vierailija
Minä kun uskon, että Bojan ei ole hetero.Miksi kaksi heteroa ois pettyny tuollaisessa tilanteessa. Ei K ja B mikään Romeo&Julia oo.
Minä kun uskon, että Bojan ei ole hetero.Miksi kaksi heteroa ois pettyny tuollaisessa tilanteessa. Ei K ja B mikään Romeo&Julia oo.
Sun uskomus ei oo kuitenkaan totuusMinä kun uskon, että Bojan ei ole hetero.
No ei mitään koska eihän tuosta oo mitään varmuutta että B ees näkis koko videota ja K kyllä saa yhteyden Boitsuun ihan muutenkin tai vähintäänkin ainakin johonkin Joksuista jos sille on tarvettaMitä tarkoitti nyt taas ne K n julkiset pyynnöt Bojanille, että ottaisi jotain yhteyttä. Ilmeisesti eivät tarkoittaneet mitään, toisin kuin silloin heti viime vuoden viisujen jälkeen lähtenyt I love you. Siinä oli tunnetta.
Et voi itsekään sitä tietääSun uskomus ei oo kuitenkaan totuus
En tiiä oottiko jotkut sitten samankaltaista menoa kuin NT:llä? Mutta muutenkin jotkut tuntuu tarvitsevan koko ajan jotakin "todisteita" uskoakseen siihen että K&B ovat vielä edes ystäviä, voivat toki olla ihan trollejakin mutta ei ihan aina siltäkään tunnu...Mä en tajua mitä maaliskuun vierailulta olisi pitänyt näkyä. Ensin nähtiin että joksut oli kotoisasti illanvietossa ilmeisesti k:n vanhemmilla, sitten kävivät keilaamassa, hengattiin bäkkärillä, esiinnyttiin Tallinnassa ja myöhemmin tuli vielä joksujen discordiinkin käärijä-pätkiä. Eikö tuossa ole just sitä mitä kuviteltiinkin sen tapaamisen olevan?
Joo niinpä. Entä K ja Tommy tai Antti Tuisku? Eipä hekään sit taida olla ystäviä kun mitään materiaalia ei tule someen. Ainoastaan Joost on se ystävä.En tiiä oottiko jotkut sitten samankaltaista menoa kuin NT:llä? Mutta muutenkin jotkut tuntuu tarvitsevan koko ajan jotakin "todisteita" uskoakseen siihen että K&B ovat vielä edes ystäviä, voivat toki olla ihan trollejakin mutta ei ihan aina siltäkään tunnu...
Kotoisasta illanvietosta nähtiin muistaakseni muutaman sekunnin väläys Bojanista. Keilailupätkässä nähtiin väsynyttä vanhojen vitsien kertausta kosintoineen. Bäkkäripätkässä vähän kyllästyneenä oloinen B ja sipsejä mussuttava K. Aika kummallisen kuvan tapaamisen tunnelmasta sai noiden perusteella.Mä en tajua mitä maaliskuun vierailulta olisi pitänyt näkyä. Ensin nähtiin että joksut oli kotoisasti illanvietossa ilmeisesti k:n vanhemmilla, sitten kävivät keilaamassa, hengattiin bäkkärillä, esiinnyttiin Tallinnassa ja myöhemmin tuli vielä joksujen discordiinkin käärijä-pätkiä. Eikö tuossa ole just sitä mitä kuviteltiinkin sen tapaamisen olevan?
Minä en en huomannut tunnelmassa mitään erikoista, ihan omia tulkintojanne nämäKotoisasta illanvietosta nähtiin muistaakseni muutaman sekunnin väläys Bojanista. Keilailupätkässä nähtiin väsynyttä vanhojen vitsien kertausta kosintoineen. Bäkkäripätkässä vähän kyllästyneenä oloinen B ja sipsejä mussuttava K. Aika kummallisen kuvan tapaamisen tunnelmasta sai noiden perusteella.
Hyvin vähän meille mitään tunnelmia näytettiin niin en itse koe noinJoo just näin, vibet oli kyllä täysin eri kun NT
Ei ole edes varmaa, missä paikassa joksut olivat kotoisasti.Mä en tajua mitä maaliskuun vierailulta olisi pitänyt näkyä. Ensin nähtiin että joksut oli kotoisasti illanvietossa ilmeisesti k:n vanhemmilla, sitten kävivät keilaamassa, hengattiin bäkkärillä, esiinnyttiin Tallinnassa ja myöhemmin tuli vielä joksujen discordiinkin käärijä-pätkiä. Eikö tuossa ole just sitä mitä kuviteltiinkin sen tapaamisen olevan?
Ei voi huomata mitään erikoista, kun sitä ei kertakaikkiaan ollut. Väkinäistä vanhan kertausta, Ei onnistu.Minä en en huomannut tunnelmassa mitään erikoista, ihan omia tulkintojanne nämä
Jo on taas tulkinnat tulilla, välithän oli vaan lähentyneetEi ole edes varmaa, missä paikassa joksut olivat kotoisasti.
Ja oliko siellä Kn vanhemmat mukana.
Yöpymisestä puhumattakaan.
Kävivät keilaamassa Flamingossa, kun joksut asuivat siellä
K mässytti Kultsan bäkkärillä ärtyneen Bn kasvojen edessä sipsejä. B yritti keskittyä olennaiseen, eli ääneen avaamiseen.
gf kiekui pöydän päässä.
Keikkabussiin ei muka löytynyt Klle tilaa.
K tuli hoveineen seuraavana päivänä väsyneen näköisenä Tallinnaan.Ei ollut Aarni sutimassa naamaan pakkelia.
CCC:sta oli kaikki intiimiys poissa. Ihan läpihuutojuttu.
K kuvautti silmänlumeeksi jotain amatöörimäistä mainospätkää Hn kanssa.
Saman olisi voinut tehdä Vantaaĺla.
Surkea lopetus K&B "lovestorylle"
Ei ole edes varmaa, missä paikassa joksut olivat kotoisasti.
K mässytti Kultsan bäkkärillä ärtyneen Bn kasvojen edessä sipsejä. B yritti keskittyä olennaiseen, eli ääneen avaamiseen.
gf kiekui pöydän päässä.
K tuli hoveineen seuraavana päivänä väsyneen näköisenä Tallinnaan.Ei ollut Aarni sutimassa naamaan pakkelia.
Bojan on satavarmana hetero.Minä kun uskon, että Bojan ei ole hetero.
Bojan on satavarmana homo,Bojan on satavarmana hetero.
Maailman syötävin, upein. uljain slovani. Sänkykamariäänineen mä putoan.
Mä kaipaan häntä mahdottomasti.
Ruissiin on päästävä, vaikka kontaten.
Kn pyynnöt ovat yhtä tyhjän kanssa. Kuhan sanoo, mitä sylki suuhun tuo.Mitä tarkoitti nyt taas ne K n julkiset pyynnöt Bojanille, että ottaisi jotain yhteyttä. Ilmeisesti eivät tarkoittaneet mitään, toisin kuin silloin heti viime vuoden viisujen jälkeen lähtenyt I love you. Siinä oli tunnetta.
Mulla on harkinnassa, myynkö pois ruissin lippuni. Ensinnäkin en tiedä onko mulle hyväksi nähdä Bojan taas, olen muutenkin tarpeeksi addiktoitunut. Toiseksi, näkeekö siellä lyhyt ihminen edes mitään. Taidan olla muutenkin liian vanha tuonne, eikä kukaan ystävistä ole kiinnostunut laittamaan rahojaan festarilippuun, joten menisin yksin.Bojan on satavarmana homo,
Maailman syötävin, upein. uljain slovani. Sänkykamariäänineen mä putoan.
Mä kaipaan häntä mahdottomasti.
Ruissiin on päästävä, vaikka kontaten.
Tuollahan nyt käy, vaikka minkä ikäisiä kuulemma eikös sinne jaeta jotain ilmaislippujakin vai oliko vaan alennettuja vanhemmille ihmisille? Itsekään en ole nuorimmasta päästä en nyt vanhinkaan ja yksin menen, oon pari kertaa aiemminkin käynyt itsekseni yövy en Turussa kuitenkaan, niin ja inhoan festareita ja väkijoukkoja, mutta täytyy yrittää sietää, kun haluan nähdä joksut, K:ta en ehkä näe, jos on laitettu myöhään, onhan siellä ne etkotkin sitten, jos ei välitä mennä yksinMulla on harkinnassa, myynkö pois ruissin lippuni. Ensinnäkin en tiedä onko mulle hyväksi nähdä Bojan taas, olen muutenkin tarpeeksi addiktoitunut. Toiseksi, näkeekö siellä lyhyt ihminen edes mitään. Taidan olla muutenkin liian vanha tuonne, eikä kukaan ystävistä ole kiinnostunut laittamaan rahojaan festarilippuun, joten menisin yksin.
Tässähän se on kiteytettynä!Ei ole edes varmaa, missä paikassa joksut olivat kotoisasti.
gf kiekui pöydän päässä.
Tällaisen kuvan minäkin sain, enkä voi käsittää, mitä on voinut tapahtua. Vielä vähän ennen Suomen keikkoja kaikki näytti olevan hyvin heidän välillään. K n on täytynyt olla aika surullinen, jos tosiaan kävi niin, ettei hän jostain syystä mahtunut keikkabussiin. Olikohan niissä jutuissa K n erikoisista silmistä noina päivinä jotain perää kuitenkin.Ei ole edes varmaa, missä paikassa joksut olivat kotoisasti.
gf kiekui pöydän päässä.
Tuo tulkinta vaatii jo hyvän mielikuvituksen.Jo on taas tulkinnat tulilla, välithän oli vaan lähentyneet
Tuosta pätkästä sai melkein sen kuvan, että K seurueineen oli häiriöksi keskittymiselle. Ja taas gf joukon jatkona. K vaikutti vähän eksyneeltä.Tässähän se on kiteytettynä!