Näissä mun mielestä just onkin se iso ero kun esiintyjät ovat tilanteessa jossa joko esiinnytään (lavalla tai haastattelijalle) tai sitten ollaan jossain pippaloissa. Niistä en päättelisi yhtään mitään. Mutta just nuo tollaset tilanteet joissa ollaan ihan vaan omalla porukalla on vähän haastavampia. Se koskettelu voi silloin tietenkin olla ihan vaan leikkiä ja pelleilyä, mutta siinä on aina paljon suurempi riski ylittää toisen rajat, kun tilanteeseen ei lähtökohtaisesti liity mitään showta tai esiintyjän roolia.
Oon itse tuollainen helposti syliin ja haliin änkeävä ja oon varmasti tehnyt tollasia hyvin samanlaisia juttuja kuin bojan. Tiedän että mun käytöksestä on myös luettu asioita joita en ole ajatellut siihen sisältyvän, mutta toisaalta olen myös vähän sen "maineeni" varjolla pystynyt lähestymään ihmisiä joista olen ollut kiinnostunut. Ikinä en ole kuitenkaan halunnut ylittää kenenkään rajoja! Olen ihan samaa mieltä siitä että siinä sohvaklipissä on runsaasti huumoria mukana. Kuitenkaan sellaista ei voi tehdä ihan kelle hyvänsä eikä missä tahansa tilanteessa, ja siksi minusta on huomionarvoista että noin lyhyessä ajassa heillä on jo tuollaiset välit.