No eihän me edes tiedetä onko ne toistensa seurassa, vaikea uskoa, että B menisi vielä tuonne, kun Lontooseen enää neljä päivääHei, jotain positiivista. Voihan se D. olla B:n ihan turvallista hengailuseuraa. Noissa julkkispiireissä on piristeet yms. normi, joten kai se D. pystyy toimimaan sen verran vanhempana esimerkkinä, että meidän untuvikko ei ainakaan pahimpiin kokkareseurueisiin päädy suuressa maailmassa. Tahtoo helposti innostua, joten toivotaan nyt parasta.
Sieltä se poloinen nokka valkoisena kokkeli päissään ilmestyy Lontooseen ja Kris kiittääHei, jotain positiivista. Voihan se D. olla B:n ihan turvallista hengailuseuraa. Noissa julkkispiireissä on piristeet yms. normi, joten kai se D. pystyy toimimaan sen verran vanhempana esimerkkinä, että meidän untuvikko ei ainakaan pahimpiin kokkareseurueisiin päädy suuressa maailmassa. Tahtoo helposti innostua, joten toivotaan nyt parasta.
Ei ku se on se Bojanin lentokone, joka tuhos lopullisesti tän maapallon.Tää kompostiko se haisee Pääkaupunkiseudulla???
Oon menossa Lontooseen ja suutun jos se ei ole vireänä sielläSieltä se poloinen nokka valkoisena kokkeli päissään ilmestyy Lontooseen ja Kris kiittää
Tää kaatis löyhkää niin että haju leviää aina Los Angelesiin saakka.Tää kompostiko se haisee Pääkaupunkiseudulla???
Oikeesti! Mä oon kans koittanut laittaa sille kommenttia mut mode blokkaa t. Big hairy daddyPrkl ku mä haluaisin tutustua tähän siveys-joreen, mutta moderointi estää!
Oikeesti! Mä oon kans koittanut laittaa sille kommenttia mut mode blokkaa t. Big hairy daddy
Oishan se pitäny arvata!Ei ku se on se Bojanin lentokone, joka tuhos lopullisesti tän maapallon.
Törkeetä kun plussa estää palstalaisten pariutumisen keskenään. Ehkä mode haluaa Siveys-Jorman itselleen.Prkl ku mä haluaisin tutustua tähän siveys-joreen, mutta moderointi estää!
Tämäkin vielä. Onneksi Kris on harjoitellut teippaus- ja sitomisleikkejä, että saavat Boitsun pidettyä paikoillaan vieroitusoireiden yli.Sieltä se poloinen nokka valkoisena kokkeli päissään ilmestyy Lontooseen ja Kris kiittää
Mitä se seksi on?Samaa mieltä. Ei ole hänellä tarve harrastella seksiä siellä sun täällä.
Mun turpea tulppaani on sun!Ei tule onnistuun. Vantaalaisen kukkanen on mulle varattu. T. Tommy
Sori se olen varmaan minä. Läsähti pskat housuun, kun söin eilen vähän liikaa tupakkia. T. Kessu mummoTää kompostiko se haisee Pääkaupunkiseudulla???
Ja jos on pakko lentää, niin lentäis edes joka viikonloppu kn luo suomeen, se kyllä ois vauvan mielestä suotavaa ja ihanaa.B ei taida olla edes kasvissyöjä ja tuolla lailla kaukolennoilla lentelee edes sun takaisin, mites se Novi Val:in sanoma, kyllä on tekopyhää
Lensikö tunkki minne asti?Mahtaa olla laulaja levänneen oloinen brittikeikoilla tommosen liitelyn jälkeen. Ja siihen vielä lisätään päälle kiertueen päättäjäisbileet viime kesän tyyliin WY. Levyäkin pitäis purkittaa. Ja sitten tuleekin taas stoppi ja poistutaan somesta. Noh, joidenkin pitää opetella kantapään kautta.
B ei taida olla edes kasvissyöjä ja tuolla lailla kaukolennoilla lentelee edes sun takaisin, mites se Novi Val:in sanoma, kyllä on tekopyhää
Vaikka tuot asian esiin suorasukaisesti, puhut kuitenkin asiaa. Toivottavasti B. saa kuitenkin pidettyä päänsä kasassa, etenkin kun ottaa huomioon aiemman ahdistuskohtaustaustan. Onhan tuo viime kuukauden kiertue-elämä ollut varmasti fyysisestikin rankkaa.Mahtaa olla laulaja levänneen oloinen brittikeikoilla tommosen liitelyn jälkeen. Ja siihen vielä lisätään päälle kiertueen päättäjäisbileet viime kesän tyyliin WY. Levyäkin pitäis purkittaa. Ja sitten tuleekin taas stoppi ja poistutaan somesta. Noh, joidenkin pitää opetella kantapään kautta.
HalooMahtaa olla laulaja levänneen oloinen brittikeikoilla tommosen liitelyn jälkeen. Ja siihen vielä lisätään päälle kiertueen päättäjäisbileet viime kesän tyyliin WY. Levyäkin pitäis purkittaa. Ja sitten tuleekin taas stoppi ja poistutaan somesta. Noh, joidenkin pitää opetella kantapään kautta.
En tiedä, olen avioliitossa.Mitä se seksi on?
T. B