vierailija
Puhutko itsellesi?!Menkää lapset nukkumaan niin aivonne kehittyvät. Ehkä ne tuottavat vielä joskus jotain tasokkaampaa.
Puhutko itsellesi?!Menkää lapset nukkumaan niin aivonne kehittyvät. Ehkä ne tuottavat vielä joskus jotain tasokkaampaa.
Väittely lähti siitä, miksi ei ole vielä enemmän kuuntelijoita, johtuuko hittibiisien vai levy-yhtiön tekemän markkinoinnin puutteesta. Minä sanoin että markkinoinnin puutteesta. Nyt riittää tästä aiheesta, lähden nukkumaan. 🥱Ihan sama mitä väittelijät kirjoittavat, koska myyntitilastoja ym. ei voi huijata. Niissä se fakta on.
En mä kauheasti luota julkkisten sanomisiin tässä asiassa ja tilaisuus voi tehdä varkaan. Joksut vaan puhtaasti vaikuttavat siltä, etteivät ne lähtisi tuollaiseen mukaan. En viitsi käydä katsomassa kyseistä sivua. Jotenkin se kommentoinnin taso, että he haisevat jne. ei tunnu omalta.Eivät tapaile faneja, se on ihan selvää ja ovat sanoneet sen jo kauan sitten. Tottakai nuorilla ihmisillä on varmasti muuten seurustelu- tai tapailusuhteita, ainakin välillä, mitä nyt kiireiltään ehtivät. Krisillä on ilmeisesti hyvin pitkäkestoinenkin. Ihan normaalia, en itse ainakaan ajattele etteikö olisi. En tiedä ajatteleeko moni muukaan.
Mä taas olin sitä mieltä, että he tarvitsevat hitin. Muut sitten olivat mitä mieltä olivat.Väittely lähti siitä, miksi ei ole vielä enemmän kuuntelijoita, johtuuko hittibiisien vai levy-yhtiön tekemän markkinoinnin puutteesta. Minä sanoin että markkinoinnin puutteesta. Nyt riittää tästä aiheesta, lähden nukkumaan. 🥱
Kyllä sit tuntus, jos joutusit haistelee vierestäEn mä kauheasti luota julkkisten sanomisiin tässä asiassa ja tilaisuus voi tehdä varkaan. Joksut vaan puhtaasti vaikuttavat siltä, etteivät ne lähtisi tuollaiseen mukaan. En viitsi käydä katsomassa kyseistä sivua. Jotenkin se kommentoinnin taso, että he haisevat jne. ei tunnu omalta.
Ihanan siloposkinen ja vilpitön.Siili Bar&Terrace on Instagram: "KÄÄRIJÄLTÄ TERKKUJA 💚💛 #siilifest #kankaanpää #käärijä"
239 likes, 2 comments - siilibarterrace on March 20, 2023: "KÄÄRIJÄLTÄ TERKKUJA 💚💛 #siilifest #kankaanpää #käärijä".www.instagram.com
Maaliskuulta 23
Kärtsä haisee pehmeältä vaniljalta, jossa on jotakin marjaisaa ja kukkaniityn tuoksua mukana.Kyllä sit tuntus, jos joutusit haistelee vierestä
Ihan törkeää haukkumistahan tuo vaan on, ei tulis mieleenkään mennä edes lukemaan.En mä kauheasti luota julkkisten sanomisiin tässä asiassa ja tilaisuus voi tehdä varkaan. Joksut vaan puhtaasti vaikuttavat siltä, etteivät ne lähtisi tuollaiseen mukaan. En viitsi käydä katsomassa kyseistä sivua. Jotenkin se kommentoinnin taso, että he haisevat jne. ei tunnu omalta.
En usko, eivätköhän saa muutakin seuraa niin halutessaan, liian iso riskiNo ihan varmasti *anevat faneja, vaikka kuinka sanovat, etteivät koske faneihin. Ihan kaikella kunnioituksella. Nuoria miehiä. Miettikää nyt.
Uskotko että fanit pysyisivät hiljaa. Ja mitä siitä seuraisi kun tällainen toiminta tulisi ilmi?No ihan varmasti *anevat faneja, vaikka kuinka sanovat, etteivät koske faneihin. Ihan kaikella kunnioituksella. Nuoria miehiä. Miettikää nyt.
On kyllä, kävin lukemassa ja haukutaan joksujen lisäksi myös joitakin faneja ihan nimen kanssaNuo väitteet on täyttä törkyä. Toivottavasti tulee selvitys tuollaisesta sivustosta ja sen väitteistä. Menee jo kunnianloukkauksen puolelle.
Kuulostaa ihan kauhealta. Kai tuosta on tehty ilmoituksia, luulisi ainakin.On kyllä, kävin lukemassa ja haukutaan joksujen lisäksi myös joitakin faneja ihan nimen kanssa
Onpa kamalaa. Yhtä kauheaa tekstiä täälläkin on. Vttu mitä jeesustelua.Kuulostaa ihan kauhealta. Kai tuosta on tehty ilmoituksia, luulisi ainakin.
Oliko jollakin tallessa klippiä K:sta ja P:stä?
Ei sellasta taida olla. Ellei Esko kuolannu avaimenreiässäOliko jollakin tallessa klippiä K:sta ja P:stä?
Jeesustelu on Joksuilijoiden JuttuOnpa kamalaa. Yhtä kauheaa tekstiä täälläkin on. Vttu mitä jeesustelua.
Jos nää on sun ohjeet, niin ei hyvältä näytä. Ei muuta kuin opettelemaan. Kyllä se siitä.Bojan oli varmasti aluksi liian hätäinen. Damon joutui vähän opettamaan sitä.
Ensin kevyesti luumua suuhun ja kielellä nuollaan alapinnalta. Sitten aloitetaan rytmikkäämmät imut syvemmälle.. D auttoi pitämällä kevyesti Bojanin päästä kiinni
Mä en ole K fani, mutta näen kyllä tuon kuumistelun syyn, ja tykkään itsekin. Ja mielelläni katselisin lisääkin. Valitettavasti se toinen puoli K:sta, jota tuo esiin sillä junttihuumorillaan esille somessa, kumoaa tuon kuuman puolen K:sta. Ristiriitaista.Tuo ylähuuli ja mies. Herrajumala
Käärijä Supporters on Instagram: "... #käärijä #paidatonriehuja #kaarija #käärijälive #käärijägig #käärijäfanpage #kaarijafans #käärijäsupporters"
439 likes, 14 comments - kaarijasupporters on December 10, 2023: "... #käärijä #paidatonriehuja #kaarija #käärijälive #käärijägig #käärijäfanpage #kaarijafans #käärijäsupporters".www.instagram.com
En ole yhdenkään kommentoijan nähnyt näissä ketjuissa väittävän, että on ollut jonkun Joksun kanssa silleen. Vähän rajaa nyt.Onpa kamalaa. Yhtä kauheaa tekstiä täälläkin on. Vttu mitä jeesustelua.
Ei tartte mennä lukemaan, kerron mitä siellä sanotaan:Ihan törkeää haukkumistahan tuo vaan on, ei tulis mieleenkään mennä edes lukemaan.
Ei näyttänyt olevan. Tili julkaisee postauksen, eikä kukaan kommentoi mitään.Onko siellä paljonkin kommenteja? En viitsi mennä sinne.