K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen aikana kuluksi lukenut vanhoja ketjuja ja niissä huumori kukki runsaasti. Paljon kivoja kommentteja ja hepuleita on varmaankin poistettu, mutta onneksi osa on sentään jäänyt muistoksi.
Itsekin aloitin joskus emopaatin lukemisen alusta mutta se on edelleen vähän vaiheessa. Mulla on joitakin vauvan sivuja suosikkeihin tallennettu jos on ollut joku hauska juttu mutta poistelun seurauksena niissäkin on joutunut palaamaan sivuissa taaksepäin ja etsimään että minnehän asti se on oikein pompannut.
 
vierailija
Itsekin aloitin joskus emopaatin lukemisen alusta mutta se on edelleen vähän vaiheessa. Mulla on joitakin vauvan sivuja suosikkeihin tallennettu jos on ollut joku hauska juttu mutta poistelun seurauksena niissäkin on joutunut palaamaan sivuissa taaksepäin ja etsimään että minnehän asti se on oikein pompannut.
Siellä on ollut ihan hervotonta juttua jossakin vaiheessa. Mm. koski on tosiaan kuohunut ja Kukkiskin on ollut laitettuna pinkkiin kaulapantaan.😂 Sellasta hyväntuulista pientä naljailua kommentoijien kesken.
 
vierailija
Siellä on ollut ihan hervotonta juttua jossakin vaiheessa. Mm. koski on tosiaan kuohunut ja Kukkiskin on ollut laitettuna pinkkiin kaulapantaan. Sellasta hyväntuulista pientä naljailua kommentoijien kesken.
Osallistuin itsekin siihen alkuperäiseen Kukkis-juttuun missä se oli menossa jollekin festareille (Ruissiin?) eturiviin ja joku ehdotti kukkapaidan ostoa jotta saa K huomion. Ja sitten jossain vaiheessa Kukkis ei kommentoinut tarpeeksi nopeasti kysymyksiin niin vitsailtiin että on päässyt K matkaan. Oi niitä aikoja!
 
vierailija
Tätä minäkin ihmettelen. Ja tuen osoituksena olisi instaseuraaminen?
Jotenkin näistä jää vähän sellainen mielikuva että B pidetään jotenkin suuren luokan starana joka tukee ja auttelee muita. Jopa itseään isompia staroja.
Läheiset ihmiset tsemppaa ja tukee toisiaan. Jokainen tarvitsee niitä läheisiä, muuten on aika yksinäistä. Ei henkistä tukea määritellä niin, vaan joku isompi stara että voi tukea.
 
vierailija
Mun pitäis tässä nyt ylioppilasjuhlia järjestää ni en ehdi pysyä kärryillä bojanista. Onko se nyt siis paikannettu sinne yhdysvaltoihin? Vai onko se päätelty siitä että se on ryhtynyt seuraamaan sitä mayaa? Ja seurusteleeko se maya siis sen Christianin kanssa? Ja Christian seuraa myös boitsua?
 
vierailija
On käynyt vielä hiljattain moikkaamassa, eiköhän kirjoittele ilman nimimerkkiä edelleen ajoittain niinkuin moni muukin, mutta joo yhdessä vaiheessa kaikki hänen kirjoitukset poistettiin, jos niissä oli nimimerkki
Olen jälkikäteen hämmästellyt nimimerkillisten kirjoittamien kommenttien poistoa. Koska ollaan kompostissa, niin kai saa spekuloida, että miksi joku teki niin? En ole myöskään ymmärtänyt ns. näiden miespuolisten jahtaamista, koska osa heistä on niin selvästi miehiä, että outoa väittää edes muuta.
 
vierailija
Mun pitäis tässä nyt ylioppilasjuhlia järjestää ni en ehdi pysyä kärryillä bojanista. Onko se nyt siis paikannettu sinne yhdysvaltoihin? Vai onko se päätelty siitä että se on ryhtynyt seuraamaan sitä mayaa? Ja seurusteleeko se maya siis sen Christianin kanssa? Ja Christian seuraa myös boitsua?
Ei ole paikannettu yhtään mihinkään varmasti. Ainoastaan päätelty, että se on mahdollista, koska ryhtyi seuraamaan Mayaa.
 
vierailija
Mun pitäis tässä nyt ylioppilasjuhlia järjestää ni en ehdi pysyä kärryillä bojanista. Onko se nyt siis paikannettu sinne yhdysvaltoihin? Vai onko se päätelty siitä että se on ryhtynyt seuraamaan sitä mayaa? Ja seurusteleeko se maya siis sen Christianin kanssa? Ja Christian seuraa myös boitsua?
En tiedä missä bojan on mutta joo, noi tyypit taitaa olla tuoreehko pari. Molemmat.at on muusikoita ja maya myös näyttelijä. Maya on ilmeisesti sadien tuttuja jo ihan stranger thingsistä, mutta se on kaiketi myös damonin tuttu.
 
vierailija
Osallistuin itsekin siihen alkuperäiseen Kukkis-juttuun missä se oli menossa jollekin festareille (Ruissiin?) eturiviin ja joku ehdotti kukkapaidan ostoa jotta saa K huomion. Ja sitten jossain vaiheessa Kukkis ei kommentoinut tarpeeksi nopeasti kysymyksiin niin vitsailtiin että on päässyt K matkaan. Oi niitä aikoja!
Ja se Kukkisen viinipäissä kirjoitettu keikkaraportti.😁🤣 Mä kaipaan kyseisen ajanjakson kaltaista huumoria. Olet Kukkis ihana. Tiedoksi vaan, jos satut pörräämään täällä joskus.
 
vierailija
Mun pitäis tässä nyt ylioppilasjuhlia järjestää ni en ehdi pysyä kärryillä bojanista. Onko se nyt siis paikannettu sinne yhdysvaltoihin? Vai onko se päätelty siitä että se on ryhtynyt seuraamaan sitä mayaa? Ja seurusteleeko se maya siis sen Christianin kanssa? Ja Christian seuraa myös boitsua?
Tää viesti oli jotenkin symppis. Vähän naurattaa että reilu vuosi aiemmin meillä ei ollut mitään käsitystä kuka joku bojan on ja nyt yritetään pysyä kärryillä sen käänteistä ja ihmetellään missä se on jos mitään ei kuulu. Eikä kärtsääkään ole juuri kauemmin tunnettu.
 
vierailija
Mayaa toki seuraa vajaat 10 miljoonaa tyypiä eikä ne kyllä kaikki varmastikaan ole tavanneet sitä tai tunne sadieta. Joskus ihmiset seuraa ihan muistakin syistä.
Pelkän Mayan seuraamista en ihmettelisi yhtään mutta kun alkoi samalla seurata sitä tuottajaa ja se seuraa Boitsua takaisin niin uskon että ovat tavanneet. Maya ja Sadie on kuitenkin kollegoita ja kavereita.
 

Yhteistyössä