K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On niissä nauruissa/suussa samaa silloin kun B:llä se hevosmainen hymy
Enemmän Melanin nykyisessä? poikaystävässä on jotain samaa näköä Bojanin kanssa.

 
vierailija
Toisaalta Balkanilla on tuskin päässyt maistamaan kunnon vegaanipöperöitä, eli voi olla myös ennakkoluuloja senkin takia. B kuitenkin kiinnostunut myös ympäristöasioista ja siltä kannaltahan vegaaniruokavalio on oikein suositeltava.
Juu tekemiensä lentomatkojen perusteella tosi kiinnostunut ympäristöasioista, ei taida sitten tosi tilanteessa ollakaan
 
vierailija
Mulla on se blokattuna, en jaksa lukea niitä juoruiluja kun jotkut vielä tosi ilkeitä muita faneja tai Joksuja kohtaan.
Ilkeitä nimenomaan! Mun mielestä kris on viime aikoina saanut erityisen paljon sontaa osakseen.
En tiedä onko se vielä yhdessä sen pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa, mutta oli tai ei niin on ollut aika ikävää paljastaa siitäkin niin paljon että sen henkilöllisyys on selvinnyt. Ja samalla sitten levitellään "kokemuksia" krisin kanssa sekstailuista ja julistetaan kuinka se on pettänyt pitkin kiertuetta jne.

Joo, menenpä blokkaamaan tuon tilin saman tien. Nyt kun nuo ällötykset tuohon kirjoitin niin tuli itselleni hyvin selväksi etten todellakaan tartte tuollaista kiusaamistiliä elämääni. Haluan fanittaa ihan eri tavalla.
 
vierailija
Tarinat on ihan jees. Ei kaikkien tarvitse olla tiukkoja realisteja. Tai ei sitä tartte olla ainakaan ihan joka hetki, vaikkei mihinkään pidempiaikaisiin leikkeihin intoutuisikaan.

(Mutta tykkään kyllä itsekin jos viesteissä on edes joku pieni vihjaus siitä onko kyseessä täysin omat spekut vai onko joku osa ihan totta. En ehdi aina seurata palstoja enkä kaikkia stooreja, ja siksi jää helposti epäselväksi onko esim bojanilta tullut vaikka joku newyorkin päivitys.)
Lupaan parantaa tapani ja ilmoittaa ensi kerralla jotenkin, että kyseessä on mun mielikuvituksen tuote. Olemmehan realismiketjussa. Vaikka omasta mielestäni olin aika realistinen, kun saamamme tiedon hippuset otetaan huomioon 🙂
 
vierailija
Ilkeitä nimenomaan! Mun mielestä kris on viime aikoina saanut erityisen paljon sontaa osakseen.
En tiedä onko se vielä yhdessä sen pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa, mutta oli tai ei niin on ollut aika ikävää paljastaa siitäkin niin paljon että sen henkilöllisyys on selvinnyt. Ja samalla sitten levitellään "kokemuksia" krisin kanssa sekstailuista ja julistetaan kuinka se on pettänyt pitkin kiertuetta jne.

Joo, menenpä blokkaamaan tuon tilin saman tien. Nyt kun nuo ällötykset tuohon kirjoitin niin tuli itselleni hyvin selväksi etten todellakaan tartte tuollaista kiusaamistiliä elämääni. Haluan fanittaa ihan eri tavalla.
Harmi, että touhu siellä mennyt noin pitkälle. Ja X:ssä nykyään tosi vaikea saada mitään tiliä poistumaan, vaikka tekiskin ilmiantoja.
 
vierailija
Siis joo, oli tarkoitus sanoa että sekä tykkäykset että stoori tulivat siihen aikaan että ajankohdasta ei voi päätellä onko hän Nykissä vai Euroopassa.
Aaaivan, en oo ite ihan terävimmilläni vielä tähän aikaan 😄 Mulla on just loma ja siksi valvon miten sattuu, mutta oon kyllä muutenkin sellanen joka elää internetissä ihan mihin tahansa aikaan vuorokaudesta. En siis edes mistään yöllisistä tykkäyksistä päättelisi sijainteja muidenkaan osalta.
 
vierailija
Lupaan parantaa tapani ja ilmoittaa ensi kerralla jotenkin, että kyseessä on mun mielikuvituksen tuote. Olemmehan realismiketjussa. Vaikka omasta mielestäni olin aika realistinen, kun saamamme tiedon hippuset otetaan huomioon 🙂
Älä kokonaan paranna tapojasi, on ihan kiva jos välillä vähän lipsutaan hysterian puolelle, vaikka oikeesti oltaisiin kuinka realisteja
 
vierailija
Ilkeitä nimenomaan! Mun mielestä kris on viime aikoina saanut erityisen paljon sontaa osakseen.
En tiedä onko se vielä yhdessä sen pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa, mutta oli tai ei niin on ollut aika ikävää paljastaa siitäkin niin paljon että sen henkilöllisyys on selvinnyt. Ja samalla sitten levitellään "kokemuksia" krisin kanssa sekstailuista ja julistetaan kuinka se on pettänyt pitkin kiertuetta jne.

Joo, menenpä blokkaamaan tuon tilin saman tien. Nyt kun nuo ällötykset tuohon kirjoitin niin tuli itselleni hyvin selväksi etten todellakaan tartte tuollaista kiusaamistiliä elämääni. Haluan fanittaa ihan eri tavalla.
Tää on tyrmistyttävää. Oon kans välillä sitä katsonut ja varsinkin noi krisin (ja muidenkin) seksielämäväitteet on jo aika törkeitä. Pidän silti ikävämpänä sitä tyttöystävän haukkumista. Moni niistä seksijutuista kuulostaa kuitenkin kateellisten 15-vuotiaitten jutuilta enkä niille antaisi kauheasti painoarvoa. Ylipäänsä moni niistä juoruista vaikuttaa siltä, että joku haluaisi itsestään kerrottavan jotain tarinaa ja esittää sen siellä muka jonkun muun kertomana, jotta saisi itselleen muiden fanien keskuudessa jonkinlaista nimeä tai mainetta.
 
vierailija
Tää on tyrmistyttävää. Oon kans välillä sitä katsonut ja varsinkin noi krisin (ja muidenkin) seksielämäväitteet on jo aika törkeitä. Pidän silti ikävämpänä sitä tyttöystävän haukkumista. Moni niistä seksijutuista kuulostaa kuitenkin kateellisten 15-vuotiaitten jutuilta enkä niille antaisi kauheasti painoarvoa. Ylipäänsä moni niistä juoruista vaikuttaa siltä, että joku haluaisi itsestään kerrottavan jotain tarinaa ja esittää sen siellä muka jonkun muun kertomana, jotta saisi itselleen muiden fanien keskuudessa jonkinlaista nimeä tai mainetta.
Kuvottavia joo, mutta niin on tämäkin ketju. En nyt väitä että juuri tämä ed. viestin kirjoittaja olisi näitä fanaattisimpia ketjun kirjoittajia, mutta täälläkin luodaan tarinaa esim. B ja S suhteesta ja aikansa kun näitä kirjoitellaan, nämä alkaa levitä "totuutena". Ei pitäisi kenenkään väittää mitään näiden oletetusta suhteesta, kun oikeasti mitään vedenpitävää todistetta asiasta ei ole ja ennen kaikkea, kumpikaan ei ole asiaa millään tavalla tuonnut esiin, päinvastoin jos jotain on niin ovat halunneet pitää sen täysin salaisuutena. Tai jos tämä on teidän mielestä ok, niin turha sitten jeesustella muidenkaan nettijuorujen suhteen, samanlaista asiatonta spekua ne kaikki on.
 
vierailija
Vois ajatella et B on nyt palannut Euroopaan On tykkäillyt nyt aamulla postauksista ja laittoi eilen stoorin. Siihen asti oli poissa somesta.
Mitä se nyt vielä sieltä palaisi? Jos on rakastunut, niin ei todellakaan ole erossa yhtään enempää kuin on pakko, niin että eikö sen kannattaisi olle vielä viikko reissussa? Ellei sitten kyse ole kuitenkin ihan vaan kavereista...
 
vierailija
Kuvottavia joo, mutta niin on tämäkin ketju. En nyt väitä että juuri tämä ed. viestin kirjoittaja olisi näitä fanaattisimpia ketjun kirjoittajia, mutta täälläkin luodaan tarinaa esim. B ja S suhteesta ja aikansa kun näitä kirjoitellaan, nämä alkaa levitä "totuutena". Ei pitäisi kenenkään väittää mitään näiden oletetusta suhteesta, kun oikeasti mitään vedenpitävää todistetta asiasta ei ole ja ennen kaikkea, kumpikaan ei ole asiaa millään tavalla tuonnut esiin, päinvastoin jos jotain on niin ovat halunneet pitää sen täysin salaisuutena. Tai jos tämä on teidän mielestä ok, niin turha sitten jeesustella muidenkaan nettijuorujen suhteen, samanlaista asiatonta spekua ne kaikki on.
Tämä, ei ole paljon varaa puhua tässä ketjussa niillä, jotka samaa harrastaa
 
vierailija
Juoruilla ja juoruilla on kyllä eronsa. On kyllä tulkinnanvaraista onko täällä tai vauvalla tms kirjoitetut jutut edes juoruja, kun mikään ei perustu mihinkään. Ne gossip girlille julkaistavaksi lähetetyt viestit on ilmiselvästi tarkoitettu loukkaamaan, milloin faneja, milloin bändin jäseniä, milloin heidän läheisiään. Ne todellakin esitetään totena. Näiden palstojen jutut saattavat joskus kyllä sekoittua totuuteen, mutta aina on joku kertomassa mitä jossain haastattelussa oikeasti sanottiin, jos kyse on muistikuvista. Useinhan kyse on vain ajanvietteestä, jolloin kuvitelmatkin voivat vähän elää, mutta ne on helposti suitsittavissa. Tuolla taas julkaistaan väittämiä, joita kukaan ei oikein voi todistaa valheeksi, koska niiden luonteeseen kuuluu aina se, että juoruaja tietää vähän enemmän kuin muut, vaikkei voisikaan paljastaa miten. Esim eilen siellä luki mm miten kris on surkea sängyssä, ja että se lähestyy keikoilla käyneitä isotissisiä faneja anonyymin instatilin kautta, ja kuinka se sen entinen tyttöystävä haluaa krisin takaisin ainoastaan päästäkseen damonin juttusille. Ja sitä tyttöystävää on reposteltu oikein urakalla, paljon pahemmin kuin k:n puolisoa ikinä yhdessäkään viestissä vauvalla tai täällä. Sen ulkonäkö, ammatillinen osaaminen, älykkyys, ihan kaikki on haukuttu perusteellisesti. Joku jossain määrin hänet tunteva ilmeisesti on tähän osallistunut, koska sen nimet, kaikki sometilit, opiskelupaikat ja työkuviot oli nopeasti julkisia, ja tämähän ei mitenkään vähennä niiden juorujen vahingollisuutta. Päinvastoin. On pikkasen eri asia jos täällä pohdiskellaan että onkohan bojan rakastunut sadieen ja meniköhän se taas new yorkiin, kun ryhtyi seuraamaan henkilöä, jota seuraa noin 10 miljoonaa muutakin.
 

Yhteistyössä