeltä, mutta täytyy hänessä olla sitä jotain, koska B rakastui. Mä en vaan näe heitä esim. hauskuuttelevana parina kuten Ryan Reynolds ja Blake Lively.Mä en ole shippari ja toivon et punapää lentää hevon vttuun ja B alkaa kunnolla irstailemaan ympäri maailmaa. Tympeää tuo rakastunut nyhjäys jossain piilossa
Samaa mieltä. S vaikuttaa todella tylsältä enkä ymmärrä, mitä B hänessä mahtaa nähdä. Rakkaudesta lienee vähän liian aikaista puhua kun eivät edes julkisesti seurustele, katsotaan miltä kesän jälkeen näyttää. Oikeastaan toivoisin että Sadie häipyisi vähin äänin takavasemmalle ja tulisi jotain ihan muuta kuvioihin.Mä en oikein tiedä mitä toivois. S vaikuttaa tosi tylsältä ja tympeeltä, mutta täytyy hänessä olla sitä jotain, koska B rakastui. Mä en vaan näe heitä esim. hauskuuttelevana parina kuten Ryan Reynolds ja Blake Lively.
Oliko se siinä Alikan kuvassa? Pitää koittaa etsiä.Kalalippis oli vielä Madridin prepartyilla, sitten Nykissä ilmestyi se Giantsin lippis ja se tais olla erivärinen kuin tuo mikä tänään on