vierailija
Kun B:stä on kyse, niin kaikki liittyy homouteen.Ei liity homouteen mitenkään
Kun B:stä on kyse, niin kaikki liittyy homouteen.Ei liity homouteen mitenkään
Siis miten se katsojan ikä tässä vaikuttaa, etenkin jos katsottava on täysi-ikäinen ja itse noita kuviaan ja videoitaan jakanut? Selittäkää nyt, mikä ikäraja tuo 60 v on?Just näin. Jostain syystä täällä on joillakin käsitys, että naisten harrastamana se on sallittua.
Niissä kuvissa on Siveys-Jorma sormus k rvässään.Ei tainnut tulla niitä paljastus kuvia . Ois nyt photaroinut jotain et ois saanu nauraa.
60 v. kuuluu katsella sopivaa arkkua itselleen, eikä kuolata pitkin kyliä.Siis miten se katsojan ikä tässä vaikuttaa, etenkin jos katsottava on täysi-ikäinen ja itse noita kuviaan ja videoitaan jakanut? Selittäkää nyt, mikä ikäraja tuo 60 v on?
Saako edes nyplätä pitsejä Bojanille, vai pitääkö vetäytyä sinne arkkuun noutajaa odottamaan?60 v. kuuluu katsella sopivaa arkkua itselleen, eikä kuolata pitkin kyliä.
Vuonna 2019 ilmeistyi Bn peukaloon sormus mutta kuvissa se näyttää erilaiselta. 2020 tuli käyttöön tämä nykyisen näköinen sormus ja se pysyi peukalossa kaikissa kuvissa (jotka jaksoin katsoa) kunnes viisukeväänä ja alkukesän keikoilla se loisti poissaolollaan. UK-kiertueeseen mennessä sormus palasi ja viimeinen havainto on bändikämpiltä juuri ennen Stožicen keikkoja. Sen jälkeen sitä ei ole näkynyt.Mitä tämä auttaa? Kysyin milloin hän alkoi pitää sitä.
Toivottavasti siellä Glasgowssa on ihmisillä puhelimet valmiina, siellähän piti olla vierailijoita. Jos saatais Jorman kikulista kuva.Niissä kuvissa on Siveys-Jorma sormus k rvässään.
Tuu mun kans tänne samaan arkkuun saat nyplätä mun nännejä. T. Antero 90vSaako edes nyplätä pitsejä Bojanille, vai pitääkö vetäytyä sinne arkkuun noutajaa odottamaan?
Oooo. Kiitos ihana Antero, nyt on häkellyttävän hieno tarjous!Tuu mun kans tänne samaan arkkuun saat nyplätä mun nännejä. T. Antero 90v
Oooo. Kiitos ihana Antero, nyt on häkellyttävän hieno tarjous!
Eikö se sormus oo ollu jo pitkään samassa keskisormessa missä se kultanenki sormus.Vuonna 2019 ilmeistyi Bn peukaloon sormus mutta kuvissa se näyttää erilaiselta. 2020 tuli käyttöön tämä nykyisen näköinen sormus ja se pysyi peukalossa kaikissa kuvissa (jotka jaksoin katsoa) kunnes viisukeväänä ja alkukesän keikoilla se loisti poissaolollaan. UK-kiertueeseen mennessä sormus palasi ja viimeinen havainto on bändikämpiltä juuri ennen Stožicen keikkoja. Sen jälkeen sitä ei ole näkynyt.
Oli vähän turha työ selata instaa mutta ei ole just nyt mitään muutakaan mysteeriä ratkottavana niin piti tarttua tähän. Ensi kerralla sitten jotain hyödyllisempää.
Onks sulla sellaset punoittavan ruusuiset teininännit niinku Bojanilla?Tuu mun kans tänne samaan arkkuun saat nyplätä mun nännejä. T. Antero 90v
NopesEi voida, K&B ainoa kuuma pari
Ei vttu mä oon junassaB on kihlannut sillä tupakki-mummon.
Keskisormessa sen kultasormuksen kanssa on eri sormus. Se on sellainen avonainen sormus, ainakin se mikä on nyt Lontoossa ollut sormessa.Eikö se sormus oo ollu jo pitkään samassa keskisormessa missä se kultanenki sormus.
Ehdottomasti pitää vetäytyä sinne arkkuun nypläämään niitä pitsejä.Saako edes nyplätä pitsejä Bojanille, vai pitääkö vetäytyä sinne arkkuun noutajaa odottamaan?
Kuinka monen kanssa se B on oikein kihloissa, jos sormuksia on joka sormessa?Keskisormessa sen kultasormuksen kanssa on eri sormus. Se on sellainen avonainen sormus, ainakin se mikä on nyt Lontoossa ollut sormessa.
60 v. kuuluu katsella sopivaa arkkua itselleen, eikä kuolata pitkin kyliä.
Mitäs 50-vuotiaan pitää tehdä? Onkos 40-vuotias sitten jo sellainen ikä että on luvallista kuolata edes Kärtsää?60 v. kuuluu katsella sopivaa arkkua itselleen, eikä kuolata pitkin kyliä.
Eikä.!Kun B:stä on kyse, niin kaikki liittyy homouteen.
Ja x:stä myösSe sadiexbojan tili on näköjään poistettu instasta.