V
vierailija
Vieras
Leena, 81, maksoi keuhkosyöpänsä hoidon perinnöllä ja puolison säästöillä – rahaa paloi kesämökin verran
Leena Mikkola sairastui kymmenen vuotta sitten ja hakeutui hoitoon yksityiselle klinikalle. Siellä oli käytössä lääke, joka tuli julkiselle puolelle vasta myöhemmin. Miten muiden sairastuneiden käy, kun väestö vanhenee, syövät lisääntyvät ja terveydenhoidosta säästetään?
Yli 100 tuhatta maksaa syövän hoito, Sannan hallituksen jäljiltä joudutaan näin kalliit hoidot rajaamaan pois kansan ulottuvilta. Ennen kyettiin dyöpäsairaitakin hoitamaan, nyt rahat kuluvat keskusta- ja sdp- poliitikkojen palkkioihin- Sanna Marinin sotessa syöpähoitoja saa vain sellainen joka kykenee ne itse maksamaan!
Osalle poliitikoista oma kansa ensin ajattelu on myrkkyä