K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä shippaan vain itselleni. Kärppyä ja Tommya. Joten ne Tommyn pers kuvat nyt jakoon kiitos. Kärpyn perse mulla jo makkarin seinällä.
On kyl pyhäinhäväistys et näin tärkeän törkeät kuvat hukkuu kaiken soopan keskelle. Jos mä jottain soopaa haluan kuunnella, niin avaan telkkarin ja katson eduskunnan istuntoa. On sielki paril hyvä perse, mut harmi ku niit näytetään niin vähän. Suu vaan käy niillä vaik mieluummin kuuntelin ku Joken ja A:n perseet lätisee yhteen.
 
vierailija
On kyl pyhäinhäväistys et näin tärkeän törkeät kuvat hukkuu kaiken soopan keskelle. Jos mä jottain soopaa haluan kuunnella, niin avaan telkkarin ja katson eduskunnan istuntoa. On sielki paril hyvä perse, mut harmi ku niit näytetään niin vähän. Suu vaan käy niillä vaik mieluummin kuuntelin ku Joken ja A:n perseet lätisee yhteen.
Joke ja A?
 
vierailija
Ei niin, mutta sitä ei täällä saa sanoa ääneen. Sama kultti, eri palvottavat. Ja juu, olen turhaan tonkimassa kompostia kun kerran ensisijaisesti shippaan K/B:tä eikä mielipiteelläni siis ole täällä "harhasta heränneiden" keskellä merkitystä, mutta sanonpahan vaan.
Mitä olen seurannut kyllä osalla tuntuu olevan kova tarve saada B:lle joku eli siirretään vain tunteet uuteen shippikohteeseen. Tällaiset perustelut, että sitten olisi tilanne tasan tai se olisi jotenkin hyvä ”kosto” K:lle kun ei tajunnut parastaan osoittaa, että uskoo edelleen k&b shippiloreen, mutta siihen pettyneenä vaihtaa kohteen. B:n rajattu rooli on olla suurisilmäinen raukka, jolta on viety ansaitsemansa lopputulos ja universumin pitää se heti hänelle hyvittää D, S tai jonkun muun muodossa. Tässä shippiloressa kaikki on heille luotujen rooliensa vankeja. Ja kaikkien on tietenkin pakko haluta B kun itse niin ajattelee. On tämä aika sirkus näin ei shippaajalle 😁
 
vierailija
Mitä olen seurannut kyllä osalla tuntuu olevan kova tarve saada B:lle joku eli siirretään vain tunteet uuteen shippikohteeseen. Tällaiset perustelut, että sitten olisi tilanne tasan tai se olisi jotenkin hyvä ”kosto” K:lle kun ei tajunnut parastaan osoittaa, että uskoo edelleen k&b shippiloreen, mutta siihen pettyneenä vaihtaa kohteen. B:n rajattu rooli on olla suurisilmäinen raukka, jolta on viety ansaitsemansa lopputulos ja universumin pitää se heti hänelle hyvittää D, S tai jonkun muun muodossa. Tässä shippiloressa kaikki on heille luotujen rooliensa vankeja. Ja kaikkien on tietenkin pakko haluta B kun itse niin ajattelee. On tämä aika sirkus näin ei shippaajalle
Ööö, täh?! En ole Bojanisti, enkä edes välitä B:stä yksinään. Olen Kärtsä fani. Mun mielestä vaan se Bojan, Damon & Kris materiaali oli niin kuumaa, että haluan sitä lisää. Kris on sen verran tylsä mun makuun, mutta B&D sai säpinää aikaan. Kyllä se Kriskin voidaan ottaa kolmen kimppaan mukaan, mutta mieluiten katsoisin B&D leikkejä.
 
vierailija
Mitä olen seurannut kyllä osalla tuntuu olevan kova tarve saada B:lle joku eli siirretään vain tunteet uuteen shippikohteeseen. Tällaiset perustelut, että sitten olisi tilanne tasan tai se olisi jotenkin hyvä ”kosto” K:lle kun ei tajunnut parastaan osoittaa, että uskoo edelleen k&b shippiloreen, mutta siihen pettyneenä vaihtaa kohteen. B:n rajattu rooli on olla suurisilmäinen raukka, jolta on viety ansaitsemansa lopputulos ja universumin pitää se heti hänelle hyvittää D, S tai jonkun muun muodossa. Tässä shippiloressa kaikki on heille luotujen rooliensa vankeja. Ja kaikkien on tietenkin pakko haluta B kun itse niin ajattelee. On tämä aika sirkus näin ei shippaajalle
En ole shippari, en ole koskaan shipannut Kärtsää ja Bojania.
 
vierailija
On kyl pyhäinhäväistys et näin tärkeän törkeät kuvat hukkuu kaiken soopan keskelle. Jos mä jottain soopaa haluan kuunnella, niin avaan telkkarin ja katson eduskunnan istuntoa. On sielki paril hyvä perse, mut harmi ku niit näytetään niin vähän. Suu vaan käy niillä vaik mieluummin kuuntelin ku Joken ja A:n perseet lätisee yhteen.
Amen 🤣
 
vierailija
Ööö, täh?! En ole Bojanisti, enkä edes välitä B:stä yksinään. Olen Kärtsä fani. Mun mielestä vaan se Bojan, Damon & Kris materiaali oli niin kuumaa, että haluan sitä lisää. Kris on sen verran tylsä mun makuun, mutta B&D sai säpinää aikaan. Kyllä se Kriskin voidaan ottaa kolmen kimppaan mukaan, mutta mieluiten katsoisin B&D leikkejä.
Siis sen takia sanoinkin, että osalla ei tietenkään kaikilla.
 
vierailija
Eiköhän ole jo useaan kertaan todettu, että täällä on entisiä KB-shippaajia, edelleen shippaavia, artisteja erikseen seuraavia, Tommy-kiimailijoita, B:n lumpustelusta haaveilijoita ja niin edelleen. Hyvin mahtuvat samaan kompostiin kaikki. 💜
 
vierailija
B ja Joksut on niin kädenlämpöisiä et tarvitsevat jonkun K:n tai D:n kaltaisen saamaan vähän eloa ja kiinnostavuutta tekemiseensä. Samalla sit voi pitää esiteini-idoli-imagonsa, kun joku kuu julkaisee ne roisimmat jutut. Ehkä ovat sen tajunneet itsekin..
 
vierailija
B ja Joksut on niin kädenlämpöisiä et tarvitsevat jonkun K:n tai D:n kaltaisen saamaan vähän eloa ja kiinnostavuutta tekemiseensä. Samalla sit voi pitää esiteini-idoli-imagonsa, kun joku kuu julkaisee ne roisimmat jutut. Ehkä ovat sen tajunneet itsekin..
Just näin. Olin jo innoissani et nyt saadaan välillä Krisistä kiinnostavaa kamaa kun D alkoi sitä nostaa. Mutta ei, tietenkin B:n piti päästä valokeilaan. Antaisi välillä muillekin Joksuille tilaa loistaa eikä aina kahmisi kaikkea huomiota. En enää jaksa katsoa Joksu haastatteluja kun ne on vain samoja B:n jäkätyksiä. Tekisi bändillekin hyvää, jos muut saisi enemmän huomiota mutta ei B näköjään pysty väistymään..
 

Yhteistyössä