valmis ruoka, ihana ympäristö, sopivasti ohjelmaa. asiallista ja asian vierestä. ja ihana kylpylä porea-altaineen. oli kuumavesi allasta ja ulkoallasta. voi avot sentään
pennut on pentujasilloin kun minä olin impivaaran uimahallissa noin 13 v me suihkutettiin siellä suihkukopissa naapurin likan kanssa meidän pimppejä ja uimavalvoja tuli sanomaan että nyt hei lopettakaa...
voihan siellä olla kustakin. ja joku viikko sitten joku oli paskonut altaaseen, että oli pitänyt allas tyhjentäää. ja voikohan siellä porealtaassa tulla raskaaksi, siellä kun voi olla vaikka vauvansiemeniä. vai hukkuukone sinne veteenKävit sitten siellä polskimassa jalkasilsassa, valkovuodossa ja anuksesta valuneissa liemissä.
Kukin tavallan, sanoi koira kun muniaan nuoli.
arvatenkin raahasit iltajortsuista joka ilta eri miehen kämppääs?valmis ruoka, ihana ympäristö, sopivasti ohjelmaa. asiallista ja asian vierestä. ja ihana kylpylä porea-altaineen. oli kuumavesi allasta ja ulkoallasta. voi avot sentään
meitä asui kaksi naista samassa huoneessa. ja meistä kumpikaan ei kaipaa mitään kimppakivaa. ja mä oon allerginen miehillearvatenkin raahasit iltajortsuista joka ilta eri miehen kämppääs?
meitä asui kaksi naista samassa huoneessa. ja meistä kumpikaan ei kaipaa mitään kimppakivaa. ja mä oon allerginen miehille
Oliko se joku maksettu juttu? Vai koulutusta?valmis ruoka, ihana ympäristö, sopivasti ohjelmaa. asiallista ja asian vierestä. ja ihana kylpylä porea-altaineen. oli kuumavesi allasta ja ulkoallasta. voi avot sentään
maksettu juttu, johon kuului luentoja ja erilaisia aktiviteettejäOliko se joku maksettu juttu? Vai koulutusta?
kandee aloittaa siedätyshoitomeitä asui kaksi naista samassa huoneessa. ja meistä kumpikaan ei kaipaa mitään kimppakivaa. ja mä oon allerginen miehille
Minäkin olen allerginen miehille. Samoin eläimille ja siitepölylle.meitä asui kaksi naista samassa huoneessa. ja meistä kumpikaan ei kaipaa mitään kimppakivaa. ja mä oon allerginen miehille