K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedän, mutten hevishippaajana ajattele asiaa pidän epämerkityksellisenä, kun ei ole tuotu esiin, se haittaisi toi seuraus toivetta K&B yhteenmenosta, joo tiedän väärä ketju
Okei jännä juttu, kun tää tyyppi on kuitenkin ollut bäkkärillä mukana ym. Mun mielestä tällaiset keskustelut kyllä kuuluu tänne kun potentiaalisista puolisoista vauvalla ei saa puhua ollenkaan.
 
vierailija
Musta on jännä miten paljon jotkut panee painoarvoa someseuraamisille ja tykkäämisille, kun ei ne todellisuudessa kerro välttämättä mitään ihmisten välisistä suhteista, varsinkin kun on julkkiksista kyse jotka on muutenkin tarkempia näiden asioiden kanssa.
 
vierailija
Jännä suhtauminen minunkin mielestäni jos instaseuraaminen olisi enemmän esiintuonti kuin esim. Kultsalla K kanssa katsomassa JO tai muu vilahtelu.
No minä en seuraa jotakin Mattia esim. Enkä katsellut mitään Thaimaan kuvia, joita joku trollaaja toi esiin niin aihe on helppo välttää ja jos joku epätietoinenkin noita katsoisi niin ei tietäisi kuka siinä on ei niissä kerrota henkilön nimeä
 
vierailija
No minä en seuraa jotakin Mattia esim. Enkä katsellut mitään Thaimaan kuvia, joita joku trollaaja toi esiin niin aihe on helppo välttää ja jos joku epätietoinenkin noita katsoisi niin ei tietäisi kuka siinä on ei niissä kerrota henkilön nimeä
No nyt no vähän heikot perustelut kun kyseinen löytyy kuitenkin K seuratuista ja seuraajista. Mutta ilmeisesti se taas olisi taas enemmän esilletuonti jos joku JO seuraisi.
 
vierailija
No minä en seuraa jotakin Mattia esim. Enkä katsellut mitään Thaimaan kuvia, joita joku trollaaja toi esiin niin aihe on helppo välttää ja jos joku epätietoinenkin noita katsoisi niin ei tietäisi kuka siinä on ei niissä kerrota henkilön nimeä
No mutta jos et sinäkään tiedä tai ole varma suhteesta niin eihän sinulle joku uusi instaseuraaminen aiheuta mitään.
 
vierailija
No nyt no vähän heikot perustelut kun kyseinen löytyy kuitenkin K seuratuista ja seuraajista. Mutta ilmeisesti se taas olisi taas enemmän esilletuonti jos joku JO seuraisi.
K:lla niin paljon seuraajia, ettei erotu sieltä, en ole itse edes huomannut olisi se eri, kun sitten ajattelisin helposti K ja B olisi vain kavereita nyt heillä on mahdollisuus yhteenmenoon parisuhdemielessä, koska K voi vaihtaa mahdollista kumppania, josta joku kyllä sisäpiiriläinen kertoi, että toi suhde olisi vaan nimellinen ja nämä olisi enää kavereita tän naisen kanssa, tiedä sitten
 
vierailija
No minä en seuraa jotakin Mattia esim. Enkä katsellut mitään Thaimaan kuvia, joita joku trollaaja toi esiin niin aihe on helppo välttää ja jos joku epätietoinenkin noita katsoisi niin ei tietäisi kuka siinä on ei niissä kerrota henkilön nimeä
Minäkään en seuraa mitään matteja tai ylipäänsä muita kuin kärtsää itseään, mutta on se suhde ja puolison nimi silti mulle selvillä. Ei todellakaan muuttuisi mikään jos jokereista joku alkaisi sitä seurata.
 
vierailija
Minäkään en seuraa mitään matteja tai ylipäänsä muita kuin kärtsää itseään, mutta on se suhde ja puolison nimi silti mulle selvillä. Ei todellakaan muuttuisi mikään jos jokereista joku alkaisi sitä seurata.
Niin mutta sinä et varmaankaan shippaa sillä tavalla heitä, että uskot K ja B todellisen suhteen mahdollisuuteen, silloin se on eri asia
 
vierailija
B seuraa esim. Aku Sipolaa jonka on tavannut kerran. Samoin ehkä noita Sadien sukulaisia. Ja tämä yks on ollut kohta vuoden kuvioissa eikä seuraa vieläkään. Olisi ihan hyvin voinut alkaa seuraamaan silloin kun muitakin Suomalaisia ja tietämättömät eivät olisi tulleet tietämään että se on K gf, vain että joku jonka on tavannut samassa porukassa. Ei vaan halua seurata omista syistään. Ehkä ei tåmä henkilö kiinnosta.
 
vierailija
No miten se oikeasti on eri asia? Jos sinä kuitenkin ajattelet, että K voi sitä kumppania vaihtaa milloin vain. Entä jos K alkaa seuraamaan Sadieta ja Damonia? Mitäs sitten?
Olisi se vaan en osaa selittää, mutta pelkäisin jotain omaa romahdusta tyyliin Aito, Sadieta ja Damonia K saisi ihan vapaasti seurata eivät he B:n kumppaneita ole, Damon on kaikkien joksujen työkaveri ja koen muutenkin, että hän on vaan Krisistä kiinnostunut, jos jostakin
 

Yhteistyössä