vierailija
Voi niin minäkin! IhanaTällaiseksi kuvittelin lukioficin Kärtsän
Voi niin minäkin! IhanaTällaiseksi kuvittelin lukioficin Kärtsän
Kyllä. 100%.Tällaiseksi kuvittelin lukioficin Kärtsän
Tuskin, kun se on vanha meemi.Hmm, voisiko se "mitä ..ttua oliivi" liittyä johonkin tulevaan biisiin? Samantyyppisiä on ollut muitakin kappaleiden tiisauksia
Tää köytiin vauvalla aiemmin illalla läpi, eli on siis joku Vesku Loirin lausahdus.Hmm, voisiko se "mitä ..ttua oliivi" liittyä johonkin tulevaan biisiin? Samantyyppisiä on ollut muitakin kappaleiden tiisauksia
Juu tiedän. Mut jos vaikka oliivi liittyy? Mietin vaan noita aiempia "promoja" kuten kipu kiihottaa lätkäturnaus/hiihtoreissulla, randomit kanat (ja kotkotukset?) stooreissa, jne.Tää köytiin vauvalla aiemmin illalla läpi, eli on siis joku Vesku Loirin lausahdus.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Oli kai laskeskeltu, että uuden levyn biisit on todennäköisesti aika lailla tiedossa, ellei sille ole sitten tulossa arveltua useampia kappaleita. Siksikään en usko.Juu tiedän. Mut jos vaikka oliivi liittyy? Mietin vaan noita aiempia "promoja" kuten kipu kiihottaa lätkäturnaus/hiihtoreissulla, randomit kanat (ja kotkotukset?) stooreissa, jne.
Tää olivihan liityi johonkin keikkajuttuun myös, että takahuoneessa oli yksi oliivi vauvalla lukee tarkemminJuu tiedän. Mut jos vaikka oliivi liittyy? Mietin vaan noita aiempia "promoja" kuten kipu kiihottaa lätkäturnaus/hiihtoreissulla, randomit kanat (ja kotkotukset?) stooreissa, jne.
Why does he wear a rosary around his neck? Made in ItalyHihih, Kärtsän tägätyissä lisää tempparihenkistä blondi eraa, mistä lie kaivettu.
Räärijä 🍀🇪🇸 on Instagram: "Hey, Mr Baywatch 🤭😎☀️🏖️🐚 @paidatonriehuja #käärijä #paidatonriehuja #jerepöyhönen #youngjere"
331 likes, 6 comments - mynameiskaarija on May 27, 2024: "Hey, Mr Baywatch 🤭😎☀️🏖️🐚 @paidatonriehuja #käärijä #paidatonriehuja #jerepöyhönen #youngjere".www.instagram.com
He probably just thought it was a cool necklace. There's like less than 0,5 percent catholics in Finland so most of us have no idea what a rosary is.Why does he wear a rosary around his neck? Made in Italy
Tää on niin totta. Menestys tekee kiinnostavaksi.Ihan tavallisia WT janttereita kummatkin.
2 vuotta sitten ette olis edes pieraisseet noita päin
Näemmekö hänen itkevän somessa pyykkilautansa perään, niinkuin eräs vuokaruoka? Emme.Hihih, Kärtsän tägätyissä lisää tempparihenkistä blondi eraa, mistä lie kaivettu.
Räärijä 🍀🇪🇸 on Instagram: "Hey, Mr Baywatch 🤭😎☀️🏖️🐚 @paidatonriehuja #käärijä #paidatonriehuja #jerepöyhönen #youngjere"
331 likes, 6 comments - mynameiskaarija on May 27, 2024: "Hey, Mr Baywatch 🤭😎☀️🏖️🐚 @paidatonriehuja #käärijä #paidatonriehuja #jerepöyhönen #youngjere".www.instagram.com
BL kylläkin naureskeli oman menettämänsä perään ennemmin.Näemmekö hänen itkevän somessa pyykkilautansa perään, niinkuin eräs vuokaruoka? Emme.
Pötsi
Sure.BL kylläkin naureskeli oman menettämänsä perään ennemmin.
No niinhän tuossa sanotaan, vertasi kuitenkin myös K:hon ja olisi voinut jättää sen poisBL kylläkin naureskeli oman menettämänsä perään ennemmin.
Väität siis, että hän esitteli vanhoja pyykkilautakuviaan vain kertoakseen olevansa todella tyytyväinen nykyiseen olomuotoonsa? Ja uskot ettei hän vaihtaisi tilannetta silmänräpäyksessä, jos saisi mahdollisuuden?BL kylläkin naureskeli oman menettämänsä perään ennemmin.
Kyllä! Ne on mun silmiin täydellisiä nimenomaan silloin kuin eivät ole täydellisiä.K:n ja B:n massut on ihania
Kiitos että jaoit, en vain osaa sanoa tähän mitään.Naudat apua.
Tää on aivan täysin ohis mutta omassa elämässä ei ole oikein ketään jolle puhua. Täällä tunnen oloni turvalliseksi ja ennenkin olen jakanut omia mielestäni epänormaaleja tuntemuksia täällä/vauvalla ja saanut ihania vastauksia.
Mulla on yksi kaveri/Brother/maybe something more jonka kanssa tutustuttiin harrastukseen liittyvässä nettiyhteisössä viitisen vuotta sitten. Ollaan siitä lähtien oltu tiiviisti yhteydessä (päivittäin). Mä olen naisoletettu mutta en mikään hirveän perinteinen sellainen. Brother on homomies, tosin ollut myös naisten kanssa tekemisissä.
Mä rakastan tätä ihmistä yli kaiken ja hän on mulle todella tärkeä. Ehkä tärkein ihminen elämässäni jolle koen voivani puhua aivan kaikesta. Elämän- ja maailmantilanteen vuoksi me ei olla valitettavasti ikinä voitu tavata. Ollaan molemmat omaishoitajia. Ennen koronaa meillä oli jo aika pitkälle edenneet suunnitelmat viettää viikon loma yhdessä mutta siitä ei sitten loppupeleissä tullut mitään. Sen jälkeen meillä oli hieman vääntöä koska hänen sen hetkinen partneri ei oikein sulattanut meidän ystävyyttä, ja sitten hänen kotimaassaan puhkesi sota.
Tässä vuosien varrella meillä on ollut sekä kevyttä että vähän vähemmän kevyttä flirttiä ja ihan vakavaakin keskustelua aiheesta "jos en olisi homo" ja "jos en olisi nainen". Alkukeväästä meillä oli eka aivan kunnon riita ja välit meni jopa poikki muutamaksi viikoksi. Sen jälkeen joku on muuttunut. Molemmat ollaan jotenkin ylivarovaisia toistemme kanssa, mutta samaan aikaan Brother prkele on alkanut lähettämään mulle dickpiccejä. Ja videoita. Myös random säätöjensä kanssa. Mukaanlukien yksi tyyppi joka on ihan Kärppä kakkonen 🫣. Ja näistä ei siis olla puhuttu ollenkaan. Ja hmh saatoin laittaa myös takaisin jotain josta tuli vaan kommentti että helvetti kun näyttää hyvältä +
Tän lisäksi musiikki on ollut aina meidän yhteinen juttu. Eilen kilahti whatsappiin linkki Beyoncen biisiin Haunted ja "this is old but please listen to the words".
Mä pakahdun tähän kohta. Olisin siellä jo, sodasta viis, jos mitenkään pystyisin lähtemään. Mutta samalla en kerta kaikkiaan uskalla heittäytyä enkä edes kysellä mitään. En halua menettää tätä ihmistä IKINÄ. Ihan sama mitä hän multa haluaa, ystävyyttä, something more, kunhan vaan on osa elämääni aina. Ja silti jos tässä olisi ainekset something moreen....
Kiitos, anteeksi, menen jonnekin nurkkaan kuolemaan 🫠
Oho, tässä meni kaksi ihan eri viestiä jotenkin samaan, eivät liity toisiinsa, mutta ei voi mitään.Itse en ole koskaan ymmärtänyt pyykkilautatavatsoja. En niitä hauku, eivät vain ole minun juttuni esteettisesti. Samalla lailla kuin jonkun mielestä kalju mies on ihana ja toisen mielestä pitkä heviletti. Toki persoonallisuus on kaikkein tärkein.
Kiitos että jaoit, en vain osaa sanoa tähän mitään.
Minäkään en oikein osaa sanoa tähän mitään järkevää, muuta kuin kiitos jakamisestaNaudat apua.
Tää on aivan täysin ohis mutta omassa elämässä ei ole oikein ketään jolle puhua. Täällä tunnen oloni turvalliseksi ja ennenkin olen jakanut omia mielestäni epänormaaleja tuntemuksia täällä/vauvalla ja saanut ihania vastauksia.
Mulla on yksi kaveri/Brother/maybe something more jonka kanssa tutustuttiin harrastukseen liittyvässä nettiyhteisössä viitisen vuotta sitten. Ollaan siitä lähtien oltu tiiviisti yhteydessä (päivittäin). Mä olen naisoletettu mutta en mikään hirveän perinteinen sellainen. Brother on homomies, tosin ollut myös naisten kanssa tekemisissä.
Mä rakastan tätä ihmistä yli kaiken ja hän on mulle todella tärkeä. Ehkä tärkein ihminen elämässäni jolle koen voivani puhua aivan kaikesta. Elämän- ja maailmantilanteen vuoksi me ei olla valitettavasti ikinä voitu tavata. Ollaan molemmat omaishoitajia. Ennen koronaa meillä oli jo aika pitkälle edenneet suunnitelmat viettää viikon loma yhdessä mutta siitä ei sitten loppupeleissä tullut mitään. Sen jälkeen meillä oli hieman vääntöä koska hänen sen hetkinen partneri ei oikein sulattanut meidän ystävyyttä, ja sitten hänen kotimaassaan puhkesi sota.
Tässä vuosien varrella meillä on ollut sekä kevyttä että vähän vähemmän kevyttä flirttiä ja ihan vakavaakin keskustelua aiheesta "jos en olisi homo" ja "jos en olisi nainen". Alkukeväästä meillä oli eka aivan kunnon riita ja välit meni jopa poikki muutamaksi viikoksi. Sen jälkeen joku on muuttunut. Molemmat ollaan jotenkin ylivarovaisia toistemme kanssa, mutta samaan aikaan Brother prkele on alkanut lähettämään mulle dickpiccejä. Ja videoita. Myös random säätöjensä kanssa. Mukaanlukien yksi tyyppi joka on ihan Kärppä kakkonen 🫣. Ja näistä ei siis olla puhuttu ollenkaan. Ja hmh saatoin laittaa myös takaisin jotain josta tuli vaan kommentti että helvetti kun näyttää hyvältä +
Tän lisäksi musiikki on ollut aina meidän yhteinen juttu. Eilen kilahti whatsappiin linkki Beyoncen biisiin Haunted ja "this is old but please listen to the words".
Mä pakahdun tähän kohta. Olisin siellä jo, sodasta viis, jos mitenkään pystyisin lähtemään. Mutta samalla en kerta kaikkiaan uskalla heittäytyä enkä edes kysellä mitään. En halua menettää tätä ihmistä IKINÄ. Ihan sama mitä hän multa haluaa, ystävyyttä, something more, kunhan vaan on osa elämääni aina. Ja silti jos tässä olisi ainekset something moreen....
Mitään vinkkiä tai helpottavaa neuvoa ei minullakaan ole. Mutta aina voi mutuilla. Eli omaan korvaan kuulostaa että sitä kiinnostusta kyllä on myös hänen puoleltaan. Pelosta huolimatta ehkä jossain kohtaa pitää nostaa kissa pöydälle ja jutella asioista kunnolla.Naudat apua.
Ihanat rintalihakset ollu nuoresta astiNäemmekö hänen itkevän somessa pyykkilautansa perään, niinkuin eräs vuokaruoka? Emme.
Pötsi
Heterot haluavat olla yleensä heterosuhteessa.Mä luulen kyllä että K:kin oli oikeasti ihastunut ja rakastunut Bojaniin, mutta päätti jostain syystä ns. pysyä heterona. Heterosuhteessa.