Viisastelu: EU-vaalit ja Li Anderssonin jytky | Hesarin kolumnistin miesvihaa lietsova nalkutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tästä voit kuunnella uusimman viisasteluklubin.

Tere nostaa esiin täysin oikean pointin. On haitallista ja vaarallista luoda kuvaa nuorille että suomalainen mies on vaaraksi naiselle. Myös kasvuiässä olevat pojatkin voivat omaksua olen vaaraksi naisille. Toinen hyvä pointti tuohon haitallisuuteen on nimen omaan lisääntyminen/syntyvyys.

Yksi syy Persujen heikkoon kannatukseen EU-vaaleissa on selvästi vasemmalle kallellaan oleva talouspolitiikka.

Persut ovat melkein kaikilta muolta osin oikeistolainen puolue ja taas sille porukalle joka ei dikkaa siittä on luontevampaa äänestää myöskin sosialistista vasemmistotalouspolitiikkaa ajavaa Kokoomusta.

Jos Persut alkaisivat ajamaan myös talousoikeistolaista politiikkaa, pitäisi se aloittaa samantien ja perua ainakin loput alv korotukset mielellään 25,5% myös muttei ole realismia enää. Näin 2027 Perauista tulisi suomen selvästi suurin puolue. Niin kauankuin talouspolitiikka on vasemmalta ei persujen kannatus tule ylittämään 20% rajaa vaaleissa. Oikeistolaisella se ylittyisi kirkkaasti.

Tere nostaa esiin täysin oikean pointin. On haitallista ja vaarallista luoda kuvaa nuorille että suomalainen mies on vaaraksi naiselle. Myös kasvuiässä olevat pojatkin voivat omaksua olen vaaraksi naisille. Toinen hyvä pointti tuohon haitallisuuteen on nimen omaan lisääntyminen/syntyvyys.

Tuo ukkohan kuuleman stalkkasi Marinia muun muassa sinä "kuuluisana" iltana, kun M meni ravintola Teatteriin illanviettoon ja lähti sitten levittämään juoruja. Jätkä on itse saanut potkutkin työpaikastaan, joten ei mikään ihan mukava kaveri.

Yhteistyössä