K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
vierailija
Minä liputan Sadien puolesta täällä niin et viuhunta käy! Sadie vaikuttaa juuri sopivalta ihanalta ja söpöltä tytöltä Bojanille. Miettikää mikä satumainen tarina! Bojan saisi haluamansa parisuhteen ja perheen jossain vaiheessa, pääsisi Hollywoodiin piireihin ja mahdollisesti urkenisi ura musiikin parissa vielä isommin ja kansainvälinen leffatähteys bonuksena. Täydellistä! Eihän se Sadie nyt huvikseen jossain slovenialaisessa keikkabussissa kulkisi hyvänen aika! Kyllä siinä kalpenee kuulkaa Kärtsyn lähihoitaja!
 
vierailija
Minä liputan Sadien puolesta täällä niin et viuhunta käy! Sadie vaikuttaa juuri sopivalta ihanalta ja söpöltä tytöltä Bojanille. Miettikää mikä satumainen tarina! Bojan saisi haluamansa parisuhteen ja perheen jossain vaiheessa, pääsisi Hollywoodiin piireihin ja mahdollisesti urkenisi ura musiikin parissa vielä isommin ja kansainvälinen leffatähteys bonuksena. Täydellistä! Eihän se Sadie nyt huvikseen jossain slovenialaisessa keikkabussissa kulkisi hyvänen aika! Kyllä siinä kalpenee kuulkaa Kärtsyn lähihoitaja!
21 vuotias ton tason stara ei kauan balkanin tilulilu miestä katsele. Tee oma ketju näille barbie leikeilles. Täällä katsellaan vaan kunnon miehiä.
 
vierailija
Minä liputan Sadien puolesta täällä niin et viuhunta käy! Sadie vaikuttaa juuri sopivalta ihanalta ja söpöltä tytöltä Bojanille. Miettikää mikä satumainen tarina! Bojan saisi haluamansa parisuhteen ja perheen jossain vaiheessa, pääsisi Hollywoodiin piireihin ja mahdollisesti urkenisi ura musiikin parissa vielä isommin ja kansainvälinen leffatähteys bonuksena. Täydellistä! Eihän se Sadie nyt huvikseen jossain slovenialaisessa keikkabussissa kulkisi hyvänen aika! Kyllä siinä kalpenee kuulkaa Kärtsyn lähihoitaja!
Ois kyllä ihanaa! Kiva kun täällä on taas muutakin, ei nuo p, t ja k sytytä.
 
vierailija
Minä liputan Sadien puolesta täällä niin et viuhunta käy! Sadie vaikuttaa juuri sopivalta ihanalta ja söpöltä tytöltä Bojanille. Miettikää mikä satumainen tarina! Bojan saisi haluamansa parisuhteen ja perheen jossain vaiheessa, pääsisi Hollywoodiin piireihin ja mahdollisesti urkenisi ura musiikin parissa vielä isommin ja kansainvälinen leffatähteys bonuksena. Täydellistä! Eihän se Sadie nyt huvikseen jossain slovenialaisessa keikkabussissa kulkisi hyvänen aika! Kyllä siinä kalpenee kuulkaa Kärtsyn lähihoitaja!
Muuten kaikki kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta tuokin, kunhan todella olisi B:n haluama suhde eikä taipuminen jonkun muun odotuksiin. Mä tosin liputan sitä Boitsun lumputtelua ympäri maailmaa.

Se nykiläinen bisnesmies viehätti ja toisaalta myös seuraavaksi mainittu italiaano. Olisko se vaikka joku vaikka vähän boheemi, jopa renttumainen ikuinen taideopiskelija tai vaikka baarimikko? Seuraavaksi voisi lentää (tietenkin!) esim. Japaniin ja tutustua vähän kinkympään menoon. Joku ficin kirjoittaja voisi tarttua tähän reissuilla lumputtelevaan Boitsuun. Tästä saisi vaikka kuinka moniosaisen ja herkullisen ficin 🥵🥵 erilaisia persoonia, mieltymyksiä ja kulttuureja, kieliä jne.
 
vierailija
Muuten kaikki kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta tuokin, kunhan todella olisi B:n haluama suhde eikä taipuminen jonkun muun odotuksiin. Mä tosin liputan sitä Boitsun lumputtelua ympäri maailmaa.

Se nykiläinen bisnesmies viehätti ja toisaalta myös seuraavaksi mainittu italiaano. Olisko se vaikka joku vaikka vähän boheemi, jopa renttumainen ikuinen taideopiskelija tai vaikka baarimikko? Seuraavaksi voisi lentää (tietenkin!) esim. Japaniin ja tutustua vähän kinkympään menoon. Joku ficin kirjoittaja voisi tarttua tähän reissuilla lumputtelevaan Boitsuun. Tästä saisi vaikka kuinka moniosaisen ja herkullisen ficin erilaisia persoonia, mieltymyksiä ja kulttuureja, kieliä jne.
🤢🤢
 
vierailija
Kun joku klippi on täynnä ainoastaan sähköä eikä mitään ylimääräistä! ⚡⚡Kärde tarvitsee pientä jännäänistä ni tulee hyvät sähköt
 
vierailija
Muuten kaikki kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta tuokin, kunhan todella olisi B:n haluama suhde eikä taipuminen jonkun muun odotuksiin. Mä tosin liputan sitä Boitsun lumputtelua ympäri maailmaa.

Se nykiläinen bisnesmies viehätti ja toisaalta myös seuraavaksi mainittu italiaano. Olisko se vaikka joku vaikka vähän boheemi, jopa renttumainen ikuinen taideopiskelija tai vaikka baarimikko? Seuraavaksi voisi lentää (tietenkin!) esim. Japaniin ja tutustua vähän kinkympään menoon. Joku ficin kirjoittaja voisi tarttua tähän reissuilla lumputtelevaan Boitsuun. Tästä saisi vaikka kuinka moniosaisen ja herkullisen ficin 🥵🥵 erilaisia persoonia, mieltymyksiä ja kulttuureja, kieliä jne.
Mua myös kiehtoo tämä lumpusteleva B. Ois meilläkin jännittämistä, että mistä tää meidän boitsu milläkin kertaa löytyy, ja mielellään saisi vähän vilahdella enemmänkin sitä lumpustelua.
 
vierailija
Ihan mielelläni kuulisin hieman enemmän argumentoituna myös vastakkaisia mielipiteitä, jotta saamme tänne keskustelua. Kerro rohkeasti, mikä nyt mättää?
No mulla ei kyllä mätä mikään. Lähinnä odottelen että K postaisi jotain. Tai paremman puutteessa käy B josta saisi jotain spekuloitavaa. Hemmetin hiljaista on jokasuunnalla. Jospa illemmalla lukis vaikka jonkun ficin.
 

Yhteistyössä