K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No miksi sitten olisi outoa että bojan on mennyt hänen kanssaan tai luokseen sinne new yorkiin?
Mustakin tää on se kysymys että miksi se ei olis uskottavaa. D oli pitkään mukana kiertueella ja sitten B meni nykiin ja S oli siellä myös. Miksi D ei olis ollut mukana sielläkin, kun meni samaan maahan kuitenkin pian sen jälkeen. Jos B olis julkaissut sieltä paljon kuvia tai videoita tai ollut muiden kuvissa, eikä D:tä olis näkynyt, niin sitten itsekin ajattelisin että ei varmaan ollut mukana. Mutta nyt ei B:tä näkynyt juuri ollenkaan myöskään. Eikä sillä niin väliä mulle oliko D siellä vai ei, mutta ei se ainakaan epäuskottavaa ole että olis ollut siellä.
 
vierailija
Ei keikkoja bookata paikan päällä ja kaikista niihin liittyvistä järjestelyistä sovitaan sähköisesti. :D Vetikö B myös 20 maan rundin itsekseen ennen maaliskuun keikkoja ja lentelee seuraavaksi Australiaan ”sopimaan”?
 
vierailija
Mustakin tää on se kysymys että miksi se ei olis uskottavaa. D oli pitkään mukana kiertueella ja sitten B meni nykiin ja S oli siellä myös. Miksi D ei olis ollut mukana sielläkin, kun meni samaan maahan kuitenkin pian sen jälkeen. Jos B olis julkaissut sieltä paljon kuvia tai videoita tai ollut muiden kuvissa, eikä D:tä olis näkynyt, niin sitten itsekin ajattelisin että ei varmaan ollut mukana. Mutta nyt ei B:tä näkynyt juuri ollenkaan myöskään. Eikä sillä niin väliä mulle oliko D siellä vai ei, mutta ei se ainakaan epäuskottavaa ole että olis ollut siellä.
Samaa mietin.

Ja oon miettinyt sitäkin että B postasi vissiin vain yhden yleisluontoisen videopätkän sieltä, oikeastaan aika samaa sarjaa kuin barcelonastakin. Sitten tuli ne kivat kuvat Alikan kanssa ja lopulta auringonpimennys. Muita ei tainnut tulla. Jos siis se yksi nainen ei olisi stalkannut sadieta niin oltaisiin jääty kokonaan ilman idrijan pitsejä eikä koko tätä keskustelua käytäisi ollenkaan 😄
 
vierailija
Vaikka JO:lla olisikin tulossa keikka Yhdysvaltoihin, niin eihän niitä sillä tavalla tarvitse sopia, että jonkun bändin jäsenen pitäisi mennä paikan päälle. Kyllähän tuollaiset sopimiset hoituu etänä. Ehkä eri asia, jos muuten siellä ollessaan haluaisi käydä katsomassa vaikka jotain potentiaalista keikkapaikkaa, mutta ei varmasti sen takia ole tarvinnut matkustaa sinne asti.
 
vierailija
Oon nähnyt tuota teoriaa Helsingistä ja Nykistä myös Twitterissä ja Tumpussa. Asiat ei musiikkimaailmassa tosiaan toimi noin. Ja jos joku ois Suomen keikoista lentänyt tänne asioita sopimaan niin sehän olisi ollut Reko.
Asioista tietämättömät spekuloivat joka paikassa ja kun tarpeeksi toistetaan niin siitä tulee vähintään puolitotuus.
 
vierailija
Mutta miksi se ei mennyt mukaan Rautalammille? Keskustellaanko hetki siitä? Olisi nähnyt Suomen kesää parhaimmillaan kun taisi olla kylmää ja kosteata ja hyttysiäkin riitti.
Varmaan sillä oli mahdollisuus jos vaan autossa oli tilaa (kiertuebussi all over again!) mutta kieltämättä se krapula saattoi olla ihan varteenotettava syy. Aikainen lähtö ja hutera kunto ei ehkä houkutellut lähtöön.
 
vierailija
Mutta miksi se ei mennyt mukaan Rautalammille? Keskustellaanko hetki siitä? Olisi nähnyt Suomen kesää parhaimmillaan kun taisi olla kylmää ja kosteata ja hyttysiäkin riitti.
Jos mulla olisi vieras ulkomailta viettämässä luonani pitkää viikonloppua ja mulla olisi joku työjuttu Rautalammilla, niin suosittelisin kyllä hänelle että jää ennemmin Helsinkiä tutkimaan niin saa lomasta enemmän irti. :D
 
vierailija
Samaa mietin.

Ja oon miettinyt sitäkin että B postasi vissiin vain yhden yleisluontoisen videopätkän sieltä, oikeastaan aika samaa sarjaa kuin barcelonastakin. Sitten tuli ne kivat kuvat Alikan kanssa ja lopulta auringonpimennys. Muita ei tainnut tulla. Jos siis se yksi nainen ei olisi stalkannut sadieta niin oltaisiin jääty kokonaan ilman idrijan pitsejä eikä koko tätä keskustelua käytäisi ollenkaan 😄
Se kuva oli erittäin oleellinen. Sadien tapaaminen oli tarkoitus pitää salassa.
 

Yhteistyössä