K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Myöskin slovenialainen on mielestäni vastaillut kivasti eikä mitenkään töksäyttelevästi tai että olisi mitenkään suuttunut jos joku on maininnut jostain. Ei mulle ole jäänyt sellaista mielikuvaa. Ja kiitettävästi on kääntänyt sloveniaa videoilta jne.
Munkin mielestä hän on tosi hyvä tyyppi ja palstoilla pidetty. Taisi olla joku yksi tyyppi silloin joka häneen hermostui.
 
vierailija
Mun mielestä siellä käy edelleen kaikenlaista porukkaa. Paljon on kyllä nipottajia ja sitten mua ärsyttää kun siellä haukutaan Baby Lasagnaa ja muita faneja niin en enää ihan joka päivä siellä kaikkia juttuja seuraile.
Ei haukuta BL:ää, mutta joku tyhmä hänestä sinne aina kirjoittaa, ei se ole mikään euroviisuketju hänen fanitukseen
 
vierailija
Myöskin slovenialainen on mielestäni vastaillut kivasti eikä mitenkään töksäyttelevästi tai että olisi mitenkään suuttunut jos joku on maininnut jostain. Ei mulle ole jäänyt sellaista mielikuvaa. Ja kiitettävästi on kääntänyt sloveniaa videoilta jne.
Onhan se suuttunut, tuli takaisin kun useampi päivä leperreltiin ja pyydettiin, et ole näköjään ollut paikalla
 
vierailija
Osaako kukaan sanoa minkälainen porukka vauvalla on nykyään jäljellä? Onko ne JO faneja pääosin vai onko ne shippaajija, jotka eivät välitä todellisesta elämästä, vai sekä että? T. Aikanaan siellä paljonkin roikkunut
Kaikenlaista. Mä oon siellä, täällä ja jokapuolella. Kaikkialla keskustelen tietysti asiallisesti ja asiaankuuluvasti. Tänäänkin parhaimmillaan yli 60 peukkua johonkin viestiin.
 
vierailija
vierailija
Onhan se suuttunut, tuli takaisin kun useampi päivä leperreltiin ja pyydettiin, et ole näköjään ollut paikalla
Olen ollut paikalla. Jatkan ketjun lukua aina siitä mihin olen jäänyt. Oletan että ihmisillä on muutakin elämää kuin palstailu joten parin päivän poissaolo ei ole vielä mitään. Vähän outo oletus leperrellä palstalla takaisin jos henkilö olisi sieltä lähtenyt. Silloinhan sen lepertelyn pitäisi tapahtua jossain muualla. Kuulostaa vähän siltä että on vedetty mutkia suoriksi ja kuviteltu asioita.
 
vierailija
Osaako kukaan sanoa minkälainen porukka vauvalla on nykyään jäljellä? Onko ne JO faneja pääosin vai onko ne shippaajija, jotka eivät välitä todellisesta elämästä, vai sekä että? T. Aikanaan siellä paljonkin roikkunut
Pääosin varmaan samaa kuin ennenkin, luenhan itsekkin yhä sitä. Kirjoittelu on sitten mennyt enemmän a-studion suuntaan ja yhteishengen nostatukseen kuuluu näköjään nykyisin se että ollaan yhtämieltä kaikesta ja yhtenä rintamana milloin mitäkin vastaan samalla itseään kehuen. Toista mieltä ei juurikaan saa olla tai tulee hyökkäys ja siksi se meno kuplautuu yhä enemmän.
 
vierailija
No siellä on aina joku jota vihataan tai muuten koitetaan kieltää kokonaan aiheesta keskustelu. Aikaisemmin se oli Damon, sitä ennen Peksi, Tommy jne.
Ja joku taisi tänä aamuna sanoa että K ja oliko se nyt Jukka halauskuva oli lähtenyt. Oli se sinne jo kyllä uudelleen laitettu. En voi ymmärtää ja jotain outoa on jos ei kestä tuollaista linkkiä palstalla vaan vaivautuu sen poistelemaan.
 
vierailija
Kuinkahan kauan tota tiukkismeininkiä jaksetaan jatkaa vauvalla, jos Ruissin aikaankaan ei tuu sen kummempaa yhteismateriaalia ja Joksutkaan ei oo Suomessa kuin sen pakolliset pari päivää niin mä en vaan ymmärrä kuka tota shippausta jaksaa edelleen jatkaa. Tiedän, että shippaus ei välttämättä tarvitse mitään uutta materiaalia vuosiin, mutta itsestä se vaan tuntuu oudolta että kelataan sataan kertaan niitä samoja vanhoja videoita ja huokaillaan kuin ihanaa sillon oli. Itse en oo enää nykyään pahemmin vauvalla kirjotellut kun aina pitäs niin tarkkaan miettiä, että mitä voi sanoa tai muuten syytetään trolliksi/ankeuttajaksi/aidoksi
 
vierailija
Kuinkahan kauan tota tiukkismeininkiä jaksetaan jatkaa vauvalla, jos Ruissin aikaankaan ei tuu sen kummempaa yhteismateriaalia ja Joksutkaan ei oo Suomessa kuin sen pakolliset pari päivää niin mä en vaan ymmärrä kuka tota shippausta jaksaa edelleen jatkaa. Tiedän, että shippaus ei välttämättä tarvitse mitään uutta materiaalia vuosiin, mutta itsestä se vaan tuntuu oudolta että kelataan sataan kertaan niitä samoja vanhoja videoita ja huokaillaan kuin ihanaa sillon oli. Itse en oo enää nykyään pahemmin vauvalla kirjotellut kun aina pitäs niin tarkkaan miettiä, että mitä voi sanoa tai muuten syytetään trolliksi/ankeuttajaksi/aidoksi
Minut niiden ihanien vanhojen hyvien aikojen videoiden näkeminen teki aluksi surulliseksi. Nyt ne ovat aika yhdentekeviä, koska olen itsekin jo sitä mieltä, että ei K lla ja B lla loppujen lopuksi tainnut ollakaan niin paljon yhteistä. Kun joksut oli täällä, K lla on tarjota heille keilailua, lätkää ja Portion boyseja. Parasta mitä K tietää, hänen elämäänsä. Ehkä olen ennakkoluuloinen, kun oletan, ettei nuo ole ehkä sitä, mikä joksuja kiinnostaisi. Ehkä ei tarvitsekaan olla, vieraana otetaan vastaan se, mitä tarjotaan.
 
vierailija
Kuinkahan kauan tota tiukkismeininkiä jaksetaan jatkaa vauvalla, jos Ruissin aikaankaan ei tuu sen kummempaa yhteismateriaalia ja Joksutkaan ei oo Suomessa kuin sen pakolliset pari päivää niin mä en vaan ymmärrä kuka tota shippausta jaksaa edelleen jatkaa. Tiedän, että shippaus ei välttämättä tarvitse mitään uutta materiaalia vuosiin, mutta itsestä se vaan tuntuu oudolta että kelataan sataan kertaan niitä samoja vanhoja videoita ja huokaillaan kuin ihanaa sillon oli. Itse en oo enää nykyään pahemmin vauvalla kirjotellut kun aina pitäs niin tarkkaan miettiä, että mitä voi sanoa tai muuten syytetään trolliksi/ankeuttajaksi/aidoksi
Varmasti jatkuu tiukka linja siellä ja shippaus ei luultavasti lopu vielä vuosiin
 

Yhteistyössä