vierailija
Nuo Lasagne fanit twitterissä yhtä hulluja kuin Loreen fanit viime vuonna. Vouhottavat ja vttuilevat ja ovat jo ihan varmoja voitosta. Sylettää koko tyyppi.
BL taisi saada just sitä mitä halusi eli päästä mukaan JO fandomin hahmoksi ja saada sitä kautta huomiota.. jeejeeJos tuolla Lasagnella ois munaa se selvittäis tuon aikaansaamansa sotkun.
Mut onko tuo tilikohtaista, eli tolla tilillä siis noin? Ollaanko muualla eri mieltä vai kaikkialla samaa? Pitääkö tässä nyt sinne twitteriinkin vielä kirjautua..Ei ole väittelyä. Kaikki samaa mieltä. En ole nähnyt yhtään viestiä missä tuota epäiltäisiin, muutamia joissa sanottu että haluavat varmaan pitää asian salassa, että älkää levitelkö.
No ei varmasti sano tästä suuntaan tai toiseen yhtään mitään (eikä todellakaan tarvitsekaan). Jos asia on totta, halunnee ja halunnevat pitää sen omana tietonaan kuten tähänkin saakka.Melkein toivon että Bojan korjais itse tuon asian, menee niin pitkälle nuo jutut. Sittenhän se kuultais. Vaikka ei sen pitäis joutua sellaista tekemään.
Kaikkialla samaa mieltä mitä minä olen nähnyt ja sitä on paljon.Mut onko tuo tilikohtaista, eli tolla tilillä siis noin? Ollaanko muualla eri mieltä vai kaikkialla samaa? Pitääkö tässä nyt sinne twitteriinkin vielä kirjautua..
Minustakin olisivat, mutta ei varmaan itse kohteista kovin kivaa, jos ei ole totta. Jos B ei olis naisista kiinnostunut niin tuo olis aika turhauttavaa varmaan.No ei varmasti sano tästä suuntaan tai toiseen yhtään mitään (eikä todellakaan tarvitsekaan). Jos asia on totta, halunnee ja halunnevat pitää sen omana tietonaan kuten tähänkin saakka.
Ja jos suhde ei ole totta, niin kieltäminen varmastikin vaan lisäisi spekulaatioita. Eiköhän kumpikin osapuoli ole tottunut siihen että heitä virheellisesti yhdistetään ties keneen - eikös B joskus sanonut että on tyytyväinen jos ei jonain viikkona olekaan jonkun slovenialaisen juorulehden sivuilla?
Minusta olisivat kiva pari!
Näistä palstoista on tullut niin kuolettavan tylsiä, et taidan mennä kattomaan Kaydenin jättiä.Oliko pakko muistuttaa?
t. eri
Ehkä Cheek tekee paluun Bojanin kanssa.Ja vauvalla joku spämmää, että Cheek tekee paluun Tuomas Enbusken ja Elan kanssa.
Tykkäsin alunperin biisistä mutta ei tulis enää mieleen äänestää.BL tosiaankin sai mitä halusi. Twitterin JO fanit näyttää åänestävän sitä ja Käärijästä revittiin kanssa kaikki irti.
Vtuttaa nämä tällaiset postaukset
Ei todellakaan ole kaikki samaa mieltäKaikkialla samaa mieltä mitä minä olen nähnyt ja sitä on paljon.
Joo tätä ei voi ymmärtää. Äijä käyttäytyy vähintäänkin kyseenalaisesti (yksityisviestien julkaiseminen, toisen henk. koht. asioista lörpöttely) ja sitä osa oikein ylistää.BL tosiaankin sai mitä halusi. Twitterin JO fanit näyttää åänestävän sitä ja Käärijästä revittiin kanssa kaikki irti.
Vtuttaa nämä tällaiset postaukset
Mitä se vastapuoli sanoo?Ei todellakaan ole kaikki samaa mieltä
En usko, että B on mitään henkilökohtaista edes kertonutJoo tätä ei voi ymmärtää. Äijä käyttäytyy vähintäänkin kyseenalaisesti (yksityisviestien julkaiseminen, toisen henk. koht. asioista lörpöttely) ja sitä osa oikein ylistää.
Tykkäsitkö siitäkin mitä se Käärijästä puhui?Lasagne voittoon!!!! Je suis BL!!! 12 pistettä saa lasagne!!!!
Ei varmasti ole, miksi olisi tuolle BL:lle höpötellyt. BL on kertonut sen epäselvästi eteenpäin, niin olisi ihan suotavaa korjata jos on kuullut tuosta.En usko, että B on mitään henkilökohtaista edes kertonut
Nääh, risottoa tai makaronilaatikkoa mieluummin.Muistakaa äänestää Lasagnea!!!!
Ne on miehiä, ei niitä voisi vähempää kiinnostaa akkojen jutut.Ei varmasti ole, miksi olisi tuolle BL:lle höpötellyt. BL on kertonut sen epäselvästi eteenpäin, niin olisi ihan suotavaa korjata jos on kuullut tuosta.
Mä en ole nähnyt kuin yhden Slovenialaisen sanovan ettei ole varma kenen gfstä siinä puhutaan. Kaikki muut ovat sitä mieltä että Bn.Mitä se vastapuoli sanoo?
Mä olen nähnyt useamman epäilevän. Johan täällä oli linkattuna parikin twiittiä.Mä en ole nähnyt kuin yhden Slovenialaisen sanovan ettei ole varma kenen gfstä siinä puhutaan. Kaikki muut ovat sitä mieltä että Bn.