K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ymmärrä sinun käsitettäsi läpästä ja shipistä ilmeisesti. Shippausta tää keskustelu on, vaikka kuinka termejä yrittäisi kääntää, mutta en ymmärrä, miksi se on niin suuri loukkaus täällä?
Tottakai täällä on shippaajia, mutta se että sä lokeroit kaikki täällä ketjussa olevat shippaajiksi on vähän naurettavaa. Mua ei siis kiinnosta B&S ollenkaan, vaan suhtaudun näihin juttuihin täällä kieliposkessa.
 
vierailija
Shippaus voi olla välittämättä tosiasioista. Shippaus voi myös pohjautua tosiasioihin. Selkeästi täällä se joillain pohjaa enemmän tosiasioihin, mutta selvästi koko B/S-suhteen analysointi on shippausta.
Ei todellakaan ole. Ja entäs sitten, vaikka osittain olisikin. Mä viihdyn täällä, ihmiset on täällä enimmäkseen järjissään, eikä leiju jossain pilvilinnoissa ottamatta huomioon selviä tosiasioita. Täällä edes PYRITÄÄN löytämään tosiasiat, toisin kuin puhtaassa shippauksessa.
 
vierailija
En ymmärrä sinun käsitettäsi läpästä ja shipistä ilmeisesti. Shippausta tää keskustelu on, vaikka kuinka termejä yrittäisi kääntää, mutta en ymmärrä, miksi se on niin suuri loukkaus täällä?
Ohis. Jotkut haluavat spekuloida B:n tai K:n yhteyttä eri ihmisiin, ei shipata. Ehkä juuri tämän takia vauvalla jankataan säännöistä, kun toisille esim. K ja pipolätkä materiaali oli kivaa seurattavaa ja toiset otti sen shippauksena, eivätkä kestäneet pienintäkään mainintaa aiheesta.
 
vierailija
Jaaha tännekin eksynyt joku päällepäsmäri joka koittaa kertoa muille mistä ja miten saa keskustella. Ehkä vauva ois enemmän sun paikka?
Hypin kaikissa ketjuissa enkä yritä kertoa mistä ja miten saa keskustella. Ihmettelin vain, miksi täällä on niin eri käsitys shippauksesta kuin sen yleinen määritelmä on. Mutta samapa tuo, en jatka aiheesta.
 
vierailija
Ei todellakaan ole. Ja entäs sitten, vaikka osittain olisikin. Mä viihdyn täällä, ihmiset on täällä enimmäkseen järjissään, eikä leiju jossain pilvilinnoissa ottamatta huomioon selviä tosiasioita. Täällä edes PYRITÄÄN löytämään tosiasiat, toisin kuin puhtaassa shippauksessa.
Mua kiinnostaa ne tosiasiat, ei shippi. En ole naittamassa ketään yhteen ilman todisteita, mutta tykkään seurata saagan henkilöitä. Jos se on jostakusta shippiä, kun tykkään katsella esim. Käärijän ja Tommyn yhteistä materiaalia ja pohtia, että tuleeko sitä lisää, niin olkoot sitten shippiä. Tämän takia sain jo kerran häädön vauvalta.
 
vierailija
Minusta taas nämä lippikset ja hupparin narut on ihan parasta. Ihanaa spekuloida ja bongailla vihjeitä. Ja samalla jotenkin ällistyttää se, miten huonosti monet tuntuu näkevän asioita ja osaavan lukea rivien välejä.
 
vierailija
Hypin kaikissa ketjuissa enkä yritä kertoa mistä ja miten saa keskustella. Ihmettelin vain, miksi täällä on niin eri käsitys shippauksesta kuin sen yleinen määritelmä on. Mutta samapa tuo, en jatka aiheesta.
Tämä ei ole edelleenkään shippiketju ja täällä on max pari henkilöä, jotka niitä S:n instoja ym. tutkii. Mulla on mielenkiinnon aiheet muualla, mutta silti niputit mut shippariksi.
 
vierailija
Minusta taas nämä lippikset ja hupparin narut on ihan parasta. Ihanaa spekuloida ja bongailla vihjeitä. Ja samalla jotenkin ällistyttää se, miten huonosti monet tuntuu näkevän asioita ja osaavan lukea rivien välejä.
👍 Musta nämä hupparin narut on just sitä parasta sarkasmia ja kieli poskessa huumoria. Joku ottaa ne nyt liian vakavasti ja pitää shippauksena. Mua ei oikeasti edes kiinnosta koko Sadie tai huppari.
 
vierailija
Musta nämä hupparin narut on just sitä parasta sarkasmia ja kieli poskessa huumoria. Joku ottaa ne nyt liian vakavasti ja pitää shippauksena. Mua ei oikeasti edes kiinnosta koko Sadie tai huppari.
Ohis. Tai ei ihan ohis, mutta miksi ihmeessä kirjoittelet koko hupparista tai Sadiesta, jos ei kiinnosta? Miksi ihmeessä tuhlata aikaansa sellaiseen?
 
vierailija
No se on riskinä anonyymissä ketjussa, kun ei täällä kirjoittajia voi tunnistaa.
No silloin ei kannata niputtaa kaikkia kommentoija yhteen ja ruveta tekemään liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. Jos joku kertoo ettei hän ole shippari, niin miksei voi vaan kuunnella sitä kyseistä kommentoijaa, vaan pitää väkisin survoa ne omat mielipiteet siihen päälle ja lokeroida se toinen. Shippauksessa ei ole mitään väärää, olen itsekin ex-shippari, mutta joskus voisi oikeasti kuunnella sen toisenkin mielipide eikä hyökätä päälle.
 
vierailija
No silloin ei kannata niputtaa kaikkia kommentoija yhteen ja ruveta tekemään liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. Jos joku kertoo ettei hän ole shippari, niin miksei voi vaan kuunnella sitä kyseistä kommentoijaa, vaan pitää väkisin survoa ne omat mielipiteet siihen päälle ja lokeroida se toinen. Shippauksessa ei ole mitään väärää, olen itsekin ex-shippari, mutta joskus voisi oikeasti kuunnella sen toisenkin mielipide eikä hyökätä päälle.
Mä vastasin vain siihen, että anonyymissa ketjussa ei tiedä, kuka vastaa kenellekin tai kuinka monta ketjussa samaan aikaan kirjoittelee. Se on riski anonyymissä kirjoittelussa. Mä en ole lokeroinut ketään mihinkään, mutta monta kertaa on käynyt se että on syytetty Aidoksi tai ties miksi.
 
vierailija
En ymmärrä sinun käsitettäsi läpästä ja shipistä ilmeisesti. Shippausta tää keskustelu on, vaikka kuinka termejä yrittäisi kääntää, mutta en ymmärrä, miksi se on niin suuri loukkaus täällä?
Mun mielestä shippaukseen kuuluu se, että tosiasioista ei piitata. Yksi esimerkki on K n avokki. Hänen olemassaolonsa ei häiritse shippaajia, hänet ohitetaan täysin. Hänestä ei saa edes puhua. Jos nyt kävisi ilmi, että vaikkapa Sadie ja Rose onkin pari, kyllä se mulla lopettaisi B ja S pohdinnat, B& S shippaajia (jos sellaisia on) se ei käsittääkseni pysäyttäisi.
-eri
 
vierailija
Mun mielestä shippaukseen kuuluu se, että tosiasioista ei piitata. Yksi esimerkki on K n avokki. Hänen olemassaolonsa ei häiritse shippaajia, hänet ohitetaan täysin. Hänestä ei saa edes puhua. Jos nyt kävisi ilmi, että vaikkapa Sadie ja Rose onkin pari, kyllä se mulla lopettaisi B ja S pohdinnat, B& S shippaajia (jos sellaisia on) se ei käsittääkseni pysäyttäisi.
-eri
Kävin lukemassa shippauksen määritelmät ja samaan lopputulokseen tulin sun kanssa. Jos jostain selviäisi, että B:tä odottaa se kuuma liikemies Nykissä, niin Sadie unohtuisi multa täysin.
 

Yhteistyössä