vierailija
Totta, eri asioita eri kategorioissa.Eihän se ettei jaksa kantaa kodittomien tai päihteiden ongelmakäyttäjien kohtaamisesta aiheutuvaa tunnetaakkaa tarkoita etteikö jaksaisi ketään.
Totta, eri asioita eri kategorioissa.Eihän se ettei jaksa kantaa kodittomien tai päihteiden ongelmakäyttäjien kohtaamisesta aiheutuvaa tunnetaakkaa tarkoita etteikö jaksaisi ketään.
Onko viralliset etunimet oikeessa järjestyksessä?Kolmas etunimeni alkaa samalla kirjaimella kuin hänen eka
Eikä kuka etsii.Tuosta ei kukaan pysty tietämään, ketä etsit.
Eivät ihmiset ole kategorioita, muttat uskin sinäkään tahdot viettää aikaasi elämäntapa päihteilijöiden parissa.Totta, eri asioita eri kategorioissa.
Etunimien ekat? On. Vai miten?Onko viralliset etunimet oikeessa järjestyksessä?
Tavallaan ymmärrän häntä. Kesät ovat olleet jo muutaman vuoden ajan täysin turhaa aikaa. eriVauvalla kaivatuksi luulemani puhu masentuneesti ettei enää odota enää mitään kesältä.
Niin olis kiva nähdä.En tiedä, käytkö täällä. Ehkä olet jo nukkumassa. Olis ihana nähdä pitkästä aikaa. n-m
Sitä just tarkoitinEivät ihmiset ole kategorioita, muttat uskin sinäkään tahdot viettää aikaasi elämäntapa päihteilijöiden parissa.
Toivoi kaivattuaan lenkkiseurakseen tulevaksi kesäksi, jo.Tavallaan ymmärrän häntä. Kesät ovat olleet jo muutaman vuoden ajan täysin turhaa aikaa. eri
Viimeks kun näin hänet, ajattelin että ” mä haluan tuon ”.Mitäs sinä ajattelit, kun näit minut?
Minä ajattelen noin joka päivä, mutta käytön konditionaalia.Viimeks kun näin hänet, ajattelin että ” mä haluan tuon ”.
Samaa toivoisin. Voihan sellaisen luoda.Tämä kaipaaminen vaatii välillä melkoista stressinsietokykyä. Olisipa sinuun yhteys
Niin voi. Snäpissä?Samaa toivoisin. Voihan sellaisen luoda.
En ole siellä. Ketä kaipaat?Niin voi. Snäpissä?
Et niin, ellet sattuisi lataamaan sitä. En ole löytänyt sinun numeroa.En ole siellä. Ketä kaipaat?
Sinä erehdyt jatkuvasti luulemaan muiden kirjoituksia minun kirjoittamiksi.Jos haluat tunnisteita, miksi et vastaa niihin? Yleensä vastaat ainoastaan sellaisiin viesteihin, jotka ovat hengeltään tai kirjoitustyyliltään minämäisiä. Tai jos on nähty ja viittaan näkemisiin, et reagoi. Mikä pointti?